Máme tu nový rok a rád bych vás informoval o velkém updatu na našem serveru Tethys, na kterém se bude pracovat nejspíš po celý rok. Tento update přinese mnoho změn a novinky budou přicházet postupně.
Asi největší změnou bude úplně nový spawn. Spawn se bude nacházet na nově vygenerované části mapy v horách a bude pravděpodobně inspirován Mayskou civilizací. Na úpravě terénu se už začalo pracovat, můžete sledovat na dynmapě.
Aktuální spawn nefunguje ideálně, nedokáže si hráče získat spíš je to odradí. Je příliš velký a když už se konečně dostanou pryč narazí na promenádu… Dalším faktem je, že je do nováčků cpáno příliš velké množství informací jen co se připojí, které buďto radši ignorují a nebo po chvilce zapomenou. Proto bude implementován systém připomínek a budou také nové příkazy: “/příkazy” a “/pravidla” (a možná “/CJDZ”).
Kromě toho se chystá úplně nové CNC (Centrální Nether Cesty), Nové tunely budou mít soulsand, ledovku i koleje v jedné vrstvě, průchod bude tak mnohem příjemnější. Nové tunely nahradí staré aby se co nejlépe navazovalo na staré odbočky.
Další velkou změnou bude konec Promenády tak jak ji známe. Zkusili jsme nový koncept co sice možná dobře vypadá na mapě ale když někdo něco shání, zjistí že je to jen nepřehledný chaos. Proto bude nová Promenáda pravděpodobně na podobný způsob jako bylo na Novusu.
Schválně je vše plánované na jinou lokalitu aby se nemusela demolovat současnost. Mapa je velká a málo kdo na ni staví, tak ať na mapě máme alespoň něco.
Věřím, že tyto změny přinesou větší počet hráčů a více zábavy pro všechny hráče.
Cesta je dlouhá a může se ještě ledacos změnit, proto je to v sekci diskuse, co si o tom myslíte? máte taky nějaké nápady/připomínky? perte to sem!
Těším se na vaše reakce a doufám, že se vám tyto změny budou líbit.
EDIT: Ještě bych rád dodal, že všechno bude stavěno samozřejmě v survivalu, bez cheatů, budu proto rád za každou pomoc.