Mont-Saint-Michel

Mont-Saint-Michel je žulový 80 metrů vysoký přílivový ostrov, který leží v regionu Dolní Normandie v severozápadní Francii ve stejnojmenném zálivu u normandského pobřeží. Rozdíl výšky mořské hladiny při přílivu a odlivu je cca 15 m, takže buď je „hora“ obklopena tekutými písky, nebo „plave v moři“. Nachází se zde četné historické památky, klášterní kostel z 11.–16. stol., gotické klášterní budovy a opevnění které bránilo ostrov z 13.–15. stol.

Plán stavby:
Plánuji postavit celý ostrov, ale hlavní a dominantní stavba bude klášterní kostel na vrcholku ostrovu, na kterém si dám nejvíce záležet a pak budu pokračovat v okolních stavbách. Nebudu úplně napodobovat celý ostrov, protože bych si tím přidělával ještě více práce, ale všechny dominantní stavby bych chtěl postavit a umístit tak jak jsou v realitě (klášter, kaplička, opevnění a pod.).
Při stavbě mi bude velkou inspirací mapa od hráče: nakkuru123 a to hlavně pro dodržení velikostí a rozložení budov na ostrově. Určitě to nebude přímá kopie, budu používat jiné bloky, upravím některé budovy, jejich tvary a přidám i spoustu dalších detailů.


*mapa od hráče: nakkuru123 *

Celý ostrov se bude nacházet na východní straně skoro u okraje mapy. Na dynmapě jsou vidět hranice ostrova a tak si můžete představit jeho přibližnou velikost. Link na mapu

Celá stavba bude asi jen na mně, ale nejsem proti kdyby mi někdo chtěl pomoct s materiálem, nebo i při samotném stavění.

Časově to bude asi dlouhodobější projekt, protože velikost ostrova není zanedbatelná. Myslím si když to dobře půjde tak snad do konce roku.

3 Likes

No a to víš, že stále nebyl zrušen/potvrzen původní záměr GodModBandu určité části mapy přepsat terénem z nových verzí? Přiložený bobrázek nazelenale vyznačuje sektory, kde by měl být starý terén přemazaný novým. Už se to zkusilo při přechodu na 1.18, ale vzápětí to padlo, aniž by oficiálně bylo řečeno proč.
Je docela možné, že k přepsání dojde při povýšení na 1.19 anebo taky ne. :wink:

To si nemyslím, že by se to přepsalo a “zničilo stavbu” a jestli ano, tak nebudu asi jediný kdo by přišel o stavbu. A to by se asi moc lidem nelíbilo :smiley:

Vyznačování sektorů mělo být pouze pro 1.18, kde jsme se snažili vám nabídnout obsah (nový generátor) z té nové verze tím, že odstraníme staré regiony, kde není žádná hráčská aktivita a necháme vygenerovat nové. Bohužel se zjistilo, že minecraft v nové verzi nemá zas tak dobrý blending, jak jsme očekávali a tak celý projekt byl zrušen a dostalo se pouze na rozšíření podzemí.

Aktuálně to označení regionů, které si můžete zapnout na dynmapě vůbec nic neznamená protože i kdyby se to mělo použít na 1.19 muselo by se to projít celé znova, abychom nic nikomu nesmazali.

Reálně ani nepočítáme, že minecraft blending bude v budoucnu nějak lepší než v současnosti a tak se spíš přikláníme k možnosti že při updatu na 1.19 dojde k rozšíření mapy.

6 Likes