1. Nelíbí se ti reklamy? Zaregistruj se a přihlaš se na fóru!

Informace Vypnutí pluginu EggCatcher

Vlákno v 'Informace' založil dwi 17. září 2015.

  1. dwi

    dwi God

    Offline
    Registrován:
    19. prosince 2010
    @Pavel Jánský: je rozdíl mezi klesnutím TPS pod 15 (slepice) a mikrolagama po joinu hráče či v nějakých periodických intervalech (v řešení)
     
  2. Petrsup

    Petrsup Orel

    Offline
    Registrován:
    24. dubna 2012
    Souhlasím s vypnutím pluginu z důvodu snížení lagů, avšak Pavlova připomíka mne donutila se nad věcí zamyslet z jiného úhlu. Ne zě bych měl něco proti loteriím, ale hráči, kteří mají více beaconů na skladě v ní skutečně vyhráli docela výrazně. I před vypnutím pluginu byl beacon otřesně drahý — když srovnám ceny se starou mapou tak kolem půl stacku dia za jeden je příšerné množství. Když počítám cenu dia kolem 70£, pak je to tedy celých 2 240£. Na staré mapě stojí aktuálňe nejpřístupnější beacon 700£ (od Foo_M, bůh mu žehnej).
    Pokud by nepřišlo vypnutí pluginu cena by se časem vyrovnala na nějaké přijatelné úrovni. Jenže si opravdu nejsem jistý tím, co si budou moci "beaconový magnáti", (jestli mohu vymýšlet termíny :D) dělat s cenami v současně nastalé chvíli.

    Jak to vyřešit? Pokud by vůbec měl být problém řešen, tuším že bude potřeba nějaké atlernativní řešení. Následující věci tedy prosím berte s rezervou...
    • Co takhle inspirovat se od technicraft serveru a jeho zákazy a přijít s hromadnou prohybicí veškerých větších kuřecích farem a zároveň udělat jednu jedinou farmu pro celý server na spawnu? Něco jako vajíčkovou pískovnu. Nemusela by být nijak veliká, ale s hodně bednami, kam by vajíčka padala, když budou kolem procházet lidé, kteří je zrovna nechtějí. Jedna farma o běžné velikosti pro všechny.
    • Zvýšení výskytu skeletonů v netheru, k čemuž bych se zrovna nepřikláněl s ohledem k přežití, ale co třeba... Farma na skeletony v netheru...? (S rezervou!)
    • Musíme vzít v potaz, že problémem není samotný plugin, ani slepice, ale potřeba velkého množství vajec. Co třeba udělat plugin na craftění vajíček z hlíny...? :D

    To je vše, co mě zatím z alternativního žánru napadá. Berte, nebo nechte být, ale hlavně prosím žádné facepalmy, mě je jasné, že ty dvě poslední věci jsou poněkud ujeté. Taky se mi docela líbí návrh @Pompeius s recepty.
    Já vím, že se ti @dwi nelíbí jednoduché farmení skeleton eggů a následné získávání beaconů, ale beacony jsou překrásná dekorace spíš než prostředek k usnadnění hry.
     
    • Líbí Líbí x 5
    • Zábavné Zábavné x 1
    • Kreativní příspěvek Kreativní příspěvek x 1
  3. scor78

    scor78 Registered

    Offline
    Registrován:
    18. března 2012
    hm... to už rovnou zrobit beacovnu kde si každej natěží potřebné množství na okrasu svých děl. ;)

    (málo jílu - postavme jílovnu..., nejsou vilageři a zvěř - budou velikonoční vajíčka..., drahé beacony - zrobme ulehčující recepty..., ještě chvíli a objeví se na forku málo dia - zrobme dia doly :D
     
    • Zábavné Zábavné x 4
    • Nesouhlasím Nesouhlasím x 2
    • Líbí Líbí x 1
  4. RoyalSertr

    RoyalSertr Registered

    Offline
    Registrován:
    06. února 2014
    Možnost dělat wither skeleton trapky je věc, která v pluginu byla a zakazovala se pár hodin před celkovým vypnutím pluginu. Stejna jako třeba slime a (asi) ghast farmy a squid trapky. Případně asi i guardian trapky (ale už není živej snad žádnej guardian, takže by to možná nešlo).

    Po diskusi z pár lidmi a přečtení vlákna se nyní přikláním k tomu plugin zrušit. Respetive ho zablokovat permicemi, ať se např. pro případ nějakého eventu může dočasně někomu povolit nachytat si nepřátelské moby.

    Ano, nekteří lidé si tím nahrabou, ale i na to se dá provést opatření (negativní), případně to nechat volně. Předraženej beacon stejně koupí málo lidí, radši budou bez něj.
    Jediné koho to opravdu bude bolet jsou lidé na ostrovech. Bez nether připojení tam zvířata budou dostávat hodiny.
     
    • Líbí Líbí x 1
    • Informativní Informativní x 1
  5. scor78

    scor78 Registered

    Offline
    Registrován:
    18. března 2012
    A není Minecraft i o tom? Je fakt cílem mít všechno a navíc rychle?

    Pokud každý chce všechno a hned... mažu, protože už to bylo zmíněno (jedna trapka vytvořená s WE)
     
  6. FighterCraft

    FighterCraft Legion

    Offline
    Registrován:
    16. listopadu 2012
    Já jsem tedy všemi 10 pro zachování pluginu. Přemnožení slepic by se dalo vyřešit omezením entit na určitou oblast. Jako na staré mapě a to tím způsobem, že jich bude moct být, o polovinu méně než ostatních zvířat na tu danou oblast. (možná to už na serveru je nwm)

    @Pavel Jánský a @Petrsup to vystihli hodně dobře. Hráči, kteří od začátků hned začali farmit, by to momentálně začali prodávat za vysoké částky. A větší projekty například ledovka (pokud bude) by se tedy musela obejít bez podpory rychlosti II atd. Sám jsem ještě nerozjel velkovýrobu beaconů pro LION Corporation, protože teď nemám moc času a hledám na odkup 2 aktivní skeleton spawnery na postavení nového komplexu.

    Ještě nějaká malá čísla. Na staré mapě je 1318 beaconů. Z toho se 15 hráču se dostalo nad 10 vycraftěných beaconů, jeden nad 50, jeden nad 200 a jeden nad 300 vycraftěných beaconů. A konstantně si drží cenu těch 700-1000 liber. Takže jestli to na Novusu bude podobně, tak pokud se udělá ten omezovač entit tak bych se nějakých velkofarem nebál.

    Zajímává alternativa od @Petrsup, je zvýšení výskytu skeletonů v netheru.
     
    • Líbí Líbí x 2
  7. Termiter

    Termiter Modelátor

    Online
    Registrován:
    10. dubna 2011
    Myslím, že diskuze už není o nějakém pluginu, ale o tom kdo chce a kdo nechce hrát vanilla hru. :rolleyes:
     
    • Souhlasím Souhlasím x 5
    • Kreativní příspěvek Kreativní příspěvek x 1
  8. Tutifus

    Tutifus Vault Dweller

    Offline
    Registrován:
    19. dubna 2011
    IMHO největší "problém" je ten, že, alespoň jak to vnímám já, je rozdíl mezi singlem a multiplayerem ten, že mulťák se hraje v trochu jiném tempu... Každý chce mít "zázemí" poměrně rychle funkční ať se může vrhnout na projekty a "ohromit" ostatní. Kdežto na singleplayeru si člověk tak nějak může dovolit jít na výpravu pro zvířata xy bloků daleko, protože ho svým způsobem nic neomezuje. Na multiplayeru je z mého pohledu dost plýtvání časem tahat zvířata, ať už jídlem, nebo lasem, přes půlku mapy. Kór, když se může stát plno "nepředvídatelných" věcí bo multiplayer.

    Nicméně je fakt, že jednoznačně nejlepší řešení tahle situace nemá. S odstupem času si myslím, že to nakonec bude k lepšímu, už kvůli zátěži serveru. Ulehčíme tady a tamhle a server bude vděčný, což bude znamenat, že my, hráči, budeme vděční serveru, že nebude lagovat. A ještě se vyřeší "problém" se snadným zneužíváním vajec.
     
    • Líbí Líbí x 3
    • Souhlasím Souhlasím x 2
  9. Webess

    Webess Nightmare

    Online
    Registrován:
    15. března 2013
    Hola! Nejaké novinky ohľadom pluginu? Bude sa to riešiť nejak inak alebo zostáva natrvalo vypnutý?
     
    • Souhlasím Souhlasím x 3
    • Kreativní příspěvek Kreativní příspěvek x 1
  10. damine178

    damine178 Registered

    Offline
    Registrován:
    21. února 2013
    Stane sa niečo z toho alebo už je EggCather natrvalo vypnutý?
     
    • Líbí Líbí x 4
    • Souhlasím Souhlasím x 1

Sdílej tuto stránku