1. Nelíbí se ti reklamy? Zaregistruj se a přihlaš se na fóru!

UHC Pavidelný UHC (#9) - sobota 8. 11.

Vlákno v 'Eventy' založil reibl 06. listopadu 2014.

?

Máte radši UHC na verzi 1.7, nebo 1.8

  1. 1.8

    Hlasy: 6
    31,6%
  2. 1.7

    Hlasy: 10
    52,6%
  3. střídání obou verzí

    Hlasy: 3
    15,8%
  1. reibl

    reibl Registered

    Offline
    Registrován:
    15. dubna 2013
    Po menší pauze, která byla způsobená tím, že se konaly dvě UHC za sebou je zde další epický ultra hardcore. S jogurtem Amunakem jsme se dohodli, že on bude hostit a organizovat páteční hry a já ty sobotní. Takže tentokrát si choďte stěžovat za mnou :D

    Datum a čas: 8. 11. 2014 v 19:00
    TeamSpeak server: ts.amunak.net
    Webové FAQ a pravidla: xcx.cz/uhc

    Jak se zúčastnit:
    Přijďte pokud možno 5 až 10 minut dopředu na TeamSpeak. Můžete se připsat i sem do topicu (nebo mi napsat na IRC nebo kdekoliv jinde), a já vás připíšu do seznamu lidí, se kterými se počítá. To znamená, že když budeme mít možnost startovat v 19:02, počkáme přinejmenším do 19:05 ;)

    Odměny:
    Výherci dostanou na výběr z pár her na Steamu, které má amunak navíc, a jednu si budou moci vybrat.
    Co a jak:
    • Hraje se na 1.8 (krom hunger bar bugu s tím nebyl větší problém)
    • Týmy budou nejspíš po třech, tak se podle toho zařiďte. Hráči bez týmu doplní neplné týmy anebo utvoří vlastní tým(y). (again)
    • Přijďte na TeamSpeak včas, nejlépe alespoň 15 minut před začátkem hry (tedy v 18:45).
      Worldborder budu snižovat nejdříve třicet minut po startu, ale plynule. Konečná oblast bude cca 200x200 bloků
    Omlouvám se, že je to tak krátké, pokud budete mít dotazy, dopíšu sem co bude třeba, trochu nestíhám a navíc jsem na to pozapoměl. BTW: asi bude menší účast kvůli nějakému TC3 :D
     
    • Líbí Líbí x 5
    • Zábavné Zábavné x 2
  2.  
  3. _Galaxion_

    _Galaxion_ Registered

    Offline
    Registrován:
    22. července 2014
    Já jen doufám, že opět nebude LAG bug, díky kterému mě Amuňák minule zabil, na jeho videu je to nádherně vidět.. :D
    Mno, přeju všem hodně štěstí, a doufám, že moji kolegové ze Ztroskotané Budoucnosti se zůčastní také, a tentokrát se umístíme..
    BTW: Diahex bude sám, nebo bude mít tým..? :D
     
    • Zábavné Zábavné x 3
  4. Haneses

    Haneses Registered

    Offline
    Registrován:
    29. října 2012
    @Haneses a zahradník @PandKer už se na vás chystají!

    EDIT: No to jsem teda rád budu jen se zahradníkem odpadl nám ten co se zabíjí pádem ze stromu. :D
     
    Poslední úprava: 08. listopadu 2014
    • Informativní Informativní x 2
    • Souhlasím Souhlasím x 1
  5. Paulosson_CZ

    Paulosson_CZ Registered

    Offline
    Registrován:
    28. července 2013
    Paulosson_CZ + Bucket_CZ+ @diahex pokud by chtěl. :shy:

    edit// Co se nelíbí?:vomit:...Možná strach.:wacky:
     
    Poslední úprava: 07. listopadu 2014
    • Líbí Líbí x 1
    • Nesouhlasím Nesouhlasím x 1
    • Zábavné Zábavné x 1
  6. fieryx

    fieryx Registered

    Offline
    Registrován:
    22. července 2012
    Hlásím se!
     
  7. SilveR_sk

    SilveR_sk Registered

    Offline
    Registrován:
    18. srpna 2013
    Poslední úprava: 08. listopadu 2014
    • Zábavné Zábavné x 1
  8. reibl

    reibl Registered

    Offline
    Registrován:
    15. dubna 2013
    Dle počtu lidí to vypadá na týmy po 2, maximálně 3 lidech, uvidíme dle situace. Každopádně koukám na výsledky ankety, ale to nezmění nic na tom, že tento UHC bude ještě na 1.8. Příště dáme zase 1.7 s pár pluginy. Ono právě 1.8 je občas lehce nedodělaná ve stránce klienta, ale server běhá úžasně, proto se na této verzi zatím neobjevil onen lag, který byl na 1.7 a umožnil několikrát otočení situace při souboji.
     
    • Informativní Informativní x 1
  9. lopkol

    lopkol Registered

    Offline
    Registrován:
    03. listopadu 2012
    Dorazím ;)
     
    • Líbí Líbí x 1
  10. _Galaxion_

    _Galaxion_ Registered

    Offline
    Registrován:
    22. července 2014
    Tak jak to rozebrat?
    Se Sendysem jsme se objevili v březovém lese, těsně nad bažinou. Klasický začátek, když v tom: "Sakra, Roset!" Ještě že (tím tě nechci urazit) byla trochu slepá, a i když jsem byl necelých 20 bloků od ní, neviděla mě. Oběhla nás, vrátila se zpět do bažiny a zamířila k taize.
    Pak jsme se Sendysem nějakou dobu pobíhali v trhlině a těžili. Pak jsme vyšli u worldborderu nahoru těžit stromy doufajíce, že nám padne jablko. Měli jsme štěstí, Sendysovi jedno padlo a já mu vycravtil zlaté jablko, které snědl.. Naneštěstí když vylezl ven, uslyšel jsem zasyčení a pak jen "bum".. Sendys zemřel a já na to byl sám. Po nějaké chvíli jsme si začali psát s Pandkerem, se kterým jsem měl původně-před příchodem sendyse být v týmu. Nakonec jsme si řekli, že se setkáme ve hře. Tudíš jsem popadl tři železné krumpáče a podzemní čarou dlouhou zhruba 300 bloků zamířil k Pandkerovi. (Cesta byla na levelu 20, tudíš to nebyl brenchmine, jak na konci potvrdili i ostatní.) S Pandkerem jsme se střetli na souřadnicích zhruba 70, 20 a -100. Zprvu vládla nedůvěra, měl jsem v ruce připraven diamantový meč. Ale během cesty jsem- s reiblovým povolením přišel k nim na TS a začali jsme hovor. Ukázalo se, že Pandker si začal stavět malý byteček pod zemí. Asi hodinu jsme strávili pod zemí desingováním a klábosením o Minecraftu a Let's Playerech. Po nějaké chvíli jsme měli byteček hotový. Utratili jsme velké množství materiálů, zejména redstone. A myslím, že jsme trumfnuli kuchyň žlutého týmu z asi 6 Ultra Hardcoru.. :D
    Pořídil jsem i pár screenů.. :)
    2014-11-08_21.35.03.png

    2014-11-08_21.36.39.png

    2014-11-08_21.36.47.png

    2014-11-08_21.36.54.png

    2014-11-08_21.37.01.png

    2014-11-08_21.38.01.png

    2014-11-08_21.44.36.png

    2014-11-08_21.45.06.png

    Naneštěstí Reibl nastavil Worldborder a my jsme museli opustit náš domov...

    2014-11-08_21.45.56.png

    2014-11-08_21.47.54.png

    2014-11-08_21.48.20.png

    Jelikož už mapa byla docela malá a schylovalo se k poslednímu boji, ostatní nás vyhnali nahoru.
    Konečný duel byl však pouhé čekání na jatka, až nás Vojtass a Mirek sestřelej z vrcholu hory, jelikož měli tu nejlepší pozici. Pokouželi jsme se je oběhnout, jenže oni nás spatřili a začali nás odstřelovat šípama. Zalezli jsme zpátky do tunelu, jenže protože jsem měl na hot baru pouze vraždící stroje (jako zapalovač a kyblíky lávy), neměl jsem žádné bloky k zastavění a jediné, co jsem stihl položit byla láva, která je měla zdržet od pronásledování Pandkera, jelikož má smrt byla jednoznačná. Vteřinu po tom, co jsem vylil lávu mě Mirek zabil šípem přímo do hlavy. Má smrt byla má vlastní blbost. No, máme poučení pro příště. Pandker zemřel chvilku po mě, když ho v údolí na konci chodby zastřelil skeleton.
    Paulosson se schovával pod převisem a doufal, že se mu podaří alespoň jednoho z protivníků sestřelit. Jenže Vojtass i Mirek si na něj počkali a když se paulosson nedíval, Vojtass mu vlítnul do zad a zabil ho.
    Celý UHC skončil ubohým duelem Vojtasse s Mirkem, jelikož Vojtass střílel z luku a pro Mirka bylo snadné si k němu přijít a zabít ho, i když mu zbývala pouze půlka srdíčka..

    Po konci se ještě objevil MASIVNÍ brenchmine první třídy tmavě modrého týmu.
    Ostatní se zasmáli nad naším podzemním bytečkem a všichni jsme tedy odešli z TeamSpeaku.
    No, jsem zvědav, do jaké podoby se vyvine příští UHC. Teď mě napadlo, že by bylo dosti zajímavé, kdyby se udělaly pouze dva velké týmy soupeřící proti sobě. Když by to byl přece jen ten 10. UHC, zasloužil by si něco speciálního.. A příště by se hodily do konečné duelové krajiny ne velehory, nýbrž spíše les. Protože tady se řešilo, kdo kempil a kdo ne, kdo měl lepší pozici a kdo měl jednoduše skočit, protože už to byla pro něj prohraná hra.
    Minulý UHC skončil na planině. Tam vítězil ten, kdo měl luk. (i když to vlastně skončilo úplně jinak.) Myslím, že les by byla dobrá volba.

    Nicméně, to je ode mne vše. Děkuji za UHC. A dobrou noc. :)
     
    • Líbí Líbí x 4
    • Souhlasím Souhlasím x 1
    • Kreativní příspěvek Kreativní příspěvek x 1
  11. PandKer

    PandKer Král překlepů

    Offline
    Registrován:
    05. prosince 2012
    Tak, napíšu sem, jak jsem viděl celou hru já.
    Začátek se zdál být skvělý, spawnuli jsme se u vesnice, takže jsme šli s Hanesem hned sklízet pole. Naneštěstí se někde objevil člen modrého týmu (zapomněl jsem jméno), který pronásledoval Hanese a pak ho zabil, takže jsem zůstal sám. Vyděšený blízkostí cizího týmu jsem běžel krajinou, abych potkal další tým, který opět nebyl daleko od našeho spawnpointu. Teprve v tu chvíli jsem zjistil, že rozestupy mezi týmama již nejsou tak velké, jako tomu bylo při minulých UHC.
    Téměř nic jsem neměl, tak jsem šel do jeskyně, odkuď jsem kopal dolů, abych našel nějaké železo. V době, kdy jsem si vyrobil první železný krumpáč v chatu skákali achievementy ostatních hračů o tom, že nalezli diamanty. Kvůli tomu, že se mi nedařilo nic najít jsem se rozhodl jít kopat do podzemí o kousek dál, kde jsem nakonec byl o poznání úspěšnější.
    Během kopání jsem si všiml, že _Galaxion_ přišel o parťáka a oba jsme byli v relativním začátku sami a díky tomu, že jsme málem byli spolu v týmu hned na začátku jsem neměl problém s ním vytvořit umělé spojenectví. Toto je sporný bod, někomu se toto spojenectví nelíbilo, zvláště roset, co já vím. Vím, není to úplně obvyklé, ale v pravidlech nikde o tom nic psáno nebylo, a dva samostatní hráči jsou zranitelnější, než dva spojenci. Pokuď reibl řekne, že to bylo proti nepsaným pravidlům hry, tak se omlouvám, ale v tu chvíi jsem problém neviděl.
    Po té, co jsme se setkali a měli už suroviny jsme se shodli na tom, že se nám bojovat zatím nechce, a že si postavíme pěkné sídlo, abychom trhli kuchyň z minulých UHC. V tu chvíli jsem si neuvědomoval, že je to kempení a tedy uznávám, že jsem porušil pravidla, za což se omlouvám. Pokuď vás napadne nějaký trest, přijmu ho.
    Když se posunul border a reibl řekl, ať vylezeme z podzemí, tak jsme začali vylézat. Naneštěstí jsme se vykopali v nějaké rokli s tím, že na trochu vzdálené hoře je červený tým s lukama a dia zbraněma. Tahle pozice se nám překvapivě nelíbila a snažili jsme se sehnat lepší tím, že jsme lezli z hory na horu a dvě prokopávali. To, pokuď vím se nelíbilo vojtasovi, z červeného týmu, ale já si trvám na tom, že jsme jednali správně a nešli jsme se nechat hned zabít. Když jsme se chtěli vykopat na hoře, kde sídlil červený tým, tak nás velmi nemile překvapili tím, že celou dobu stáli nad náma a čekali, až se vykopem, aby nás zabili. Galaxiona zabili, já se nechal zabít monstrama při útěku.
    Vím, je to dlouhé jak něco, ale kdybych to měl zkrátit, tak by nebyly vidět ty souvislosti. Omlouvám se všem, kterým jsem svým jednáním zhoršil hru.
     
    • Líbí Líbí x 4
    • Kreativní příspěvek Kreativní příspěvek x 1
  12. vojtass48

    vojtass48 Registered

    Offline
    Registrován:
    04. května 2014
    Tento UHC byl poněkud „kempózní”. My jsme měli veliké štěstí na začátku, našli jsme zlato a iron velmi rychle. Kéžby ty diamanty :p. Hned jsme vylezli na povrch, že jdeme někoho „huntit”. Po chvilce hledání jsme narazili na fierixe, který se nám před obličejem odpojil. Prý to bylo netem. Každopádně připojil se zpět když jsem jedl a nahitoval mě tak, že jsme se museli vrátit zpět do dolu. Po půl hodině hledání jsme nalezli zlato na 3 jablka, tak jsme se vrátili na povrch, kde se na nás koukal světle modrý tým. Neměli jsme výbavu, takže pro nás bylo výhodnější ustopovat. Natěžili jsme si jablíčka a po snížení borderu jsme se vydali do středu. Kde jsme na skále objevili fialový tým v plně enchantované zbroji. V té době jsme měli jen základní iron výzbroj bez luků. Po chvilce hledání pavouků ( asi třikát se nám despawnuli před nosem -_- ) jsme konečně měli luk. Po přečkání noci následoval boj s fialovým týmem, kde se mi povedlo nahitovat myslím, že Zoonera. Roset nás neustále zasypávala šípy, tak jsem předal reiblovi luk a vydal se zjistit, kde je Funel a Zooner. Zoonera jsem po kratičkém hledání objevil, jak nás obchází. Řekli jsme si, že bude výhodnější ho sundat, když je sám (přecjenom všechny dohromady bychom je nedali). Když jsme se po něm rozbíhali, uviděli jsme tmavě modrý tým jak mu dýchají na záda. Potom, co ho zabili, jsme šli po nich a někoho jsme dokázali zabít. Byl to pro nás velmi důležitý kill, jelikož jsme získali enchanty a enchantnuté knížky, mohli jsme si na kovadlině vylepšit věci. Ještě jsme dlouho pobíhali po mapě a sem tam zahlédli paulossona jak se zakopává. Mezitím zemřel Funel z fialového týmu, a tak chudinka roset po hodině hadáním s diahexem o branchmajnech zůstala sama :( . Opět jsme asi další hodinu pobíhali po mapě, když tu nakonec roset vyšla ven a docela mě hitovala lukem.
    Nakonec to roset vzdala a nechala se zabít. Mirda našeho chudáčka reibla omylem shodil ze skály :D. Náš chudáček reibl byl za uhcčko 3x hitnut týmem takže RIP reible. Abych se vrátil k věci, takže roset měla tak dobré věci, že už ostatní neměli šanci zvítězit. Potom jsme ještě další hodinu čekali až Pandker, Galaxion a Paulosson vylezou. Ano, byli jsme na hoře a vyčkávali jsme, ale měli jsme díky tomu výhodu a nehodlali jsme ji pustit. Po dlouhém vyčkávání jsem uviděl nick Galaxiona a tak jsem rychle vyběhl nad nick a vyčkával. Přivolal jsem si Mirka a v té chvíli jsem uslyšel kopání hlíny. Přímo podemnou vylézal zpoza kopce Galaxion. Dvakrát jsem ho hitnul lukem a zbyla mu půlka srdce. Když tu přiběhl Mirek a strefil Galaxiona přímo do čela. Panda už zemřel Bůh ví jak a už jsem jen vyčkávali až příjde Paulosson. Paulosson už šel a připravil si na nás past, ale reibl mu past překazil snížením borderu :D. Nakonec jsem si Paulossona oběhl a když se nedíval, skočil jsem mu do zad a sundal jsem ho. Nakonec jsme si s Mirkem dali souboj, bylo to vyrovnané na srdce a taky na věci, ale já jsem netrefil ani jeden šíp a Mirkovi zbylo půl srdce.
    Abych to shrnul, takže někteří porušovali pravidla a zabíjeli si spoluhráče a ještě nadávali ostatním, že podvádějí. Někteří pobíhali celou hru po mapě a někteří celou hru kempili a utvářeli aliance s ostatními týmy. Jediné, co mě na tomto uhc mrzí je, že jsem nedokázal zabít mého miláčka Galaxiona :kiss:.
     
    Poslední úprava: 09. listopadu 2014
    • Facepalm Facepalm x 3
    • Zábavné Zábavné x 2
  13. reibl

    reibl Registered

    Offline
    Registrován:
    15. dubna 2013
    Tak jdeme pokračovat ve Wall of text :D Jsem rád, že hodně lidí vnímalo tento UHC jako povedený. V dalších částech mého příspěvku se rozepíšu o tom, co dle mého fungovalo skvěle a co se na příště rozhodně upraví. Nyní jsem se chtěl rozepsat o tom jak to šlo mému týmu, ale @vojtass48 mě předběhnul. Jen bych dodal, že hodně lidí nás vnímalo na konci hry jako neporazitelné a proto museli jednat více takticky. To bych bral, jen bych chtěl osvětlit, jak jsme se do takové situace dostali. Už cca po hodině hry jsme byli na povrchu. Od té doby jsme začali chodit po mapě a zabíjet lidi. Ovšem v tu chvíli byla naše nejcennější věc emerald, když nepočítám kompletní set iron vybavení. Neměli jsme enchant, diamanty ani luk. Tím že jsme zabili asi 3 lidi, kteří už neměli tým jsme právě enchanty, diamanty i luky získali. Tím chci říct, že právě naše aktivní hra nás dostala do situace, kdy jsme mohli zabít opravdu kohokoliv, což se ukázalo jako na škodu, protože se nás každý bál.

    Co fungovalo:
    Z mého hostitelského pohledu server opět nezklamal a lagy byly minimální. Stalo se, že maximálně na minutku kleslo TPS a sem tam se vrátil blok. Tímto děkuji @roset za to že nahodila týmy a rozřadila hráče. Zde taky vše bylo perfektní. Worldborder fungoval dobře, jen škoda, že jsem ho nestačil poladit, protože byl nastaven defaultní range na hitování po tom, co ho překročíte a to asi jen 5 bloků. Abych to ujasnil, WB můžete překročit pouze, když se zmenšuje. Naštěstí to nikoho nezabilo, až na jednoho hráče (nepamatuji si jméno :( ) kterého jsme pronásledovali. Ovšem svou smrt za pomoci WB spáchal schválně tudíž toto není třeba řešit. Scoreboard též opět fungoval, takže není co řešit.

    Co je třeba řešit:
    Určitě dopsat pravidla, aby zde bylo napsané, že se branch mine nesmí a jeho definici. Dále pak pravidlo o sky base a nějaké omezení, do kdy týmy (a hráči) mohou být zakopaní v zemi. Dále se musí udělat univerzální spawn, který musí splňovat požadavky na rozřazení více lidí a spuštění hry. Že tento spawn nebyl ideální a možná i trochu fail jsem si vědom, ale o tom se rozepíšu v další části. Dále se asi udělá tabulka, kde si hráči budou moci poskládat tým už předem. Také by to chtělo trochu omezit přesouvání lidí na TSku. Myslím tím limit, kolikrát za nějaký čas se může člověk přesouvat mezi místnostmi.

    Část, kde budu zlý:
    Tento UHC trval něco přes 3 hodiny. To je dost. Ale než začnu, chci nejprve dát facku sám sobě. Spawn byl opravdu nedodělaný a celé UHC jsem začal řešit asi jen hodinu a půl před startem. To je málo. Bohužel jsem na to neměl moc náladu, ale když se lidi začnuli připojovat, bylo vše připraveno na klidný start, až na týmy, které roset v čase, kdy já dodělával sekvenci CMD na start, kompletně zařídila. Druhou facku bych si dal za umístění centra mapy. Hory přímo vybízely k podkopávání hráčů a byly dosti nepřehledné jak pro boj, tak pro hledání protihráčů. Sám sebe bych se chtěl zastat tím, že mi tato volba přišla dobrá kvůli rozmanitosti koncových oblastí hry, oproti minulým UHC. Jednou se končí na planině, jednou v lese, tak proč ne v horách... Jenže viz minulé věty, to nebylo praktické.

    Nyní k ostatním. Byl jsem zklamán modrým (tmavě modrým, druhý modrý tým beru jako "Aqua") Ten nejen že vybudoval na hoře pod spawnem "Sky base," ale dokonce se dopracoval k původnímu spawnu asi 20 bloků nad vrcholkem hry, kde byla i ona sky base. Na tomto místě bylo několik command bloků. Naštěstí byl jen jediný funkční a to ten, který po smrti hráče měnil gamemode na spectate. @N_adio_n se záhadným způsobem dostal do tohoto modu. z čehož usuzuji, že právě jeho tým se kolem této oblasti motal. Zbytek jeho týmu to později přiznal. Ovšem co beru jako nejhorší je, že mi na otázku, mačkali jste tam ještě něco a proč odpovědeli: Ano, jen tak. Když jsem začínal dělat UHC pro Majncraft, tak jsem myslel, že komunita je tu dostatečně vyspělá na to, aby se toto nestalo. A to nepočítám to, že někdo minimálně 2x zmáčkl tlačítko na start sekvence spuštění hry... Nechci vrhat stín na celou tuto komunitu, jen mě tento tým mě docela zklamal a určitě si další UHC bez hodně dobrého vysvětlení nezahrajou.

    Kapitolou sama pro sebe je také @diahex v minulých hrách (nebyl na všech UHC tuším) byl celkem v pohodě. Ano opakoval dotazy na které nebyl čas. Párkrát jsem mu asi i ukřivdil. Evidentně i na začátku tohoto UHC, ale co mi přišlo jako moc, bylo to, když začal dělat branch mine i přesto, že věděl o zákazu. Dále se hádal o tom, jaký spectator komu radí a podobně. Po dlouhé době, kdy se už i on ve spacatu hádal s minimálně 2 týmy o tom, co je a co není napovídání dostal banán. Toto chování vzhledem k jeho minulosti a také vystupování na TSku po celý UHC bylo až příliš a měl by si to uvědomit. Neříkám, že občas s napovídáním spectatorů neměl pravdu, ale vzhledem k jeho situaci a okolnostem by si neměl takto vyskakovat a určitě to jeho chování neomlouvá.

    Ke spojení dvou hráčů z rozdílných týmů se nebudu moc vyjadřovat. Jen řeknu, že to nebylo fér a příště už to nechci vidět. To, že nemáte spoluhráče v týmu, kvůli tomu, že umřeli je váš problém a patří to ke hře. Něco jiného je, když se potkáte, ani jeden nemáte vybavení a řeknete si, že si dáte mír a rozejdete se. Pro tentokrát to přehlédnu, ale když tu jsou týmy po x lidech tak by se měly dodržovat, od toho tu jsou.

    Po dvou hodinách, kdy normálně končí hra, zbyl už jen můj tým, ke všemu bezemne. Když jsem začal snižovat hranice, doufal jsem, že ostatní vylezou na povrch. Nestalo se. Určitě je třeba zmínit dva faktory. Hory znemožňovaly se nějak normálně vykopat na povrch. Také náš (červený) tým byl ve výhodě na nejvyšším bodě. Ovšem co mi přišlo nesmyslné bylo to, že někteří hru prodlužovali za každou cenu. Ano, chtěli otočit situaci, kdy červený tým měl jasnou poziční i materiální výhodu. To se děje v každém UHC, ale co do tohoto opravdu nesedí, bylo to, že se to dělo po 2 hodinách hraní a skončilo se o další hodinu. Vzhledem k těmto okolnostem je mi toto jednání docela nepochopitelné. Hráči měli přes dvě hodiny na to, aby si nakopali nebo vybojovali vybavení. Po tak dlouhé době už nás to opravdu nebaví čekat, až se uráčíte najít stack diamantů a přečůrat tým ve výhodě abyste vyhráli... (hodně přehnáno, jen to chci popsat)

    Konec:
    Každopádně tento UHC dopadl vcelku dobře. Bavili jsme se, byla sranda a hlavně jsme si zahráli. Určitě moje názory zvláště v posledních odstavcích byly velice vyhraněné. Budu proto rád za jakoukoliv reakci. Klidně mi vytkněte nepřipravenost, že to mám dělat pořádně a že při 9. UHC už to mám zvládat, ale stále to dělám ve volném čase pro Vás. A proto trochu očekávám Vaši spolupráci. Hlavně proto mě na konci naštvalo to, s čím tento text ukončím. O dalším UHC se dozvíte včas a zatím ahoj.

    Kdo mi bude tvrdit, že toto není branch mine, tak ten je asi slepý...
    2014-11-08_22.59.50.png

    Kód:
    <reibl> kdo byl vcera na UHC, prosim o precteni toho dole http://forum.majncraft.cz/threads/pavidelny-uhc-9-sobota-8-11.8808/ dekuji
    <reibl> ano, je to dlouhe :D
    <_CJ_> tl;dr
    <MrNOIP> reibl, vsichni vime, ze chces, abychom to vsichni cetli a ty zabral slot
    <_CJ_> kdo delal branch
    <DvnBthlo> je to je naš dul :D
    <Funnel66> .list
    <_CJ_> tak uz si UHC nezahrajes :)
    <_CJ_> gratuluju
    <reibl> ano...
    BTW: omlouvám se za gramatické chybky, opravím je, až je najdu :D
     
    • Souhlasím Souhlasím x 4
    • Informativní Informativní x 2
    • Líbí Líbí x 1
  14. diahex

    diahex Registered

    Offline
    Registrován:
    02. července 2012
    @reibl97 Já to nebral jako branch mine. (Moje představa Branch mine je několika chodeb ve kterých je nemožné někoho najít... ale tak co už.)
     
    • Informativní Informativní x 1
    • Facepalm Facepalm x 1
    • WTF WTF x 1
    • Spamování/Trollení Spamování/Trollení x 1
  15. SilveR_sk

    SilveR_sk Registered

    Offline
    Registrován:
    18. srpna 2013
    Žltý team = SilveR_sk (ja) + RomanRoga33 (Roman) + fieryx (Frostis)
    Toto bude kratší príbeh, keďže náš team ako prvý padol :D

    Na začiatku sme sa spawnuli v Roofed Foreste (ten dubový s 2x2 stromami) čiže hneď na začiatku sme mali mnoho dreva. Hneď sme našli jaskyňu, v ktorej bolo už pri vstupe uhlie, iron a veľa monštier a "potôčik" vody. Za vodou bola menšia plošinka, v ktorej sa neskôr moji spolubojovníci ubytovali. Ja som išiel prvý, no nešťastnou náhodou som zišiel z tej z vody, spadol som do rokliny a umrel som (životy: 9,5 -> 0,000). Samozrejme ja som mal najviac vecí -.- Po mojom páde Roman išiel vyzabíjať monštrá, ktoré na tej plošinke boli a pritom mu ostalo iba 3,5 HP. Až potom som zistil, že som mu zabudol povedať, že na UHC sa HPčka neregenerujú :D (nevedel to, lebo toto bolo jeho 1. UHC). Vyťažili niekoľko uhlia v blízkom okolí, a Roman išiel na zachraňovaciu akciu po moje veci. Akcia sa podarila :) a po vode odišiel naspäť ku Frostisovi. Prešli jedno rameno jaskyne a Roman sa Rozhodol ísť trochu nižšie po prúde vody. Bohužiaľ toto sa mu už nepodarilo a Creeper bol o kúsok rýchlejší. A tak ostal Frostis sám. Začal panikariť a nakoniec vzal najdôležitejšie veci, väčšinu nechal v jaskyni a išiel Kamikadze. Zastavil sa pod horami, keď tu zrazu mu padol internet a odpojil sa. V tom prišli červení (reibl, Vojtass a Mirek Reinhold). Keď sa Frostis pripojil naspäť, už sme iba počuli jeho EPIC výkrik-o-smiech alebo čo a Frostis padol. Nepamätám si už, koho rukou.

    A tak sa skončil tento príbeh, ktorý trval ani nie pol hodinu :D
     
    • Zábavné Zábavné x 3
    • Líbí Líbí x 2
  16. duvik

    duvik Registered

    Offline
    Registrován:
    19. prosince 2012
    Tady si mě nikdo nepamatuje :(

    Nejdříve krátce zhodnotím hru. Mapa nebyla vybrána šťastně, po zmenšení WB tam byly samé hory, což určitě taktice zakopávání pomohlo.
    Nejprve jsme těžili. Pak naši pevnost pod spawnem napadl fialový team. Utekli jsme. Zabili diahexe, umřel DvnBthlo. Hledali jsme zakopaného Paulossona. Uviděli jsme Funnela/Zoonera?. Zabili jsme funnela. Honil nás červený team. Já omylem zapáli N_adia. N_adio_n umřel. Já utek a zakopal se. Červený team čekal nademnou. Já vylez, s úmyslem vpadnout červeným dozad, kteří právě zalezli do podzemí. Červení se však otočili, vylezli na povrch a já vlezl za WB, ať nemají potěšení z killu.


    @reibl97 Ohledně spawnu - Odpovím jako tým. Poté, co jsme získali dostatek ironu a jablek, tak nás nenapadlo nic jíného, než jít na spawn(je to vyvýšené strategické místo). Hráče DvnBthlo napadlo se podívat nahoru na tu platformu. Vylezli jsme tam a rozhlédli. Já nic nemačkal, jestli ostatní tak to se za ně omlouvám a za jejich nezodpovědnost také. Poté jsme si postavili opevnění pod spawnem a to jako špatné neberu.

    ohledně branch-mine. Ano můj spoluhráč N_adio_n branchminoval (a DvnBthlo také trochu), protože si nečetl pravidla. Jeho chyba. I když po chvíli zjistil, že se to nesmí tak ještě pár minut hledal. Já jsem kopal ve výšce 11 asi 50 bloků, doté doby, néž jsem narazil na obsáhlou síť jeskyň. (moje kopání neberu jako branchmine.). Tento problém se nesmí opakovat. Omlovám se, že jsem jim to nerozmluvil hned odzačátku.
     
    Poslední úprava: 10. listopadu 2014
    • Líbí Líbí x 1
    • Nesouhlasím Nesouhlasím x 1
  17. Amunak

    Amunak Worldedit Trollmasta

    Offline
    Registrován:
    11. února 2011
    Protože je to vanilla bez pluginů. Ale taky bez fixů, umožňuje hráčům cheatovat, hra nemá tak snadnou administraci jako s pluginem.
    Jak jsem psal posledně, ty lagy jsou všude. Co je ale udělalo tak načnými byl fakt, že nocheat stopoval ty akce, které se staly v lagu, protože to viděl jako příliš rychlé pokládání bloků nebo pohyb. Nemódovaný server oproti tomu hráči "věří", klidně ho nechá teleportovat, pokládat bloky daleko z jeho dosahu neuvěřitelnou rychlostí. Problém je, že NoCheat nepozná, co je lag a co cheat. Tedy musel bych pro příště hodně poštelovat config.
    TS nic takového neumí. Proč přesně to byl problém? Místnosti můžeme propříště zamknout, ikdyž to zas přidá na administraci.
    haha :p
    Napovídání je a bude problém, a pokud bude povolený spectate, nezbavíme se toho. Posledně jsem to taky psal. Takže buď zakázat spectate, nebo se s tím smířit a tolerovat to jako doteď.

    Jo, a budu pak potřebovat vyjmenovat banlist (prosím i s důvody). Na IRC pak můžeme probrat délku banů a tak.

    Jinak ve skutečnosti žádný "zákaz branch minu" neexistuje, ten zákaz je širší, a kdyby @diahex a ostatní četli pravidla, tak by to věděli: „Nesmí se kopat doly, aby hra netrvala věčnost - pokud vidíte nebo slyšíte jeskyni, prokopejte se k ní, prozkoumejte jí, ale klasické těžení je zakázané (branch mine apod.)

    Samozřejmě vám to nezakazuje udělat dlouhou chodbu za nějakým konkrétním cílem - překvapit nepřítele, bezpečně se prokopat ke spoluhráči apod. Skutečný problém klasického těžení spočívá v tom, že je pro všechny nudné, protahuje hru a příliš bezpečné na to, aby bylo fér.

    Stejně tak máme pravidlo o kempení: „Nebuďte „campeři“ - není zakázané vyhýbat se lidem nebo se někde dlouho zdržovat, ale když už vám přijde že máte dostatečné vybavení, vydejte se lovit ostatní dříve, než umřou vlastní neschopností

    Tresty za toto UHC nechám čistě na uvážení reibla, ale jestli příště uvidím někoho stavět bunkr nebo dům, aby zabili čas než se ostatní pozabíjejí, dostanou ban (@PandKer a spol.). Neberte si to osobně, ale zdržování hry prostě není zábava pro nikoho (mimochodem proto jsou ty kompasy co umí najít hráče skvělé).

    Pravidlo o tom, že se týmy nesmí spolčit, nemáme. Doteď to nebyl velký problém. Dokonce si i myslím, že pokud jsou na tom dva hráči špatně, na škodu nemusí být, když se dají dohromady proti nějakému silnějšímu týmu. Ale musí počítat s tím, že nakonec se stejně musí vzájemně zabít, i kdyby v tom souboji proti silnějšímu protivníkovi ani jeden z nich nezemřel. Co by ovšem kazilo hru, a co bychom zatrhli je, kdyby se spolu dohromady daly velké, silné týmy, a kazili hru ostatním tak, že je prostě převálcují pouhým počtem. Nebo co si o tom myslíte? Měla by se tahle mimotýmová spolupráce zakázat?

    Jo a omlouvám se, že jsem se nezůčastnil, ale byl jsem na sraze. Tedy byl bych býval byl na sraze, kdyby mi nebylo špatně. Příští UHC, které budu pořádat já (na 1.7.10 :p) bude za čtrnáct dní nebo tři týdny podle toho, jak mi to vyjde ve škole a s rodinou; mám teď víkendy docela nabité, tak snad si aspoň v ten pátek najdu čas. Zkusím to oznámit alespoň týdewn dopředu.

    No a kdo to tedy vlastně vyhrál? Musíte se mi přihlásit o ceny ;)
     
    • Souhlasím Souhlasím x 2
    • Líbí Líbí x 1
    • Informativní Informativní x 1
  18. SilveR_sk

    SilveR_sk Registered

    Offline
    Registrován:
    18. srpna 2013
    MY! sme prehrali : (
     
    • Zábavné Zábavné x 3
    • Souhlasím Souhlasím x 1
  19. Amunak

    Amunak Worldedit Trollmasta

    Offline
    Registrován:
    11. února 2011
    OK, tak si vyzvedni svou cenu, Teleglitch: Die More Edition.
     
    • Děkuji! Děkuji! x 2
    • Líbí Líbí x 1
    • Nesouhlasím Nesouhlasím x 1
    • Zábavné Zábavné x 1

Sdílej tuto stránku