1. Nelíbí se ti reklamy? Zaregistruj se a přihlaš se na fóru!

Informace Nepsterův přínos k Battlestar

Vlákno v 'Battlestar Hyperion' založil NepsterCZ 14. února 2013.

  1. NepsterCZ

    NepsterCZ Moderátor

    Offline
    Registrován:
    16. března 2011
    Tak dámy a pánové. Začínají se množit stížnosti že nic nedělám, jen komanduju a ještě nechválím.

    Shrnu to tu do několika bodů ať vidíte co všechno dělám. A taky omluvte to že to píšu rozčíleně protože jste mě opravdu ale OPRAVDU ani nevíte jak moc naštvali (všichni víme co tam má bej že ?)

    Takže :

    A, Nepster nestaví - on se fláká

    NepsterCZ (Stavbyvedoucí, přímo zodpovídá za návrh a jeho stavbu)

    Toto je moje funkce. To znamená že zodpovídám za návrh, a její realizaci tzn to aby každý stavěl přesně to co má a ne něco jiného takže pro nechápající JÁ NESTAVÍM - Maximálně vypomáhám když mám čas.

    B, Nepster stojí na místě a jen píše

    Tohle nejlépe vysvětlí screen mé obrazovky

    [​IMG]


    Takhle trávím většinu času. Takže i když jen stojím tak vidím a dokážu reagovat a že těch spamů není málo "Nepstere portni mě na pískovnu" je zrovna jeden neávný. Kdy píšu : Ač mám jeden z lepších PC tu na server pořád mi trvá čas všechno co na BSG upravím uložit/vyrenderovat/smazat/znicit/premenit atd.. hodně dlouho. BSG je obrovská MC Edit má velké problémy sní něco udělat takže i změna barvy trvá několik desítek minut.

    "A co děláš v tom čase Nepstere ?"

    No to je dobrá otázka, ikdyž se nikdo neptal. Plánuju v hlavě nebo sjíždím všechny známé, neznáme, canonické, non-canonické obrázky abych dokázal určit více z toho jak bude Battlestar vypadat. O Mercury třídě je známe velmi málo. Odhaduji možná kolem 1% lodi byla zobrazena né-li méně.

    3, Nepster hodinu kecá s _CJ_

    Na to vám můžu říct asi 5 argumentů ale jeden je nejlepší znich. JDETE DO PRDKY ! (Vsichni víme co tam bude). To že vedu/řídím/nevedu/ nebo ?bůh ví co si myslíte ze dělám, znamená že nemůžu na chvilku vypnout a bavit se s _CJ_em ?. To už krapet přeháníte ne ? Měl snad MedvedPoo zakázané mluvit když vedl DSC-304 ? NE ! Měl sna jakýkoliv stavitel zakázáno mluvit do té doby než postaví svůj projekt NE !. Takže nejenom to že se mi hrabete do mého soukromí tím že mě budete buzerovat o tom skym můžu a skym nemůžu mluvit ale ještě nevíte ani o co jde !

    4, Nepster zpronevěřuje vlnu na svoje projekty / dává jí _CJ_ovi

    Kvůli tomu že jsem musel rýsovat ! Opakuji musel protože jste mě VY ! Ano VY ! Už dováděli k šílenství těma kecama že nic nedělám projekt BS ztratil už tak 12 dvojbeden vlny. Proč ? To se dozvíte v sekci 5, nebo 6,. To že SW kotevní loď pro teleporty stála 8 dvojbeden. A CJ dostal 5 které jsem měl už ulité od doby MSS. A pokud nutně potřebujete vedět PROČ !

    _CJ_ Staví 800 metrů dlouhou loď která bude sloužit jako základna pro Star Trek vesmír a proto dostal 5 MEJCH ! Dvojbeden vlny které měly bejt ulité na USS Crazy Horse - původni zakladnu pro vesmír.

    A Pokud už nutně potřebujete vědět PROC NEPSTER HODINU KECAL S _CJ_em ! TAK PROTO ŽE SE SNÍM DOHADUJU KDE TO BUDE, CO TO BUDE a jestli bude tak hodnej a udělá tam základnu pro Star Trek vesmír aby MĚ ušetril práci.

    A jakožto že se tak nějak +- více méně o vesmír starám tak jsem si ulil HODINU času abych korigoval výstavbu možná druhého nejvetšího projektu na majnu. DEAL WITH IT !

    5, Nepster jen tak stojí a celé dny nic nedělá.

    Tak za prvé. Do tohodle projektu jsem vložil asi 300 hodin práce ještě před tím než byla vůbec položena první kostka a dalších 100 od zahájení. Já sám ! Narýsoval celou kostru lodi ! a položil základ u gondoly. Nejvíce kecu je slyšet od MrNoIP a Akordeon. A co třeba takové Jméno8 ?

    Jméno udělal snad půlku gondoly. Slyšíte snad že on si stěžuje že já nic nedělám ? NE ! On má totiž mozkovou kapacitu na to aby mu došlo že ta Battlestar se jek tak na nevytvořila sama.

    A to co dělám já si řekneme v sekci 7, hned za

    6, MrNoIpuv problém

    Když MrNoIp postavil v CIC dradis tak jsem mu už ze začátku říkal "Nápad hezkej jen semi to nějak nelibí" a pak nám se Sexym došlo TEN DRADIS JE ŠPATNĚ. ToosexyForCS prostě udělal chybu a dal ti špatnej orbázek a musí se to předělat. Sexy jasně řekl že se semnou dohodne jak dál

    To ale neznamená že když se vrátím ráno k CIC tak je dradis předělanej ale pořád špatně. Slušně jsem ti řekl že mám v hlavě jistou představu a že to chci tak a tak. Ty si tvrdil že to není možné a já tvrdil že počkáme na DorQuendiho kterej je RS mág. A že se to tvoje bude muset nejspíš zbořit. Vtom ty si dostal záchvat a leavnul si. Poučení ?

    "Nestav co nemáš, kde nemáš. Možná se to bude muset zbořit"

    7, A teď to hlavni - Co Nepster celé dny dělá ?

    Ta tuhle otázku se budu snažit odpovědět co nejstručněji ale bohužel to asi nebude možné.

    Battlestar se dělí na 5 hlavních částí : Přední sekce (žalud) - střední sekce (tělo) - Motory (koule)
    a samozřejmě 2 Gondoly

    Aby jste to pochopili správně. Battlestár není v podstatě jeden kus. Každou sekci jsem musel renderovat, upravovat a ruzně si sní hrát aby byli naprosto identické ( měřítkově ). A kvůli mnou nepochopitelnejm důvodům nešly všechny části vyrenderovat duté. Duté sem dokázal vyrenderovat jen Žalud a Gondolu. Motory a střed jsou plné bloků - což nejenom znemožňuje spočítat na 100% kolik bude na battlestar potřeba vlny ale hlavní problém kterej to vytváří je ten že plné sekce nikdo z nás nedokáže utáhnout. Abych dal příklad

    Lajny žaludu mají asi 25 000 vlny (ty lajny netvoří ani 5% potřebné vlny)
    Lajny střední sekce ( plné ) mají asi 560 000 vlny !

    Upozorňuji že čáry jsou identické a sekce jsou +- stejně dlouhé

    Takže rozdíl počtu bloků co schematica musí zobrazit je asi 19x vetší. A to mi počítač neutáhne. A když né mě tak vám na 99% také ne. A pozor to mluvíme jen o čarách kterejch je tam asi 10.

    Představme si co by se dělo kdyby ste tam chtěli nahrát celej střed kterej je plnej.Akord sotva unese 1/3 PRÁZDÉHO žaludu. Kolik by asi dokázal načíst z plného těla. 1/50 ? možná méně. A kdo to má potom synchronizovat ? Víte co by to bylo za práci ?

    Dobře tak všichni chápeme že plnej střed ani motory NIKDO z nás nenačte. Co teď

    A, Ano rozkouskuju to na 50+ kousků a pak je budu na majnu skládat a zapisovat si souřadnice a dále je dávat ostatním

    B, Najdu způsob jak z plného objektu udělám objekt dutý.

    Zvolme možnost B, - jako já. Chceme tedy udělat objekt dutý ale jak ? No nejlépe tak že odstraníme každý blok co nesousedí se vzduchem ne ? To je logické, jednoduché atd. Ano po několika hodinovém hledáni sem opravdu našel Script do MCEditu co to umí ale ejhle další problém.

    Je děsně náročný. Nedokážu smazat celej střed naráz. Nedokážu smazat ani půlku čtvrtku ba dokonce ani 1/10. Co dokážu smazat je 30*30 kvádr - trvá to asi 2 minuty. Řekne te si "No to je jednoduché, prostě to takhle dělej dokud to nebude celé duté"

    CHYBA !

    Představte si kvádr o velikosti třeba 60*60 - uprostřed budu chtít udělat díru tím že použiju ten script. Takže nahraju script označím kvádr třeba 20*20 a smažu ho. Takže uvnitř kvádru 60*60 máme kvádr vzduchu o velikost 20*20

    Chápeme ?

    Dobře a teď dejme tomu že chceme celý ten to náš kvádr udělat dutým. Takže logicky vememe stejné makro a označíme 60*60 a bum ! kvádr je dutý. Ejhle ! uvnitr je kvádr o velikosti 21*21

    Jakto ?

    No protože kostky toho kvádru sousedili s vzduchem. Kterej sme tam udělali předtím.A to samé se mi děje na Battlestar. Mám kus battlestar ve kterem je sou čáry které oddělují duté kvádry o velikosti 30*30.

    Co stím ?

    No zkusme použít stejné makro aby jsme se jich zbavili. EJHLE ! Každá ta kostka sousedí s vzduchem. Nevadí ! Smažu to normálně výběrem v MCEditu. EJHLE ! Battlestar neni kvádr. Battlestár má ruzné patvary. Co stím ? No co. Smažeme MCeditem to co jde ( velké kusy kvádru jsou uprostred battlestar když je správně označíme.

    Ale co zbytek ?

    No a dostáváme se k jádru co já dělám. Já se snažim zjistit jak se jich zbavit a pokud to nebude tak je budu muset odkopat. Což není žádná sranda protože to bude 1300 dlouhá 500 široká a 256 vysoká stavba který je prošpikována těmito dutými kvádry. Takže co budu muset ? Manuálně je odstranit

    Takže pokud si vy myslíte že mi můžete nadávat že já nemakám když na Battlestár stavíce podle plánku stavbu která je v ,případě spodku žaludu, plochá ! Tak se sakra pletete !

    Děkuji za pozornost. Omluvám se za hrubší tón překlepy a jiné chyby které tam nejdete. Pokud by byl nějaký mod tak hodný a opravil to po mě byl bych mu moc vdečný.

    Prosím berte na vědomí že jsem celou předchozí noc nespal a řešil problémy s BS takže jsem už alespoň 30 hodin nespal. A když se vrátím z města kde jsem zařizoval nutné věci tak jen slyším kdydy o tom jak nic nedělám.

    Děkuji za pozornost NepsterCZ
     
    • Líbí Líbí x 6
    • Zábavné Zábavné x 3
    • Souhlasím Souhlasím x 2
    • Informativní Informativní x 2
  2.  
  3. tominosik

    tominosik Moderátor

    Offline
    Registrován:
    15. dubna 2012
    Srozuměno.
     
    • Zábavné Zábavné x 1
  4. NepsterCZ

    NepsterCZ Moderátor

    Offline
    Registrován:
    16. března 2011
    Mě bylo jasné že ty a ostatní to pochopí. Tu spíše jde o Akordeon3 MrNOIP a další co si myslí že nic nedělám.
     
    • Informativní Informativní x 1
  5. Akord

    Akord The Lost One

    Offline
    Registrován:
    02. března 2012
    Nepstere, tohle vsechno ja chapu, ale tady jde o celkove tvoje chovani, kuprikladu kdyz te slusne pozadam, jestli by ses s CJ nemohl presunout nekam jinam, protoze na globale to 99% lidi nezajima a akorat jim to spamuje chat, tak jsi me nejednou vyfakoval.

    Nebo napriklad, kdyz jsem te upozornoval na to, ze v zaludu je dira, aspon podle schematicy, tak jsi mi to odkejval. Po dni a neco jsi me napsal neco ve smyslu, ze tam ta dira skutecne je a ze se o to postaras. Nebylo by lepsi rict rovnou, ze ted nemas cas a ze se na to podivas pozdejc? Bylo by to lepsi pro ostatni a ja bych si pak nepripadal jako debil, jehoz namitky nikoho nezajimaj.

    Neuskodilo by take, kdyby byli vsichni informovani o tom, co se deje, protoze nejhorsi vec, co se cloveku muze stat je ta, ze nevi co se deje. Ted uz sice vim, ze jsi resil vyduteni schematik, ale z meho pohledu to vypadalo tak, ze jsi ctyri hodiny stal na miste a kecal s CJem a nic nedelal, zatimco ja jsem stavel, co jsem jen mohl. Proto se na me, tedy, nezlob, ze jsem byl pote ponekud nastvany. Nemluve o tom, ze by nekdo mohl podat pomocnou ruku v pripade nejakeho problemu.

    Tim se dostavame k jadru cele veci. Vsichni na tom delame zadarmo, z vlastni vule. Musis si uvedomit, ze i my jsme lidi, kterym muze vadit takove zachazeni. Jsme tvoji spolupracovnici, kolegove, ne podrizeni. Mame pravo na ferove a slusne jednani. Nemuzes s nama jednat jako s kusem hadru, z pozice nejvyssiho vedouciho, ci snad z pozice tveho admYna. Protoze se dost dobre muze stat, ze se na to vykaslem a pujdem delat neco jineho.

    Verim, ze chyba je na obou stranach a nemam zajem o to, aby se nadejne rozjety projekt polozil jen diky par neshodam. Nyni uz vim jak to je, a budu na to brat ohled, ale na oplatku bych byl rad, kdyby jsi i ty zlepsil svuj pristup :)

    E: Jestli by si nekdo chtel stezovat ze nepracuju, tak vemte v uvahu, ze jsem nastrihal cca 50 dvojbeden vlny a udelal min. 90-95% toho, co ted stoji ze zaludu.
     
  6. NepsterCZ

    NepsterCZ Moderátor

    Offline
    Registrován:
    16. března 2011
    Pokud vím jediné kdy jsem někoho "vyfakoval" bylo tehdy kdy se řešila v battlestar nějaká duležitá věc a proste BS je tak velká že nejde do localu. Pokud sem to udělal tobě nejsem si toho vědom a pokud jsem to opravdu udělal tak se ti omlouvám.


    Schematic je plnejch děr. Způsobenejch spatnym renderovanim a tím že mi MCedit občas umaže kus lodi. Kdyby si napsal něco ve smylsu "Hééj nepster uprostřed lodi je 200*50 metru díra" tak bych tomu dával vetší pozornost než jen " v zaludu je dira"

    Nemám čas každému odepisovat co dělám, co přesně dělám atd. Vždy jsem odepisoval že pracuju v MCeditu. Jenom vysvětlení toho co dělám zabralo podle Worldu skoro jeden a půl A4. Omlouvám se že nemám čas každému odepisovat do podrobna co dělám

    Každý den vás chválím jakou dělate super praci a jak jste dnes pokročili. Jakožto že se spolu vetšinu času nebavíme nevím jak jinak na tebe mám bejt hodnej. A pokud pro tebe musím sekat Schematic na 3 části tak je to pro mě extremní problém protože 2 otevřené MC edity neutáhnu a uložení mého projektu trvá třeba i několik desítek minut. Takže se omlouvám že sem na tebe byl krapet hnusnejší když sem musel strávit skoro pul hodiny načitanim a ukladanim jenom pro to že neumíš rozdělit obejkt na 3. Pokud sem na tebe byl nějak hnusje tak se za to omlouvám ale snad chápeš že nemám na takovéhle "prkotiny" čas

    Taky si myslím. Doufám že ode dneška budeme vycházet lépe.

    Nechť tento topic slouží těm kteří pochybují o mém přinosu :D Nebo tak nejak

    NepsterCZ
     
    • Líbí Líbí x 1
    • Zábavné Zábavné x 1
  7. TooSexyForCS

    TooSexyForCS Oddělení likvidace turbodemence

    Offline
    Registrován:
    27. února 2011
    Takže. Jakožto organizátor tohodle počinu vám k tomu napíši toto:

    Obě strany konfliktu mají v něčem pravdu.
    Nepsterova chyba je to, že málo komunikuje, takže pracanti nevědí, co se děje. Vzniká z toho pak pocit, že "šéf si sedí nahoře a dělá prd", což se ukázalo že není tak docela pravda.

    Sám mohu dosvědčit kolik času Nepster (a já částečně taky) jsme obětovali přípravným pracem - v době kdy ostatní shromaždovali suroviny, Nepster makal u sebe jak kocour a připravoval (připravuje) plány schematicy. Napsal taky ten návod a další přípravné věci.

    O stavbě stanice Majnway ani mluvit nebudu, to byl taky počin sám za sebe :D.

    Ale chápu i Akorda a Noipa. Jejich práce si maximálně cením, stejně jako jejich názorů a nápadů. Bez nich by práce zdaleka nešla tak, jak doteď.

    Chci také říct, že na BS jste opravdu dobrovolně. Nebudu vás peskovat, když "nepřijdete do práce", klidně si odpočiňte od práce na battlestar u svých projektů. Obětujete tomu hromady času (a nervů), ale jste lidé co potřebují odpočinek. Bez odpočinku nedokážeme dobře fungovat.

    Na celém projektu mám jeden jediný úkol - udržet tuhletu mašinérii v chodu. Jste rozdílné osobnosti, máte různé vztahy, takže věřte že i já do toho dávám čas a nervy. Snažím se ale situaci řešit rozumnou cestou. Jsem tu pro vás ne jako šéf, ale hlavně jako spoluhráč a kamarád ze hry.

    Proto chci i poděkovat Akordovi a NOIPovi za to že za mnou přišli a sdělili svoje výhrady. Protože se považuji za fér chlapa, sdělil jsem toto Nepsterovi. Myslím, že situaci se už snad podařilo vyřešit. Děkuji, že ve mne máte důvěru a neváháte za mnou přijít a sdělit vaše výhrady. Cením si toho.
     
    • Líbí Líbí x 4
    • Souhlasím Souhlasím x 3
  8. _CJ_

    _CJ_ while(true); ♾

    Offline
    Registrován:
    01. srpna 2011
    Hm. Tohle me trochu zarazi a mrzi - bez toho aby mi Nepster rikal co udelal ci neudelal vim, ze prace ma dost, dela ji dobrovolne, stejne jako kazdy jiny a tudiz ma pravo si dat oraz kecat o cem chce (to, ze nevite jak se kdy nep chova je vec druha a to vazne jen tak neovlivnime - uz sem to zkousel :D). Osobne sem na BS udelal neco malo, prispel neco malo a myslim, ze i ta trocha necemu pomohla. To, ze mi Nep daroval par vlny (ano ve srovnani s celou BS je to nic) bych vazne nevidel jako neco zleho, pokud s tim ma nekdo problem at se mi prihlasi a tu vlnu mu klidne prenecham (celkem je tam nak moc bodu kde figuruje moje osoba :wideyed:)

    Cim vi pozoruju takovehle spory tim vic prichazim na to, proc radej delam projekty sam, proc je dela kazdy radej sam :(



    Jinak se snad vse vysvetlilo :) pisu jen proto ze se tam o me pise az moc :hungover: (jo a taky sem predchvili prisel z hospody tak doufam ze si rano nenafackuju ze sem tu napsal nake blaboly :X)
     
    • Zábavné Zábavné x 1
  9. blurcak

    blurcak Old Defiler

    Offline
    Registrován:
    08. ledna 2011
    Pro nekoho OT, ale nepstere to ze si nespal 30h tu ani nezminuj. Jelikoz BS nema motory tak urco neodleti a co se tyka "prace" tak ta nema nozicky takze neutece. Takze se na to vyser a venuj tomu max 8h denne, protoze blabla mozna to probereme na srazu.
     
    • Souhlasím Souhlasím x 1
    • Zábavné Zábavné x 1
  10. DorQuendi

    DorQuendi Terraformátor

    Offline
    Registrován:
    15. března 2012
    Nepstere, jen mě napadlo, jak smazat ten vnitřek. Co takhle změnit id bloků, které sousedí se vzduchem, pak odfiltrovat vnitřek a pak ten plášť změnit zpět? Snad jsem to posal srozumitelně.
     
  11. Akord

    Akord The Lost One

    Offline
    Registrován:
    02. března 2012
    Na tu samou vec jsem prisel vcera vecer, v trosku jine podobe (zmenis vsechny bloky co nesousedi se vzduchem na cobble treba, takze mas plast z vlny a vsechno pod nim je z cobblu, pak jednoduse smaznes cely cobble) a pry to funguje, prej to necha renderovat pres noc, takze uvidime.
     
  12. Vergis

    Vergis Celebrita

    Offline
    Registrován:
    21. prosince 2010
    Vypadá to, že máte klasické problémy s projektovým managementem - ve většině projektů, ve kterých jsem byl, to bylo zhruba stejné, pokaždé se to nějak vyřešilo. :) A čistě online týmy s tímhle mívají ještě větší problémy.

    Takže bych vám doporučil zaprvé co nejvíc komunikovat, vyříkat si to - co děláte, co je třeba udělat...
    Zadruhé to nebrat až tak vážně - netlačí vás tu ani žádné termíny. Začali jste stavět ohromným tempem a je logické, že to tak nebude pořád. Pokud práce ostatních závisí na práci jednoho, můžou během čekání na něj dělat něco jiného, třeba stříhat vlnu.
    Dál je dobré určit nějakého koordinátora (nemusí to být zrovna Nepster, ne každý se na to hodí), který bude rozdávat úkoly - když každý dělá, co ho zrovna napadne, a nikdo za to nemá přesnou odpovědnost, jsou s tím jen problémy.

    V každém případě tyhle problémy a jejich řešení berte jako přínos do života, rozhodně se vám nabyté zkušenosti z téhle oblasti jednou můžou hodit.
     
    • Souhlasím Souhlasím x 2
  13. RoyalDonut

    RoyalDonut Moderátor

    Offline
    Registrován:
    08. dubna 2012
    oživování mrtvého tématu :D

    Tak teď samochvála :D Donutovo přínos BSG kvadrantu je vidět na následujících dvou obrázcích.
    Na prvním je vesmír jak by vypadal bez Donuta a na druhém vesmír ve kterém Donut navrhnul a zahájil své projekty + přitáhl pomocníky na stavbu "Cygnus, Colonial One, Astral Queen, Tube Ship, Sagitarian Spaceways, Atlantia, Ulysses, Berzerk" a zvedl z hrobu projekty "Cloud9, Hyperion, Colonial Mover" + přizval pomocníky na jejich dokončení.

    edfdf.png dsfew.png

    jen mi to přišlo jako takovej zajímavej fakt
     
    Poslední úprava: 07. srpna 2018
    • Zábavné Zábavné x 7
    • Líbí Líbí x 5
    • Informativní Informativní x 1
    • Kreativní příspěvek Kreativní příspěvek x 1

Sdílej tuto stránku