1. Nelíbí se ti reklamy? Zaregistruj se a přihlaš se na fóru!

UHC Pravidelný UHC (#16) 27. 2. 2015

Vlákno v 'Eventy' založil reibl 25. února 2015.

  1. reibl

    reibl Registered

    Offline
    Registrován:
    15. dubna 2013
    Již tento pátek v 19:00 se uskuteční v pořadí 16. UHC. Možná bude lehce obyčejné, ale snad se konečně nic nepokazí a já doufám že si ho všichni užijeme. Bude se hrát na týmy po 3 lidech. Verze bude opět 1.8 s tím že nám vyšli tuším 2 podverze. Moc jsem to nečetl, ale doporučuji, pokud někomu padají FPS, nainstalovat si Optifine.

    Při minulém UHC nám server 2x spadl. Serverem teď myslím celý stroj. Nikdo zatím nepřišel na to proč, ale podezření máme minimálně na jeden plugin, který zde už nebude. Spectate nyní bude pouze z vanilla verze a budete si ho muset při respawnu zapnout tím, že stisknete tlačítko. ;)

    Datum a čas: 27. 2. 2015 v 19:00
    TeamSpeak: ts.amunak.net
    Pravidla: uhc.majncraft.cz

    No pak tu mám poslední věc. Možná si někteří pamatují, jak občas straším s tím, že toto bude poslední UHC a pak něco k tomu dodám. Takže to rovnou přeskočím a řeknu, že toto UHC uzavře jednu dlouhou kapitolu. Při prvním pravidelným UHC přišlo asi 8 lidí. Hosting byl sehnán na poslední chvíli a pravidla ani nastavení serveru se moc neřešila. Začínalo se tuším v 17 hodin a už ani nevím, kdo vyhrál (je dost pravděpodobné, že to byla roset). A to mi přijde trochu škoda. Samozřejmě ne to, že to vyhrála roset, ale že se to zapomnělo a vlastně všeobecné výhra a účast v UHC nebyla dlouhodobě odměněna. Tím se tedy dostávám k věci. Všechny dosud proběhlé UHC budou brána jako 1. sezóna. A to by nebylo ono, kdyby nepřišla 2. sezóna. Ta nebude hnedka. Budou se totiž připravovat dlouhodobé statistiky, upravovat pravidla, generace světa, sjednotí se zmenšování a velikosti map, přibude NoCheatPlus a konečně bude více speciálních UHC. Už teď připravujeme speciál dle MindCrack UHC 19. Tyto změny ale neproběhnou jen tak přes víkend. Testování UHC je trochu složitější věc a proto tento event proběhne znovu až někdy v druhé polovině března. Mezitím se kolem neděle na fóru objeví topic, kde bude několik anket a hlasování. Nechci dělat totiž změny, které mě přijdou užitečné, ale hráčům se nebudou líbit. Proto vám dám možnost o nich rozhodnout.
     
    Poslední úprava: 26. února 2015
    • Líbí Líbí x 7
    • Informativní Informativní x 4
  2.  
  3. Bardyk

    Bardyk Registered

    Offline
    Registrován:
    03. listopadu 2013
    Příjdu :)
     
    • Děkuji! Děkuji! x 1
  4. roset

    roset VIP

    Offline
    Registrován:
    23. července 2012
    pátek... nepřijdu :( (a ano, byla jsem to já :) )
     
    • Informativní Informativní x 1
  5. legomaniak

    legomaniak Registered

    Offline
    Registrován:
    22. července 2011
    Přijdu ještě s @6da6Vinci6 a hledám třetího člověka do týmu. Chtěl by někdo?
     
    Poslední úprava: 26. února 2015
    • Líbí Líbí x 1
    • Děkuji! Děkuji! x 1
  6. Sekiphp

    Sekiphp TechniMod

    Offline
    Registrován:
    22. listopadu 2011
  7. pivvvo

    pivvvo Registered

    Offline
    Registrován:
    31. prosince 2014
    Se mnou dnes taky nepočítejte. Když nejde roset, tak ja se sam bojim :)
     
    • Zábavné Zábavné x 2
    • Souhlasím Souhlasím x 1
  8. Kaktusek_CZ

    Kaktusek_CZ Registered

    Offline
    Registrován:
    29. května 2014
    Já bohužel nemužu protože nemám origo :(
    Ale za týden doufejme už budu mít a zahrajusi následujicí uhc. ;)
     
    • Facepalm Facepalm x 6
    • Zábavné Zábavné x 1
  9. KubaCraftovsky

    KubaCraftovsky RIP IN PEACE

    Offline
    Registrován:
    16. června 2012
    Nepřijdu jedině v případě náhlé smrti :)
     
    • Líbí Líbí x 1
    • Informativní Informativní x 1
  10. Monetic

    Monetic Registered

    Offline
    Registrován:
    25. července 2011
    Jo dorazim.
     
  11. Amunak

    Amunak Worldedit Trollmasta

    Offline
    Registrován:
    11. února 2011
    Bylo to... ok. Brzo jsme přišli o půlku týmu (Nojp nehrál protože nechce, a reibl proto, že se staral o server). Reibl se po smrti funnela obětoval a respawnul funnela a sám se pak dál staral o klidný průběh hry (po dvou hodinách padání po startu to blyo potřeba :p ).

    Pak jsme s funnelem dlouho farmili, enchantili a tak. Mezitím bohužel tým vojtasse získal hodně navrch (přeci jen na to těžení byli čtyři). My se nakonec po smrti skoro všech týámů rozhodli vojtassův tým aspoň trochu překvapit, a vrhli jsme se na ně. Naneštěstí ne úplně organizovaně, ale moment překvapení byl na naší straně. Mě se povedlo vojtasse dostat asi na tři srdíčka, než začal srabácky zdrhat (přestože měl narozdíl ode mě nejméně dva nebo tři kusy dia brnění), a já pak neměl jinou možnost než se opřít do jeho spoluhráčů, což se mi rychle stalo osudným.

    Kód:
    Death/Revive log:
    Monetic by Nojp
    Sognus by Nojp
    Sekiphp by Nojp
    Funnel66 by WhiteAngelM
    Nojp by WhiteAngelM
    WhiteAngelM by Amunak
    reibl by UHPlugin
    Funnel66 REVIVED
    AthalCZ by Cave Spider
    AthalCZ REVIVED
    diahexik by fall damage
    TheMamut by fire
    FighterCraft by legomaniak
    MrHanzCZE by vojtass48
    KubaCraft by legomaniak (shot)
    Funnel66 by vojtass48
    Valedo by legomaniak
    Amunak by 6da6Vinci6
    TheFrostis by legomaniak
    Toonu4 by 6da6Vinci6
    
    Kill count:
    4 legomaniak
    3 Nojp
    2 WhiteAngelM
    2 vojtass48
    2 6da6Vinci6
    1 Amunak
    
     
    • Informativní Informativní x 1
  12. Sognus

    Sognus TechniForger

    Offline
    Registrován:
    14. června 2012
    Absolutně nejvíc nahovno UHC. Nejen, že server prakticky nefungoval, po hodině a půl jsme se teprve dostali k hraní. Samozřejmě nás překvapil hnojp, člověk kterej nechtěl hrát, jen kazit hru ostatním, kteří hrát opravdu chtěli. Dle mě nemá cenu čekat na UHC na kterym skončíme po 10 minutách, ať protivníci používají jakoukoliv taktiku. Už jsem se rozhodl, pokud se bude pokračovat v takovýchto nekalých praktikách či se UHC stane jen stereotypem kdy vyhrávají stále stejní lidé, absolutně nebudu mít zájem hrát. Mějte se teda pěkně a užijte si další hry.
    ps: proti jakýmkoliv nepřiměřeným hodnocením budou provedeny přiměřené kroky.
     
    • Děkuji! Děkuji! x 2
    • Souhlasím Souhlasím x 1
    • Informativní Informativní x 1
  13. Amunak

    Amunak Worldedit Trollmasta

    Offline
    Registrován:
    11. února 2011
    Nekončete po deseti minutách. Byl to souboj 2v4, fakt se vám nemělo stát, že vás Nojp tři zabije, než ho dostanete.

    Mě se zase nelíbí, jak pořád vychytrale taktizuješ, měníš týmy a já nevímco... Pak stejně prohraješ a stěžuješ si dál. Mám takový pocit, že dokud to nebudeš ty kdo bude vyhrávat, vždycky najdeš problém ve stylu hraní ostatních, ikdyž jsi to spíš ty, kdo má největší vliv na to, jestli vyhraješ nebo ne. Holt ve hře s pěti čtyřčlennými týmy vyhrají čtyři lidé. A nejspíš to budou ti co mají štěstí, skill a nějakou taktiku.

    Problémy na začátku byly, ale kdo z vás zkoušel někdy rozjet funkční server pro větší množství lidí, asi víte, že to není úplně jednoduché. A ty z vás, co to neznají, bych rád vyzval, aby si to zkusili. Nebo celkově někdy zkuste pro větší skupinu lidí dělat něco zdarma, jen proto, že vás to baví. Uvidíte jaká sranda pak bude, když místo i jen ústního ocenění se vám dostane jen nářku, jak je všechno špatně. Když uděláme test, přijde deset lidí, a nic se ve výsledku neotestuje, takže pak to padá při ostré hře.
     
    • Líbí Líbí x 3
    • Souhlasím Souhlasím x 3
    • Nesouhlasím Nesouhlasím x 2
    • Děkuji! Děkuji! x 1
  14. Sekiphp

    Sekiphp TechniMod

    Offline
    Registrován:
    22. listopadu 2011
    Byl jsem rok hlavní programátor na jedné rozpadající se browserovce, kde i přesto v jakém byla stavu hrálo stabilně 50 lidí. Myslím, že vím jaké to je, když na tebe všichni zadávají když to padá. Zato když to nepadá tak nikdo neřekne vůbec nic.

    Myslím, že @Sognus jen chtěl podotknout, že náš tým je celkově zklamán @Nojp přístupem ke hře. Nezlobte se na mě, ale nemyslím si, že někdo s větší inteligencí než kladivo si může myslet, že taktika: vyrobme kamenné meče a běhejme po mapě a hledejme další týmy, může vést k vítězství. Z toho usuzuji, že nojp očividně hrát nechtěl, tak prostě hledal způsob jak se poměrně rychle zabít, protože už chtěl asi jít hrát něco jiného.

    To už zase vyhrál vojtass? :eek: (nevim jaký smajlík sem dát - možná něco mezi údiem a fejspalmem :D)

    Osobně si myslím, že jak končí první epizoda, tak by se mělo začít mluvit alespoň o novém pravidlu: Byl bych pro zakázání vstupu na jedno další UHC všem hráčům z vítězného týmu (platí pro všechna UHC). Tím by se určitě dalo zamezit tomu, aby občas vyhrál i někdo jiný. Někteří možná budou remcat, ale mohlo by to přitáhnout více lidí, když se zvýší šance na výhru :)
     
    • Líbí Líbí x 1
    • Souhlasím Souhlasím x 1
    • Informativní Informativní x 1
  15. reibl

    reibl Registered

    Offline
    Registrován:
    15. dubna 2013
    K tomu asi nemám co dodat, štve mě to víc než ostatní, i když se to nezdá.

    Já jsem chtěl vojtasse hodit do menšího týmu po 3 lidech. když už se dělaly týmy po 4, ale to po dvou pádech serveru vám tato věc nejen že vypadne, ale spíš se staráte o to, aby vůbec nějaká hra proběhla. Co se týče toho, že UHC jako takové je stereotypem, kdysi mi na toto bylo odpovězeno. Snažil jsem se vymýšlet herní variace (hony, zabití draka, povolit nether) a pak se hned našel někdo (kolikrát i ty) kdo byl zásadně proti a chtěl "normální" UHC.

    Teď vlastně k tomu, co mě po včerejším UHC napadá a co si myslím. Z jedné strany neuvěřitelná podpora, že i po 2. pádu hodně lidí zůstalo. Trpělivost a to, že jste na mě neřvali (a měli jste důvod, vůbec bych se nedivil) mi dodala motivaci vše na poslední chvíli zprovoznit (s velkou pomocí třeba právě @Amunak, @Nojp a @funnel66). Na druhou stranu bych se na celé UHC nejraději vykašlal, protože stále nikdo neví příčinu toho, co se stalo, nikdo vám tu na 100% neřekne, že se to znovu nestane (aspoň ne teď) a já opravdu nechci pořádat něco, co má začít v 19 hodin a ani o hodinu a půl později se neví, zda to půjde. Zvlášť když tomu věnuji kolem 15 hodin týdně serveru, který se musí vždy připravit.

    Sognus to včera tak nějak vystihl, když řekl, že si vlastně kritiku zasloužím, protože když vše fungoval, každý si UHC chválil. Já s ním souhlasím. UHC si hodně lidí chválilo, tudíž toto není ten případ, kdy lidé mlčí když vše funguje a kritizujou, pokud to nejde. Nevím moc co dál, jistě hodně lidí mi tu asi řekne, co změnit a co zlepšit, ale hodilo by se i to, jak se to má udělat...

    Edit k vyřazení hráče, co vyhrál poslední UHC po dobu jedné další hry:
    Když se vezme, že chci dělat statistiku a brát UHC z části i jako dlouhodobý event, tak by tento člověk byl dost penalizován do celkového hodnocení tím, že vyhrál. Možná dát vojtassovi jednoduše do týmu o člověka méně a kontrolovat mě, abych na to nezapomněl upozornit. Navíc UHC vyhraje většinou tým, to mám po UHC s týmy o 4 lidech říct, tak vy 4 si příště nezahrajete? Nevím, nápad na dobrý, provedení by ti chtělo upravit.
     
    Poslední úprava: 28. února 2015
    • Líbí Líbí x 1
  16. roset

    roset VIP

    Offline
    Registrován:
    23. července 2012
    Někomu to fakt může přijít jako blbost, ale překvapuje mě, že s tím normálně souhlasím. To vubec není blbý nápad. Ale nebyla bych pro zákaz přístupu, právě naopak. Účast vítána v roli spectatora, který by dohlížel na dodržování pravidel a nebo pomáhal reiblovi udržovat server. Takže by to byl postup v hierarchii za cenu vítězství na jednu hru a pak zpátky mezi plebs :D
    (Ale už teď je mi jasný, že dostanu určitě pár nesouhlasných hodnocení a nedivila bych se ani za turbodemenci :-P)
     
    • Líbí Líbí x 8
    • Souhlasím Souhlasím x 2
  17. Sognus

    Sognus TechniForger

    Offline
    Registrován:
    14. června 2012
    Ano stěžuju si, opravdu mě nebaví čekat několik hodin proto, abych hrál několik minut. To je pro mě časově nevýhodné, za ten čas, kdy bych se mohl plně soustředit na svoje problémy, bych toho udělal jasně víc. Někdo s kým jsem se pak bavil na TS měl zajímavý argument, řikal že cíl UHC je vyhrát, že by se od toho měla odvíjet taktika, a že taktika naběhnout ze začátku do jiného teamu rozhodně není výherní ale jen pokus o to, aby ten dotyčný, který nechce hrát, nemusel. Nemam problém s prohráváním, ikdyž prohrajeme, často hodnotím UHC kladně. K těm teamům - Já sám team domluvený nemám, jdu tam, kde je volno. Bylo by mi absolutně jedno, kdyby se teamy rozdělovaly náhodně.

    Opravdu nerad hraji stereotypní hry, pokud hra bude jen pravidelným opakováním těch samých událostí pouze zasazená do "jiného světa" s pevně jasným výsledkem, přijde mi nezajimavá a nebudu ji hrát, stejně jako ty si myslíš o GW2.

    Ona to spíše nebyla kritika tebe a způsobu přípravy serveru jako takového, ale kritika lidí, kteří ví, že se na UHC čekalo x desítek minut, nechtějí hrát a proto se snaží s sebou vzít i další lidi, kteří hrát chtějí. Samozřejmě tu také jsou drobné problémy jako branch (byl tu), skybase či jiné různé vyčůranosti (neříkejte, že tu nejsou). Současný team nemá šanci cokoliv z tohodletoho kontrolovat, proto bych byl docela i pro, kdyby výherce minulého UHC dostal jako "odměnu" rozkaz pomoci hlídat výše popsané vyčůranosti.
     
  18. Nojp

    Nojp Time Waster

    Offline
    Registrován:
    19. října 2012
    [​IMG]
    Po druhém pádu jsem byl na serveru a bylo mi řečeno, že se mám přidat k někomu do týmu. Učinil jsem tak a přidal jsem se společně s reiblem k modrému týmu, tedy Funnel a Amunak. Stejně jako reibl jsem jim řekl, že hrát nijak zvlášť nehodlám, protože jsem měl v plánu monitorovat výkon serveru. To se nakonec nekonalo server byl spuštěn z ssh a tam já nevidím, takže jsem hrát začal. Vzhledem k naší bídné situaci co se jídla týče jsme se s Funnelem vydali jedním směrem nějaká zvířata najít. Tohle byla ta chvíle, kdy jsme místo zvířat našli zelený tým. Přirozeně jsme i přes jejich převahu začali útočit, protože z boje se neutíká. Výše již bylo zmíněno, jak tento boj dopadl.

    Nejméně třikrát jsem v tomhle threadu byl osočen z toho, že jsem vůbec hrát nechtěl a jediným mým úmyslem bylo zkazit hru ostatním. Kdybych hrát nechtěl, prostě a jednoduše bych z té hry odešel. Pokud je moje přítomnost takovým problémem, na dalších UHC se nemusím objevovat vůbec proč taky, že.

    Díky za pozornost.
     
    Poslední úprava: 28. února 2015
    • Líbí Líbí x 3
    • Informativní Informativní x 1
    • Facepalm Facepalm x 1
  19. funnel66

    funnel66 Bagr

    Offline
    Registrován:
    24. března 2013
    Opravdu se mi líbí jak všichni dokážou "ocenit" to že si vůbec někdo s přípravou čehokoliv dává takovou práci.
    Ale jakmile se něco pokazí, dotyčný toho má plné kecky a snaží se daný problém řešit, ideálně s chladnou hlavou a nejlépe v nějakém prostředí kde na to bude mít klid soustředit se na to. Ale to né, to se radši okamžitě x lidí pustí do nadávání, kecání a držkování jak je co naprd a že se to nepřipravilo pořádně a obdobný shitstorm.

    Fakt se divím že vás už dávno @reibl neposlal do kšá, ať si příště trhnete...

    Ano, nebylo to ideální, ale i tak reiblovi děkuji za další UHC, u kterého se jako vždy snažil udělat nám ho co nejlepší, bohužel to zase tak úplně nevyšlo, ale což :)

    A někteří by se fakt měli zamyslet jak se někdy chovají, opravdu to zamrzí když se takhle odvděčíte...


    EDIT: psáno v lehkém afektu, takže se omlouvám za případné plácání pátého přes deváte a nesrozumitelnost :bag:
     
    • Souhlasím Souhlasím x 3
    • Děkuji! Děkuji! x 2
  20. vojtass48

    vojtass48 Registered

    Offline
    Registrován:
    04. května 2014
    Já bych se jen chtěl vyjádřit k nápadu aby vítězové příště nehráli. Možná to odemne bude znít hlopě, protože právě já hodně vyhrávám. A ano beru i to, že jsem tu skoro nejmladší a, že mě asi spousta lidí nebere vážně kvůli mému věku. (13, téměř 14)

    1. Tenhle výše uvedený nápad se mi z jednoho prostého důvodu nelíbí a to proto, že by už nebyla motivace uhc vyhrát, jelikož by si spousta lidí řekla já se radči zabiju, protože kdybych vyhrál, tak bych nemohl příště hrát. Můj názor čekám tu nějaký hejty..
    2. Příjmu jakýkoliv nerf. Už jsem se o tom s reiblem dřívě bavil a jestli mi chcete dát o člověka míň do týmu budiž, ale pak to bude nerf i proty ostatní semnou v týmu. Jestli to doopravdy chcete a pak přestanete ”brečet” budiž.
    3. Tentokrát toto uhc nevyhrál můj tým díky mně, opravdu byl více užitečný například AthalCZ nebo legomaniak.
    4. Kamarádím se s reiblem už dlouho a to co se včera dělo za hejty, když to padalo mi připadalo vůči němu nefér.
    Já bych chtěl vidět někoho z vás, jak to organizujete, možná reibl něco dělá špatně, jak se Amunak zmínil, ale rozhodně si tohle nezaslouží po dlouhém usilí. On si s tím vždycky hodně hraje (sám to vím, někdy mu trochu pomáhám, ale jen s drobnějšími věcmi-jinak tomu vůbec nerozumím :D). Pokaždé se snaží přinést něco nového, aby byla větší účast a větší zábava. Takže reible díky za další skvělé uhc. Ano málokdy se stane, že všechno šlape jak má, ale vždy se uhc dohraje a pokaždé je to skvělá podívaná.
     
    Poslední úprava: 28. února 2015
    • Souhlasím Souhlasím x 4
    • Líbí Líbí x 3
    • Děkuji! Děkuji! x 1
  21. Amunak

    Amunak Worldedit Trollmasta

    Offline
    Registrován:
    11. února 2011
    Tak pro někoho je cíl vyhrát, pro někoho (jako třeba mě) bavit se. Vyhrát je fajn bonus, ale někdy prostě vím, že mám šanci malou, a zas tak strašně mi o vítězství nejde, abych kvůli tomu kazil hru ostatním (tím, že budu zdržovat a čekat až se ostatní pozabíjejí navzájem, nebo tak).

    Jinak to, že „na začátku s kamennými meči zabít cizí tým je špatná taktika“ dokonale popírá právě fakt, že vás tam funnel s nojpem dokázal tři zabít, a já pak dorazil vašeho posledního hráče, takže jsem získal šest hlav a spoustu vybavení. Jo, přišli jsme o dva hráče, ale z určitého pohledu se to stejně vyplatilo.

    Pokud vím, v tomto UHC se nic takového nekonalo. Vykopání schodů do podzemí není branch mine, stejně jako postavení domku na kopci není sky base.

    Stačilo říct, řekl bych ti, jak se do té tmux session podívat :p

    Co se týče týmů a omezení vojtasse. Jak už psal, přijde mi nefér mu úplně zakazovat hru po výhře. To by byla jen záplata problému, který je potřeba vyřešit v samotném jádře. A nejvíc by na to doplatili jeho spoluhráči.

    Byl bych především pro to už nikdy nedělat týmy po čtyřech nebo více lidech. Prostě to nefunguje (@reibl! :D). Už poněkolikáté se stalo to, že zůstal jeden tým o čtyřech lidech, s množstvím jablk a vybavení, a prakticky bezkonkurenčně mohli rozdrtit koho chtěli. Já s funnelem jsme na tom taky nebyli špatně, ale 2v4 je prostě skoro nemožné vyhrát. Kdybychom byli 2v3, šanci bychom měli daleko větší (zvlášť kdyby se nám povedlo načasovat útok ve chvíli kdy útočil i ten druhý zbylý tým).

    Když budou týmy o třech lidech, můžeme pak vojtassovi ubrat jednoho spoluhráče, a bude to tedy přinejhorším 1v2 (ale mnohem pravděpodobněji 2v2 nebo dokonce 3v2), a tam už je pak hra docela vyrovnaná. Mě z předchozí potyčky s vojtassem přijde, že většina z vás se ho víc bojí než co jiného. Zasadil jsem mu pěkných pár ran, stačilo se nebát :p

    Navíc spousta týmů co jsem se tak díval často dělá dost blbosti. Staví domečky místo aby těžili, nebo jsou zalezlí a čekají co udělají ostatní než aby se sami vydali "lovit". Ono je to riskantní, ale v nějaké fázi se musíte odhodlat a jít bojovat s ostatními, protože tím můžete získat velmi slušný náskok. Schovávání se v zemi obvykle vede k tomu, že nějaký ten tým co se odváží bojovat (a to právě často bývá právě vojtassův tým) získá náskok a všechny ostatní pak rozdrtí.
     
    • Souhlasím Souhlasím x 2
    • Nesouhlasím Nesouhlasím x 1
    • Děkuji! Děkuji! x 1

Sdílej tuto stránku