1. Nelíbí se ti reklamy? Zaregistruj se a přihlaš se na fóru!

Projekt Reykflod a okolí

Vlákno v 'Stavby a projekty' založil kdkop.x 02. června 2017.

  1. kdkop.x

    kdkop.x Registered

    Offline
    Registrován:
    23. října 2012
    Reykflod a okolí
    Na hornatém severu západních nepřístupných ledových planin si v ledovcovém jezeře potichoučku pramení řeka Reykflod. Ta se již po staletí vydávala na tu samou cestu, přes celý studený kraj, vstříc západnímu moři. Jen díky této řece, která převádí pitnou vodu přes zamrzlou pustinu, mohlo v tak nehostinném kraji zeměkostky vzniknout město - Reykholt.
    Geologická aktivita a eroze ji však pomalu, ale jistě, zasypávají koryto, a tím jí znemožňují cestu přes pustý kraj. Je tedy čím dál tím těžší zachovat život v Reykholtu.



    Líbil se příběh? Ehm, no… tak k věci…

    Už nějaký ten pátek s @alesekmoravec přemýšlíme o vyčištění koryta řeky, co protýká okolo města, co stavíme na západním sněžném biomu na Novusu. Nejde až tolik o estetiku jako o „důvěryhodnost“ a „realističnost“ té řeky. Konec konců, řeka nemůže být ucpaná, jinak by, no, netekla. Nevylučujeme vyčištění ostatních okolních řek v budoucnu…

    Takže v první řadě žádáme o povolení vyčištění řeky Reykflod, aby byla teoreticky možná lodní doprava a především průtok řeky.
    Vyčištění bych si vzal na starosti já, nemělo by trvat moc dlouho, nanejvýš pár týdnů…

    Dále bychom (pravděpodobně s odstupem) rádi postupně postavily cesty po biomu, především lemující řeky. Samozřejmě, budou to vcelku jednoduché cestičky, především z path a coarse dirt, obohaceny štěrkem ve větších úsecích. Cesty cesty by vedly z Reykholtu na sever, cestou se budou rozbíhat do všech koutů biomu, především ke stavbám dalších hráčů...


    Po vyčištění řeky a dalších stavbách v Reykholtu tedy ještě zažádáme o výstavbu postupně rozrůstající-se sítě cest po biomu.
    Na cesty bych se pak podíval rozhodně s pomocí, pravděpodobně od @alesekmoravec a FoxCoffeeK_, eventuálně i jiných dobrosrdečných hráčů, kteří by se chtěli přidat. Stavba cest by byla pozvolná a byl by to vcelku dlouhý projekt, v řádu měsíců…

    Děkuji za vaší trpělivost, jestli nemáte čtení dost, tady je metodika čištění a stavby cest.:pompus:

    Metodika čištění řeky
    Čistily by se především takovéto útvary:

    [​IMG]

    Některé části koryta se generují opravdu úzké, ty by bylo třeba trochu rozšířit, aby byl (teoreticky) možný průjezd lodí:

    [​IMG]

    K čištění by byly použity ruční nástroje, eventuálně TNT v některých větších úsecích. Dno by potom bylo zvětšeny ponecháno neupraveno, kameny nejsou moc vidět, v některých případech bychom samozřejmě upravily i dno, pokud by bylo třeba.

    Přibližná mapa úprav:

    [​IMG]




    Metodika stavby cest

    Cesty by se stavěli tak nějak souběžně s řekou (podrobnou mapu samozřejmě ještě dodáme), občas oživené mostem, přes který by řeka pokračovala na druhou stranu.
    Odbočky k jiným sídlům by byly o něco menší a bylo by na nich méně štěrku.
    Pro osvětlení se ještě rozhodneme, aby byla cesta vidět, musíme na zemi použít torche, ale z estetického hlediska bychom pravděpodobně přihodili pár tyčí s Jack ‚o‘ Lanterny.
    Základ cesty by vypadal nějak takto:


    [​IMG] [​IMG]

    Odbočující cestičky by pak byly užší a s minimem štěrku.
    Pokud se chcete podívat na tyto cestičky zblízka, v rychlou jich pár je, konkrétně v Mittenu a jedna, co vede k melounům.
    Cesty a další prvky jako mosty a osvětlení bych samozřejmě přiblížil, až bychom se vůbec k cestaření dostali, jednoduše řečeno, napíšeme o tom víc, později.

    Jak to vypadá a co se děje:
    • 3. 6. 2017 - Vyčištění řeky schváleno Webessem
    • 3. 6. 2017 - Vyčištěn a rozšířen úsek mezi Reykholtem a ústím řeky
     
    Poslední úprava: 03. června 2017
    • Líbí Líbí x 6
  2.  
  3. HonzaJJ5

    HonzaJJ5 Registered

    Offline
    Registrován:
    31. května 2017
    To vypadá moc dobře :)
     

Sdílej tuto stránku