1. Nelíbí se ti reklamy? Zaregistruj se a přihlaš se na fóru!

Dotaz Vlastní chodba v metru.

Vlákno v 'Diskuze' založil Hanz120 17. října 2017.

  1. Hanz120

    Hanz120 Registered

    Offline
    Registrován:
    13. srpna 2017
    Zdravím, hledal jsem nějaké místo, kde budu mít klid, když jsem ho našel, tak jsem si tam hned postavil portál.
    Jakmile jsem se teleportoval, tak mě to hodilo do jakési chodby. Nejspíš jsem se dostal do světa přes tu chodbu. (Nevim)
    Když jsem se portl zpět z metra přes ten portál, tak mě to hodilo k někomu úplně jinému.
    Moje otázka tedy zní, jestli se to dá opravit, abych mohl mít vlastní chodbu s teleportem.
    (Omlouvám se pokud je to zbytečná otázka.)
    1. Můj portál.
    2. Neznámý portál v metru.
    3. Teleportace na jiný pozemek. 1.png 2.png 3.png
     
  2.  
  3. Jajinek

    Jajinek Registered

    Offline
    Registrován:
    25. ledna 2015
    Stává se celkem běžně.

    Oprava je jednoduchá,

    1. POdívej se přesně, na kterých souřadnicích stojí tvůj portál v OW
    2. Tyto souřadnice vyděl 8. Důležité jsou pouze souřadnice X a Z. Y je výška a ta nehraje roli.
    3. Na získaných souradnicích postav v netheru portál, ve výšce kde chceš, například se prokopej z nejbližší chodby.
    4. Projdi portálem. Portály se spárují a už bude vše v pořádku.

    Problém je v tom, že se OW portál napojí na nejbližší v Netheru, pokud takový existuje, což je při hustotě osídlení mapy celkem očekávatelná věc. Je potřeba si postavit prostě svůj na přesných souřadnicích a je pokoj.
     
    • Souhlasím Souhlasím x 1
  4. Termiter

    Termiter Modelátor

    Online
    Registrován:
    10. dubna 2011
    Ono tě to chodí do nejbližšího portálu v Netheru. Při cestě zpět tě to hodí taky do nejbližšího portálu nahoře, ale to nemusí být ten tvůj. Musíš si v Netheru najít správné místo a postavit a aktivovat tam další portál.

    To správné místo v Netheru najdeš tak, že X a Z souřadnice světa vydělíš osmi. Y použij úroveň CNC, což je tuším 110. Jestli ne, opravte mě.
     
  5. Termiter

    Termiter Modelátor

    Online
    Registrován:
    10. dubna 2011
    Jájínek byl rychlejší.

    Jen připomínám, že výška se do té vzdálenosti portálů počítá taky. Je rozšířený mýtus, že ne. Pokud tomu nevěříte, postavte si portály nad sebe a uvidíte.

    Na problém umístění CNC vysoko v Netheru jsem narazil při stavění portálu v podmořské výzkumné stanici. Oba portály jsem měl někde kolem 20 správně spárované, ale pak mi tam chodili lidi z okolních ostrovů, kteří měli ten můj portál blíž, než ten jejich nahoře v CNC.
     
    • Informativní Informativní x 1
  6. Scarecrow_CZ

    Scarecrow_CZ Registered

    Offline
    Registrován:
    02. října 2013
    Zrovna uvažuju o stavbě podmořské základny (vlastně je to nápad, který mě k Majncraftu opět přitáhl) a v singlu už jsem otestoval funkčnost nether portálu pod vodou (lze s trochou šikovnosti postavit), ale o křížení portálů v závislosti na vertikální vzdálenosti jsem neslyšel. Děkuju za info! :)
     
  7. scor78

    scor78 Registered

    Offline
    Registrován:
    18. března 2012
    Mýtus snad ani ne, spíše jde o to, že pokud nejsou v OW portály moc blízko sebe (cca pod 100), tak "Y" moc nehraje roli pokud jde o správné napojení portálů svět-peklo.
     
  8. Jajinek

    Jajinek Registered

    Offline
    Registrován:
    25. ledna 2015
    Nechtěl jsem pána plést, abych ho nejdříve nutil počítat Y a pak si protiřečil, "postav si to, jak vysoko chceš". Pokud člověk nedělá anomálii jako jsou dva portály nad sebou, či v těsné blízkosti, ale +- ve stejné výšce, 150 bloků od nejbližšího, můžeme Y zanedbat. I když jsem na tento "Y- souřadnicový" problém dosud nenarazil, zní logicky. :)

    BTW, výška se taky dělí 8?? Když výška OW je cca 250 blok a výška netheru nevím, ale rozhodně více než 250/8.. To se počítá jak?
     
  9. scor78

    scor78 Registered

    Offline
    Registrován:
    18. března 2012
    Výška zůstává stejná - nedělí se.

    Info z https://minecraft.gamepedia.com/Nether_portal:
    Horizontal coordinates and distances in the Nether are proportional to the Overworld in a 1:8 ratio. That is, by moving 1 block horizontally in the Nether, players have moved the equivalent of 8 blocks on the Overworld. This does not apply on the Y-axis, despite the Nether having only 128 layers. Thus, for a given location (X, Y, Z) in the Overworld, the corresponding coordinates in the Nether are (floor(X ÷ 8), Y, floor(Z ÷ 8)), and conversely, for a location (X, Y, Z) in the Nether, the matching Overworld coordinates are (floor(X × 8), Y, floor(Z × 8)).
     
    Poslední úprava: 17. října 2017
    • Souhlasím Souhlasím x 1

Sdílej tuto stránku