1. Nelíbí se ti reklamy? Zaregistruj se a přihlaš se na fóru!

Informace Vypnutí pluginu EggCatcher

Vlákno v 'Informace' založil dwi 17. září 2015.

  1. dwi

    dwi God

    Offline
    Registrován:
    19. prosince 2010
    Na Novusu jsem vypnul EggCatcher.

    Důvodů je několik
    • Strašně snadné získávání obyčejných vajec pro chytání mobů.
    • Nadměrné chovy slepic a případný butthurt, když nějaké slepice umřou.
    • Extrémně snadný přesun vesničanů do velkých farem, které zase mají vliv na tps.
    Musíme zrevidovat možnost chytání mobů do vajec a přijít s nějakým řešením.
    • Placení ␍ za chycení moba.
    • Nepovolit chytání entit, které se masově využívají k velkým farmám
    • Použít něco jako Safari Net (z TC) se speciálním receptem?
     
    • Nesouhlasím x 14
    • Souhlasím x 11
    • Informativní x 6
    • Líbí x 5
    • Zábavné x 3
    • Děkuji! x 3
    • Kreativní příspěvek x 1
  2.  
  3. Arkarianasa

    Arkarianasa Registered

    Offline
    Registrován:
    28. srpna 2013
    Hlavní věc, ke které jsem využívala eggcatcher bylo chytání skeletonů -> spawnování v netheru a následné zabíjení wither skeletonů mečem s loot III.. Pokud nebude eggcatcher bude ještě těžší získat beacon. Jestli je to dobře nebo špatně neumím rozhodnout.
     
    • Souhlasím x 6
    • Líbí x 3
    • Nesouhlasím x 1
    • Děkuji! x 1
    • Informativní x 1
  4. RoyalSertr

    RoyalSertr Registered

    Offline
    Registrován:
    06. února 2014
    Pokud se můžu vyjádřit:

    Problém s jednoduchým (přímým) řešením je ten, že buďto výrazně ovlivní ekonomiku, chytání bude nepřístupné novým/chudým hráčům, případně obojí.

    U placení (konstantního) musí být cena vysoko, aby omezila právě obchodníky a velkofarmáře. Tím ale bude cena nedostupná chudším hráčům.

    Zakázání chytání některých "zvířat" je asi nejvíc safe. Některé věci prostě naprostá většina lidí nevyužije k ničemu kromě farmení (villager, slime etc.). Samozřejmě jsou minority (PvE, nějaké umístění daného moba v budově), které to ale právě absulutně vyřadí.
    Osobně se mi zrovna omezení rozhodnutím "tohle ano, tohle ne" strašně příčí - prosté zakázání něčeho hráči evokuje rozčílení/frustraci. Ale chápu, proč by to mohlo být výhodné řešení pro server.

    U speciálního receptu uměle vyroste cena nutných surovin. A pokud to bude obtížně získatelná surovina (jakože nutně musí), někdo bez nutného zázemí je opět bez šance.


    Jako pro hráče nejpřijatelnější (a zároveň omezující/zobtížňující) řešení bych viděl klouzající cenu dle aktivity - princip na kterém běží dřevoměna - akorát opačným směrem.
    Při nastavení rozumné dolní/holní hranice a rychlosti růstu může být ideální.
    Výhody:
    • Pokud si potřebuju přesunout pár krav a ovcí na druhou stranu mapy (na ostrov třeba), bude mě to stát nějaké drobné. Naopak pokud chci stack villagerů, nedoplatím se nebo mi to bude trvat několik dní/týdnů.
    • Potenciálně chudí hráči mohou prodávat vajíčka bohatým jednotlivcům, čímž se podpoří ekonomika.
    • Omezí to množství chytání a tedy i potřebu mít velké množství vajec tj. i množství slepic.
    Nevýhody:
    • Musí se napsat plugin.
    • Nebude rozdíl zda chytám obyčejné nebo vzácné moby. Samozřejmě by to mohl plugin hlídat, ale to je další, imho zbytečná, práce navíc - stejný status quo funguje i teď, akorát zdarma. A pokud by se platilo za pokus o chycení, smolaři by se nedoplatili a vyvolávalo by to zlou krev.
    • Lze to obejít právě tím, že vejce budu skupovat. Pak jde o to, jak moc vadí, že pár jedinců to množství bude mít.
    Respekt všem, kteří našli odvahu to přečíst celé.

    //Update - Po dlouhé rozvaze podporuji zablokování použití pluginu permicemi.
     
    Poslední úprava: 21. září 2015
    • Líbí Líbí x 8
    • Souhlasím Souhlasím x 4
    • Děkuji! Děkuji! x 1
  5. scor78

    scor78 Registered

    Offline
    Registrován:
    18. března 2012
    Ještě jedna možnost tu je... prostě nechat to vypnuté (zrušené). Jsou servery podobného typu jako Majncraft bez této vymoženosti ( i bez shopů) a hráči tam mají beacony, zvěř i vesničany.
    No ale to by se tímto omezováním stal z Majncraftu vanilla-like server, což asi neprojde. :D btw.. ty slepičí pokebaly jsem si taky oblíbil, ale jde fungovat i bez nich.
     
    • Souhlasím Souhlasím x 7
    • Líbí Líbí x 1
    • Zábavné Zábavné x 1
    • Informativní Informativní x 1
  6. Webess

    Webess Nightmare

    Offline
    Registrován:
    15. března 2013
    Ja by som bol práve preto za vyváženú kombináciu platenia a špeciálneho receptu. Bol by vytvorený špeciálny recept, pre ktorý by ste potrebovali ťažšie dostupnú surovinu, resp. nejakú "drahšiu" surovinu a k tomu by sa pri použití zaplatila nejaká stanovená suma.
     
  7. Arkarianasa

    Arkarianasa Registered

    Offline
    Registrován:
    28. srpna 2013
    Ale tím se znemožní používání eggcatcheru jako způsobu k získání beaconu.
     
  8. Webess

    Webess Nightmare

    Offline
    Registrován:
    15. března 2013
    Čo taktiež rujnuje ekonomiku...
     
    • Souhlasím Souhlasím x 1
  9. Arkarianasa

    Arkarianasa Registered

    Offline
    Registrován:
    28. srpna 2013
    Ovšem i teď má beacon celkem dobrou cenu (cca 1000cze). A kdyby měla být třeba 4x vyšší to znamená přes 4000cze tak si 4 beacony koupím tak za dva roky.
     
    • Nesouhlasím Nesouhlasím x 1
  10. Pompeius

    Pompeius Ecthelion

    Offline
    Registrován:
    14. listopadu 2011
    Jestli nebude eggcatcher, tak jsem pro speciální recepty. Můj návrh na recepty:
    prase
    [​IMG]

    kráva
    [​IMG]

    slepice
    [​IMG]

    mattys ovce
    [​IMG]

    králík
    [​IMG]

    houbokráva
    [​IMG]

    vesničan
    [​IMG]
     
    • Souhlasím Souhlasím x 9
    • Líbí Líbí x 6
    • Zábavné Zábavné x 2
    • Kreativní příspěvek Kreativní příspěvek x 2
  11. Webess

    Webess Nightmare

    Offline
    Registrován:
    15. března 2013
    Toľko máš hneď na začiatku... Čiže stačí, aby som si nakopal trocha železa a vuala mám beacon na full pyramíde.
     
  12. Arkarianasa

    Arkarianasa Registered

    Offline
    Registrován:
    28. srpna 2013
    Utratiš všechny peníze a mas jen 1/4 ideálního počtu.
     
  13. Tutifus

    Tutifus Vault Dweller

    Offline
    Registrován:
    19. dubna 2011
    EggCatcher jsem nikdy nevyužíval k plnému potenciálu jak někteří (ehm... skoro většina), ale bylo fajn mít možnost sehnat hlavně základní zvířectvo vcelku jednoduše... pokud se nepletu, hlavní důvod, proč sem EggCatcher přišel byl ten, že jelikož jedeme na serveru, bývá občas nedostatek zvířat v okolí, protože je naspawnováno jinde a tudíž bylo mnohdy obtížné najít i blbou krávu, natož ji třeba i přes lagy dotáhnout x tisíc bloků daleko k domovu...

    Je mi jedno, jak to bude s hostile mobama nebo villagerama, ale kvůli nemožnosti si chytit i základní zvířata je mi smutno za každého nově příchozího... Toť můj názor.
     
    • Souhlasím Souhlasím x 5
    • Líbí Líbí x 2
  14. Harami_snake

    Harami_snake VIP

    Offline
    Registrován:
    09. října 2012
    recept na vajíčka zní zajímavě hmmm, tak dnes si udělám 3 čarodějnice třeba :D
     
    • Zábavné Zábavné x 1
  15. Harami_snake

    Harami_snake VIP

    Offline
    Registrován:
    09. října 2012
    PS: ten recept na vesničana se mi nezdá, to je rovnou na kováře že to chce dia? :D
     
    • Zábavné Zábavné x 1
  16. Webess

    Webess Nightmare

    Offline
    Registrován:
    15. března 2013
    To mi chceš povedať, že je ihneď na začiatku, tzn. pár hodín po prvom pripojení na server je málo jeden beacon, na ktorý by si v singleplayeri musel čakať pekne dlho? Nezabúdaj na to, že server je vanilla-like...

    Inak nevyjadril som sa k Pompeiovím receptom. Súhlasím s nimi, ale to by bolo dosť nových receptov, keby si chcel na každého moba.
     
    • Souhlasím Souhlasím x 1
  17. rikuhahl

    rikuhahl Fanatický dříč

    Offline
    Registrován:
    09. července 2012
    Viděl bych to tak, že spawn eggy, by měly být v modskladu v nějakém rozumném množství a modi by je mezi hráče rozdávali jako odměny (při eventech, za obecně prospěšnou práci pro server a mapu atd.). Ale je to jen můj osobní názor, s kolegy jsem o tom nediskutoval.

    Stejně si myslím, že zvířata se dají dotáhnout na místo určení i jinými způsoby (laso, potrava) a spawneggy to někdy až zbytečně zjednodušovaly, nicméně mít je v komunitě v nějakém rozumném počtu (řekněme 1-2 na osobu v průměru) by nemuselo být na škodu, zároveň by se jednalo o luxusní komoditu ;)

    Takže lidi neblázněte, založte si někde pod barákem "Dwiho" archu a ubytujte tam 2 jedince každého živočišného druhu, ať si je v případě potřeby můžete kdykoliv namnožit ;)
     
    • Souhlasím Souhlasím x 7
    • Nesouhlasím Nesouhlasím x 5
    • Zábavné Zábavné x 1
  18. LemmyKillmaster

    LemmyKillmaster Registered

    Offline
    Registrován:
    30. srpna 2011
    Každý má asi nejvíc slepic, třeba právě kvůli zásobám pro EggCatcher, takže náhrada za vejce pomocí například zmíněné Safari Net by mohla pro začátek stačit. Každý by tak neměl tak velký důvod mít doma 1000 slepic v prostoru 2x2 bloky. Možná ještě zakázat chytání některých mobů, třeba vesničanů.

    Pokud chceme ještě víc zredukovat počet mobů, které má každý doma, nejsou recepty na spawn eggy z věcí právě z těchto zvířat trochu kontraproduktivní? Když potřebuju kotlety z prasete na to, abych si mohl vyrobit vejce na něj, budu se snažit mít těch prasat doma co nejvíc. Plus k tomu ještě normální vejce, takže každý bude mít stejně doma 100 slepic. Místo toho bych spíše navrhoval například vybudovat ovčín jako na staré mapě (pokud už není v plánu), který by byl přístupný všem a nemusel by mít každý doma stádo. Případně k tomu recept na kůži z devíti kusů shnilého masa nebo něčeho jiného.

    Poslední možnost, která mě napadá, je nějakým způsobem výrazně ztížit množení některých mobů, aby hráči rychle nenamnožili doma stohlavé stádo, ale raději chodili lovit do přírody. (Za předpokladu, že méně zvířat na farmě = více zvířat v přírodě, nejsem si jist, jak spawnovaní pasivních mobů na serveru funguje)
     
  19. Lohakar

    Lohakar MonsterFotr

    Offline
    Registrován:
    27. dubna 2011
    Co kdyby se nejdřív zkusila trochu poupravit konfigurace? Zkusíme to týden a uvidíme ...

    # The chance of catching a mob in percentage.
    CatchChance:
    Pig: 100.0
    Sheep: 100.0
    MushroomCow: 100.0
    Cow: 100.0
    Chicken: 100.0
    Squid: 100.0
    Wolf: 100.0
    Creeper: 0.0

    Skeleton: 25.0
    CaveSpider: 100.0
    Spider: 100.0
    PigZombie: 100.0
    Zombie: 100.0
    MagmaCube: 100.0
    Slime: 100.0
    Ghast: 0.0
    Enderman: 100.0
    Silverfish: 100.0
    Blaze: 0.0
    Villager: 5.0
     
    • Souhlasím Souhlasím x 2
    • Zábavné Zábavné x 2
  20. dwi

    dwi God

    Offline
    Registrován:
    19. prosince 2010
    @Lohakar: Jeden z důvodů je právě skeleton egg, který slouží k neuvěřitelně snadnému farmení pro Beacony, což není na survival serveru zrovna ideální stav.
     
    • Souhlasím Souhlasím x 3
    • Nesouhlasím Nesouhlasím x 1
  21. Lohakar

    Lohakar MonsterFotr

    Offline
    Registrován:
    27. dubna 2011
    No, však právě proto jsem navrhl hodnotu pro něj snížit. Můžeš to dát až na jedno procento a uvidíš, co z toho bude.

    EDIT: A když se to ukáže nedostatečným, tak dát nulu. nechal bych ale něco na běžná zvířátka, táhnout králíka půl kilometru na laně nebo dokonce jen na mrkvi dnešní mládež nezvádne. ;)
     

Sdílej tuto stránku