1. Nelíbí se ti reklamy? Zaregistruj se a přihlaš se na fóru!

Minecraft 1.5

Vlákno v 'Diskuze' založil Nitram100 25. listopadu 2012.

  1. Nitram100

    Nitram100 VIP

    Offline
    Registrován:
    08. dubna 2012
    Do vlákna 1.4 už toho asi moc nepřidáme, tak jsem si dovolil založit nové o další verzi. Minecon prozradil mnoho informací. Minecraft se bude hodně měnit. To základní jsem přeložil a dal na hlavní stránku Majncraftu. Aby ten první příspěvek nebyl tak krátký, tak si to můžete přečíst i tady a dole najdete ještě něco navíc.:D

    ---
    Pravidelné aktualizace!
    Minecraft 1.4.6 - vyšlo 20.12.2012
    Minecraft 1.4.6
    Snapshoty 1.4.6
    7.12.2012:
    Snapshot 12w49a
    13:12.2012
    Snapshot 12w50a
    17.12.2012
    1.4.6 pre-release

    Minecraft 1.4.7 - vyšlo 28.12.2012
    Pre-release

    Minecraft 1.5 - vyšlo 13.13.2012
    Minecraft 1.5
    Snapshoty 1.5
    3.1.2013
    Snapshot 13w01a
    10.1.2013
    Snapshot 13w02a
    17.1.2013
    Snapshot 13w03a
    24.1.2013
    Snapshot 13w04a
    31.1.2013
    Snapshot 13a05a
    7.2.2013
    Snapshot 13w06a
    26.2.2013
    Snapshot 13w09a
    4.3.2013
    Snapshot 13w10a

    Minecraft 1.5.1 - vyšlo 21.03.2013
    Minecraft 1.5.1
    ---

    Minecon nám přinesl mnoho informací o budoucnosti Minecraftu. Hru čekají velké změny, bude se totiž pomalu předělávat, aby z ní byl jeden velký a snadno pozměnitelný plugin. Původně se čekalo, že příští verze bude mít jen změny v redstone, ale jak se ukázalo, Mojang má velké plány s Mod API. Jednoduše to znamená, že si budeme moci upravovat hru a stahovat všemožné pluginy a mody bez zbytečného hrabání v souborech. Chcete například hrát bez creeperů nebo nové bloky? To bude otázka jen několika kliknutí.
    Nejdříve bylo vydání 1.5 naplánované na Nový rok, ale vzhledem k malému množství času bude tato verze vypuštěna až někdy během ledna.

    Redstone
    • Většina redstone obvodů se upraví.
    • Například BUD switch a jeho chování bude změněno, ale asi ne úplně odstraněno.
    • Síla redstone signálu bude podstatná. Sílou je myšleno slábnutí signálu od zdroje, kdy kolem patnáctého bloku zaniká.
    • Některé bloky se nespustí, pokud bude redstone signál slabý (potvrzeno - Comparator)
    • Časování tlačítek a podobných věcí bude možná pozměněno.
    • Bude přidán "Capacitor block" (neoficiální název), který se dá nastavit a funguje jako repeater, ale spustí se jen při určité síle signálu.
    • Možná přibude blok, který dokáže přemístit předměty z truhly do truhly nebo do vozíku s truhlou a naopak.
    • Druhý možný blok je senzor světla, který vytváří signál, jehož síla závisí na intenzitě světla.
    • Nášlapné destičky, které se spustí jen při určitém zatížení.
    • Pravděpodobně další využití pro zámek na repeateru.
    • Aby výroba nových bloků dávala větší smysl, bude možná přidána další ruda, která se bude nacházet v Netheru.
    • Mnoho redstone oprav.
    Vozíky
    • Spolu s nakládáním a vykládáním předmětů budou prý další využití pro vozíky s truhlou.
    • Možná nové typy kolejí, například automatické vyhození hráče a mobů z vozíku.
    • Detector rail, které vyšlou signál jen při určité váze vozíku s truhlou.
    • Možnost spojovat vozíky k sobě, které táhne vozík s pecí.
    Engine
    • Bude přepsán engine hry, takže očekávejme pořádnou optimalizaci - větší FPS a méně sekání.
    • K tomuto se docílí také tím, že většina práce, kterou klient vykonává, se převede na stranu serveru.
    • Lepší využití OpenGL.
    • Podpora pro textury s většním rozlišením.
    • Všechny bloky mohou mít animované textury.
    • Textury budou v souborech hry více rozdělené a tím pádem přestanou nynější texture packy fungovat.
    • Žádné plány s podporou HD skinů.
    • Dinnerbone se znovu pokouší opravit a vylepšit světla, která bohužel v posledních snapshotech selhala.
    Jiné
    • Žádný nový mob není plánován.
    • Možná ohňostroj na Nový rok. (potvrzeno)
    • Jedním z nápadů bylo očarovat papír, na který se enchant zapíše, a následně použije s předmětem na kovadlině. Toto by bylo ale velice drahé a není úplně jasné, zda to bude do hry přidané. (potvrzeno)
    • Možnost změnit velikost ohnivých koulí ghasta přes některé programy.
    • Možná netherbrick slaby. (potvrzeno)
    • Možná trochu pozměněný bojový systém a možnost přidat bod na mapu (waypoints), ale to bude spíše záležitost Mod API.
    Mod API
    • Mod API umožňuje změnit prakticky všechno ve hře.
    • Přidávání, odebírání a editace mobů, bloků, fyziky, animací a mnoho dalšího.
    • Vzniknou oficiální stránky s forem, návody apod.
    • Mody se budou stahovat přímo v klientu při zapnutí.
    • Mod API bude přímou součástí hry, takže často nebude potřeba Bukkit, který nemá tolik možností.
    • Pokud hra prodělá update, většina modů/pluginů by měla stále fungovat, ale je těžké toho docílit, takže se jich vždycky pár najde, které kompatibilní nebudou.

    Videa z Mineconu
    Slavnostní zahájeni
    Diskuse s XBLA týmem
    Diskuse s Notchem
    Diskuse s CaptainSparklez
    Diskuse s modery
    Diskuse se znalci redstone
    Vedení serveru - Mindcrack Style
    Nová hra Mojangu - Scrolls
    Budoucnost Minecraftu na PC
    Hat Films
    Soutěž a přehlídka kostýmů
    Mod API
    Jak vést Mojang
    Mistři stavitelé - FyreUK
    Ukončení
     
    • Líbí Líbí x 16
    • Informativní Informativní x 10
    • Děkuji! Děkuji! x 3
    • Kreativní příspěvek Kreativní příspěvek x 1
  2.  
  3. Vergis

    Vergis Celebrita

    Offline
    Registrován:
    21. prosince 2010
    Přesně tohle vlákno jsem chtěl založit, ale nějak nebyl čas.

    Ještě přidám tenhle tweet, nevím, co tím chce říct:
    I'm not sure where people are getting this from, but we never said that the API is in 1.5 in either of our panels (1.5 one or API one)
    https://twitter.com/Dinnerbone/status/272733076738682881

    API pravděpodobně v lednu nebude. Takže asi bude v 1.6 nebo později.
    Diskuze tady: http://www.reddit.com/r/Minecraft/comments/13rh3f/dinnerbone_we_never_said_that_the_api_is_in_15_in/
     
    • Informativní Informativní x 4
  4. Akord

    Akord The Lost One

    Offline
    Registrován:
    02. března 2012
    Holt API je Soon

    Now <--- Very Soon <--- Soon <--- End of Time
     
    • Zábavné Zábavné x 5
    • Líbí Líbí x 1
  5. Nitram100

    Nitram100 VIP

    Offline
    Registrován:
    08. dubna 2012

    Vím, nikde nepíšu, že to bude přímo v 1.5. Nazval jsem to jen jako "budoucnost". :D Možná jsem to mohl trochu upřesnit. Děkuju za doplnění a já ještě přidám tohle:

    Dinnerbone: "Stuff like HD textures and animated textures are separate from the api and will be in 1.5."
    Něco na způsob: "Věci jako HD a animované textury nemají nic společného s API a budou v 1.5."
    Takže v podstatě všechno, co jsem napsal, tedy kromě posledního odstavce Mod API.

    Dinnerbone ještě poté potvrzuje:
    EnzerDeLeo: "People are saying that the API is a January release as stated in the MC PC Team talk panel, can you confirm"
    Dinnerbone: "read my last tweets. 1.5 is January ish, not the api"
     
    • Informativní Informativní x 3
    • Líbí Líbí x 1
    • Souhlasím Souhlasím x 1
  6. Nitram100

    Nitram100 VIP

    Offline
    Registrován:
    08. dubna 2012
    • Líbí Líbí x 3
    • Informativní Informativní x 2
  7. Nitram100

    Nitram100 VIP

    Offline
    Registrován:
    08. dubna 2012
    • Líbí Líbí x 5
    • Informativní Informativní x 2
  8. DzejPi

    DzejPi Perfectly Insane Brony

    Offline
    Registrován:
    28. ledna 2011
    No konečně, mé modlitby byly vyslyšeny! Tenhle update bude supr. Ale jsem zvědavej, co to provede se stávájícíma redstone obvodama, může to mít celkem neblahé následky. :)
     
    • Souhlasím Souhlasím x 12
  9. matej773

    matej773 Registered

    Offline
    Registrován:
    17. června 2012
    Ou, tak to jsem nadšen, ale ani zklamán, protože to zřejmě nestihnou do Silverstra..
     
  10. InvalidDante

    InvalidDante Registered

    Offline
    Registrován:
    24. června 2011
    Zajímavý výběr slov. Znám využití dvojité negace ve větách, ale větu s dvojitým pozitivem vidím vážně poprvé. ;)
     
    • Zábavné Zábavné x 18
    • Souhlasím Souhlasím x 1
  11. Nitram100

    Nitram100 VIP

    Offline
    Registrován:
    08. dubna 2012
  12. Nitram100

    Nitram100 VIP

    Offline
    Registrován:
    08. dubna 2012
    • Informativní Informativní x 1
  13. Marelf

    Marelf Registered

    Offline
    Registrován:
    06. května 2012
    Tenhle update vypadá opravdu slibně :)
     
    • Souhlasím Souhlasím x 3
  14. Samuell

    Samuell Registered

    Offline
    Registrován:
    05. října 2012
    ešte nech pridajú zvuk a je to bombastické! :)
     
    • Souhlasím Souhlasím x 2
    • Líbí Líbí x 1
  15. Nitram100

    Nitram100 VIP

    Offline
    Registrován:
    08. dubna 2012
    Zapomněl, jsem - zvuk bude, ale neví se kdy.
     
  16. Nitram100

    Nitram100 VIP

    Offline
    Registrován:
    08. dubna 2012
    • Líbí Líbí x 5
    • Informativní Informativní x 3
    • Souhlasím Souhlasím x 2
  17. ErrorCZ

    ErrorCZ Registered

    Offline
    Registrován:
    01. prosince 2011
    To bude ukrutný výkonožrout :woot:
     
    • Souhlasím Souhlasím x 6
  18. Nitram100

    Nitram100 VIP

    Offline
    Registrován:
    08. dubna 2012
    3D předměty v akci.
     
    • Líbí Líbí x 4
    • Informativní Informativní x 1
  19. FreeZeee

    FreeZeee Registered

    Offline
    Registrován:
    12. listopadu 2011
    To budou FPS dropy ! :D
     
    • Zábavné Zábavné x 1
  20. LmanCZ

    LmanCZ Anti X-Ray

    Offline
    Registrován:
    25. dubna 2011
    No nehratelné to bude v případě Buildcraft/RedPower...těch itemů v trubkách jsou mraky a pokud by se měly renderovat do 3D, tak to bude lagů :D
     
    • Souhlasím Souhlasím x 3
    • Zábavné Zábavné x 1
  21. Nitram100

    Nitram100 VIP

    Offline
    Registrován:
    08. dubna 2012
    Všiml si někdo, jak vyhazuje úplně všechno, pokud je skrčený? Jsem teď línej zkoušet to v posledním snapshotu, jde to v tom? Ví někdo? Nebo je to další novinka pro 1.5?:D
     

Sdílej tuto stránku