1. Nelíbí se ti reklamy? Zaregistruj se a přihlaš se na fóru!

Doprava Lodní doprava

Vlákno v 'Stavby a projekty' založil Scarecrow_CZ 30. srpna 2015.

?

Přijde vám organizace lodní dopravy na serveru důležitá?

  1. Ano, je to dobrý nápad!

    Hlasy: 40
    58,8%
  2. Nevím, jestli bude mít dost využití...

    Hlasy: 25
    36,8%
  3. Ne, ať si každý postaví vlastní loďku a pluje si kam se mu zachce!

    Hlasy: 6
    8,8%
Je možné hlasovat pro více možností.
  1. Termiter

    Termiter Modelátor

    Online
    Registrován:
    10. dubna 2011
    No, jako alternativa dobrý. ☺
     
  2. Amunak

    Amunak Worldedit Trollmasta

    Offline
    Registrován:
    11. února 2011
    ...a já už myslel, že na opravování bugů vody slouží //fixwater :)
     
  3. Termiter

    Termiter Modelátor

    Online
    Registrován:
    10. dubna 2011
    Na bugy ano, ale nedoplňování vody pod hladinou je spíš vlastnost. Volat moda ke každému novému korytu mi nepřipadá v pořádku.
     
    • Zábavné Zábavné x 1
  4. _CJ_

    _CJ_ while(true); ♾

    Offline
    Registrován:
    01. srpna 2011
    No tak to teda nevim, ale co sem zkousel ja tak se mi voda zarovnavala.... funguje to od par updatu zpatky. Taky sem na to koukal s neduverou. Alternativne mame moznost pouzit sponge z podvodnich pevnosti, vysusit kus koryta a zalejt ho po vrstvach ;) Zadny mod ani fixwater neni treba :)
     
  5. Termiter

    Termiter Modelátor

    Online
    Registrován:
    10. dubna 2011
    Zkoušel jsem to včera v creativu. Udělal jsem bazén 4×4 o hloubce jedna. Ten jsem zalil vodou, která se zarovnala. Pak jsem ho prohrábnul na hloubku 3, horní vrstvu zaházel hlínou, odhrabal a díra byla suchá. Pokud jsem z hladiny, pod kterou byla hloubka, odebral vodu, udělal se vír. Zkuste to někdo, prosím.
     
  6. _CJ_

    _CJ_ while(true); ♾

    Offline
    Registrován:
    01. srpna 2011
    Tam bude problem v tom ze ty nevis jak se to dela. Ano ten postup co popisujes nefunguje. Musis to zalevat po vrstvach. Drive vytvoreni sourcebloku pod vodni hladinou proste neslo. Tedka udelas to co pises a postupne das kyblikem source bloky do kazde vrstvy do rohu a ono to vyplni plochu. (nejsem si jistej jesli ty sourcebloky funguji i vertikalne a staci tam dat jeden ale proste to lze delat po vrstvach coz v koryte reky pujde...v oceanu by to moc neslo. )
     
  7. Mortimer_Mort

    Mortimer_Mort Registered

    Offline
    Registrován:
    20. února 2013
    To je nedorozumění. Termiter se přesně na tohle ptal. Jestli se voda doplní i do spodních vrstev. :) ... Nedoplní.
     
    • Informativní Informativní x 1
  8. Termiter

    Termiter Modelátor

    Online
    Registrován:
    10. dubna 2011
    Tak jo, pokud je pod vírem blok vody, zacelí se. Takže když se bude pokládat voda po vrstvách ode dna, půjde bez problémů koryto napustit. Teď jsem si to vyzkoušel.
     
    • Líbí Líbí x 1
    • Informativní Informativní x 1
  9. Arkarianasa

    Arkarianasa Registered

    Offline
    Registrován:
    28. srpna 2013
    Trochu složitě? Creeper hlavu jen tak neseženeš xD
     
    • Souhlasím Souhlasím x 6
  10. Mortimer_Mort

    Mortimer_Mort Registered

    Offline
    Registrován:
    20. února 2013
    Dovolím si trochu nekromancie a pokusím se oživit toto vlákno.

    Tak si po nějaké době potřebuji pročistit hlavu a kde to lépe udělat, než na Majcraftu. Vzpomněl jsem si na tento projekt, který mě svého času velice lákal a kterého jsem se chtěl zůčastnit.
    Tak se chci zeptat:
    Už se někde začalo? Nebo projekt usnul? Nebo umřel na nedostatek zájmu, času atd.?

    Rád bych se do toho pustil a zprovoznil několik vodních cest. Jak jsem viděl, Termiter a jeho lovci úspěšně odchytili creeper hlavu a tak i banner bude k dispozici.


    Co vy na to?
     
    • Líbí Líbí x 3
    • Děkuji! Děkuji! x 1
  11. Termiter

    Termiter Modelátor

    Online
    Registrován:
    10. dubna 2011
    Hlavu jsem mumifikoval a bezpečně uložil právě pro tuto příležitost. Oživíme ten projekt?
     
    Poslední úprava: 06. října 2017
    • Souhlasím Souhlasím x 1
  12. Toonu

    Toonu Registered

    Offline
    Registrován:
    30. prosince 2011
    Pakliže budete oživovat projekt, nabízím podporu města Thunder Hill pro cesty v Jižním oceánu. (Trasa by mohla vést Ekoměstečko-Osada rybářů/Federace-Guardian trap-Thunder Hill-Benátky-Biosféra/Alanys-Oakwell fort)
    V případě města TH, máme tu jednu splavnou řeku od černobylu, která ústí až do moře. Tam by také šla minitrasa.

    Jen tak pro inspiraci...
    Ave! Toonu
     
    • Souhlasím Souhlasím x 2
  13. Mortimer_Mort

    Mortimer_Mort Registered

    Offline
    Registrován:
    20. února 2013
    Oživíme. Vykopej mumii. :D

    Skvělé. Díky Toonu. Tak tedy začneme klidně u vás.

    Takže asi jdeme shánět podporu starousedlíků z okolí řek, že? :)
     
  14. Termiter

    Termiter Modelátor

    Online
    Registrován:
    10. dubna 2011
    Vlákno jsem přesunul z podsekce Návrhy do sekce Stavby a projekty. Tohle není nic, co by se muselo schvalovat moderátory, většina zásahů bude už ve stávajících projektech a v otevřené krajině se bude jednat většinou o drobné úpravy v rámci běžných pravidel.

    Večer obřadně obětuji hlavu syčáka.

    S posledními verzemi MC se chování lodi značně změnilo, naštěstí povětšinou k lepšímu. Jde rozumě vystupovat, ovládání je přesné, nelaguje se to (moc), loď nejde jen tak rozbít.
    Co se nepovedlo je potápění lodě, takže nefungují výtahy a hlavně zdymadla. Jde nějak vyjet s lodí nahoru?

    Zkuste někdo navrhnout rozumné přístaviště. Jde o to, aby tam šlo dobře zajíždět i vyjíždět, aby loď sama neodplula a hlavně aby to nějak vypadalo.

    Dále co nějaké automatické přístaviště? Něco ve smyslu vjedu tam, vystoupím, loď se dematerializuje, hodí se mi do ruky.
     

Sdílej tuto stránku