1. Nelíbí se ti reklamy? Zaregistruj se a přihlaš se na fóru!

Dotaz MCForge server anticheat plugin?

Vlákno v 'Obecná diskuze' založil Octagonn1 29. listopadu 2012.

  1. Octagonn1

    Octagonn1 Registered

    Offline
    Registrován:
    31. října 2012
    Zdravím kolegové,

    měl bych na Vás 2 otázky:

    1) Existuje na server využívající Forge nějaký anticheat plugin/mod?

    Pokud ne, je zde má druhá otázka :)

    2) Je možné přenést svět (bez ztrát) z Forge serveru na Bukkit verzi?

    Děkuji za Vaše odpovědi
     
  2.  
  3. dwi

    dwi God

    Offline
    Registrován:
    19. prosince 2010
    1) Ne
    2) Samozřejmně, pokud budou sedět nainstalované mody a verze a hlavně IDčka
     
  4. weltar

    weltar Registered

    Offline
    Registrován:
    01. listopadu 2011
    Já budu trochu ukecanější. Jak je mým zvykem.

    Ad 2) to je složitější.

    - Pokud někdy bude existovat forge takový, že bude rovnou kompatibilní s bukkit (mohl by, někdy časem, pokouší se o to už delší dobu), tak by to neřešitelný problém být neměl.

    - Ovšem pokud se budeš pokoušet přejít nyní, za současné situace, tak je to velmi obtížné. MCPC forge-bukkit a portované verze jsou totiž jen pro určité verze modů a často tam jsou zanesené chyby. A čím více modů, tím i větší pravděpodobnost nekompatibility i portovaných modů mezi sebou. Možná se podaří rozběhnout (budou-li zachována ID), ale počítej s problémy s padáním a podivnou (ne)funkčností. ... Ono, odchytat něco takového, do opravdu dobrého stavu, dá práci i na čistém forge a archivem verzí používaných modů. U bukkit MCPC portů je výběr značně menší.

    Navíc upozorňuji, že v současné době je možný přechod pouze tím mým druhým zmiňovaným způsobem. A to navíc pro MC verzi 1.2.5, protože prakticky není už od 1.3.2 MCPC forge-bukkit verze a stále se jen čeká na tu univerzální. Už skoro půl roku.

    Navíc, neočekávej, že bys něco rozběhl pro současnou verzi MC (a aktuálně dostupné mody) s tím, že časem (u dalších verzí MC) přejdeš na bukkit. Pokud jsi už nějaký server s forge (čistý, ne bukkit porté) měl, stačil i menší a pár modů, řekněme kolem 10, tak víš, ze přechod MC verzí dělává modderům dost problémy. Některé mody nepokračují, jiné stornují zpětnou kompatibilitu a podobně. Takže přechod světa bez wipe bývá prakticky nemožný. Pokud tedy nemá vypadat jak po hodně velkém zemětřesení (ztracené bloky) a přenesený do jiné galaxie (s dost jinými vlastnostmi i stávajících věcí a nutností předělávat postavené stroje). Vypadalo by to podobně /jen pro mody/ asi jak vanilla změny MC beta verzí, např. u mine cart tratí, když se mine cart objevily. Či u některých RS obvodů; Nebo spawnu potvor (to trvá až doteď, často až radikální změny chování pro nové MC).

    To vše by mohlo s jistotou vyřešit až Mojang-API - pro věci, které budou řešitelné (modovatelné) čistě jen s Mojang API. A pokud se bukkit nějak napojí na mojang API (bude-li bukkitu vůbec třeba, časem). Ani u toho "univerzálního" forge si nejsem jist, zda budou mody fungovat bez rekompilací a se zachováním zpětné kompatibility pro novější forge, kontra staré (byť už univerzální) mody.

    P.S.: Proto tak s napětím čekám, na technicraft.cz, jak moc dobře /a zda vůvbec/ se nakonec dwi-mu podaří přechod z 1.2.5 na něco novějšího, bez wipe.
     
    • Děkuji! Děkuji! x 1
  5. dwi

    dwi God

    Offline
    Registrován:
    19. prosince 2010
    weltar: Zkoušel jsem přejít na Forge 1.4.5 s aktuální 1.2.5 mapou. Jediný problém jsem našel s chybějícími Pam's mody, zatím neexistujícím Trains and Zeppelin, neaktualizovaným Netherrocks a samozřejmně RedPower. Jinak je přechod hladký.
     
  6. weltar

    weltar Registered

    Offline
    Registrován:
    01. listopadu 2011
    Aha, no, já mívám problémy větší. Koukám, máš opravdu celkem kliku.
    - Třeba jsem zatím nenalezl nic na rybaření. Tys nalezl nějakou obdobu Aquaculture? ... i když z pohledu mapy se jedná jen o itemy a funkčnost. Ne o bloky.

    - Navíc co vím, PAM's kompletně zrušilo EarthCraft. A to vč. veškerých nástrojů i bloků. A doporučuje jako náhradu "metalurgy" (vypadá pěkně, asi i funkčně fajn, ale nelze přejít bez zrušení starých a /pouhého/ umožnění nových věcí). Takže, pokuds neměl svět založen na IC2, ale na PAM's metalurgii, tak se přijdou hráči o dost i v itemech. Tady používáš jiné bloky a EarthCrtaft nemáš. Klika. Bylo to jak po zemětřesení, protože např. barevné bloky byly součástí mapy, skal. A nebylo jich málo.

    - Forestry sice zachovalo ID (v rámci možností), naštěstí (vesměs) i funkcionalitu většiny strojů ohledně input/output, ale má úplně jiné mechanismy pro výrobu řady věcí. Takže, pokuds měl něco zautomatizováno (jak na carpenteru, tak třeba automatických crafting table) tak abys to zboural a udělal novou továrnu. A třeba do carpentreru abys přidělal možnost posílat více typů liquid. A úly fungují jinak, "rámy" pro med se dají vyrobit (v horší kvalitě), nebo jen koupit (dost omezeně) v lepší kvalitě - plus je nutná (nová) NPC vesnice. Atd, atp.

    ----

    - Obdobně, ale mimo technicraft, Millenaire (nemáš zde), v jednu chvíli, úplně zrušilo zpětnou kompatibilitu. Dost nepříjemné. A se starou verzí vydržíš, v nejlepším případě, právě jen do prvního upgrade MC.

    ----

    - Obdobně, Mo creatures (také zde nemáš) dlouho nebyly a verze pro 1.3.2 se objevila až po 1/4 roce, když už existoval MC 1.4+. Ale tam také (často) šlo "jen" o zvířata a itemy. I když, kdo si složitě choval koně různých barev a chtěl se dostat až k jednorožci a podobně, tak vyhozením MOcreatures (a nahozením až ob-verzi) tak přišel o kvanta práce).

    To jen sypu z rukávu problémy ....
    Jj, máš zatím dost kliku. Teď jen doufat, že bude i pro další přechody..
    Jen závidím :-D

    EDIT: Tak jsme online probrali, že některé náhrady se vlastně dají udělat "podstrčením" stejné ItemID, byť z jiného modu, pro logicky podobné předměty, meč, .... (Dík dwi). A něco (obdobně) jde i úpravou světa na bloky, před přechodem /třeba převedení bloků ve skále a vanilla bloky atd/. Takže napasovat přechod se zachováním světa (obecně) jde častěji, než jsem si uvědomoval. Jen si s tím musí dát mnohem více práce.
     
  7. Octagonn1

    Octagonn1 Registered

    Offline
    Registrován:
    31. října 2012
    Weltar: Děkuji za vyčerpávající odpověď :) Vidím, že je to nad mé síly (bohužel).
     
  8. weltar

    weltar Registered

    Offline
    Registrován:
    01. listopadu 2011
    Octagonn1
    Neznáš mne. Se nesmíš až tak lekat. :-D Vyznělo to příliš negativně. Já jsem raději příjemně překvapený pesimista, než zklamaný optimista. A raději předem říkám možné průšvihy /z praxe/, než kvanta variant a šancí, když se to (vesměs) povedlo (či by se mohlo povést). Či povede jen s malými ústupky.

    A možná by byla škoda to třeba i jen nevyzkoušet. I s tím, že jsou zainteresovaní lidé předem srozuměni, že při některém přechodu do nemusí vyjít a bude muset být wipe.
     
  9. Lohakar

    Lohakar MonsterFotr

    Offline
    Registrován:
    27. dubna 2011
    Ale ono to wipe asi stejně musí být. A to kvůli iridiu. Jinak si nedovedu představit, jak by to dwi zařídil.
    On je ten GregTech pěkná výzva hlavně pro návrháře módů. Těch slepých cest a úzkých hrdel! :) Ale to je na debatu jinde. Stejně se divím, že se tu Gregoviny ještě neperou.
     

Sdílej tuto stránku