1. Nelíbí se ti reklamy? Zaregistruj se a přihlaš se na fóru!

Informace Pískovna - Novus

Vlákno v 'Informace' založil Bedrych 09. září 2015.

  1. Bedrych

    Bedrych Klingon

    Offline
    Registrován:
    03. srpna 2011
    Jelikož je oficiální Pískovna (piš Psikovna) zatím nefunkční pro hráče a pozvolna dochází k odtěžování pláží a pouští, tak jsme se rozhodli jednat:
    • Spustili jsme provizorní Pískovnu u města Majnov.
    • Defakto jsme jen sklopili velkej náklaďák na jednu hromadu a složili to jako uhlí...
    • Bedrych, Welfare93 a Wexom naskládali 80 stacků písku na jednu haldu.
    • Každý si tedy od teď můžete natěžit písek na tomto velmi přístupném místě.
    • Označení na mapě je již také (vrstva doly).
    • Pokud bude Pískovna prázdná, zavolejte jakéhokoli moderátora a on písek opět doplní (/pr rb a:break b:sand r:35 t:1d Souřadnice /tp -283 64 258).
    Užijte si těžbu a držte palce, ať se oficiální Pískovna i Clayovna spustí co nejdříve.
    1.jpg 2.jpg
     
    • Líbí Líbí x 20
    • Děkuji! Děkuji! x 4
    • Zábavné Zábavné x 2
    • Informativní Informativní x 2
  2.  
  3. Wexom

    Wexom Registered

    Offline
    Registrován:
    31. prosince 2011
    Chtěl bych tu oficiálně požádat o vybudování clayového valu, suroviny mám, stavbu provedu. Jediné co tu chci je povolení. ;) Bylo by to hned vedle pískového valu v Majnově. ;)

    [EDIT] Jenom chci dodat, že nemůžu začít stavět dokud nedostanu povolení od @Vergis nebo @Bedrych. ;-)
     
    Poslední úprava: 10. září 2015
    • Souhlasím Souhlasím x 7
    • Líbí Líbí x 1
  4. Welfare93

    Welfare93 Modder/Mod

    Offline
    Registrován:
    05. listopadu 2012
    Clayovna se v současnosti ještě neplánuje a až bude tak bude opět v provedení pod vodou.
     
    • Souhlasím Souhlasím x 1
  5. Wexom

    Wexom Registered

    Offline
    Registrován:
    31. prosince 2011
    Clayovna se vážně neplánuje?? Jenom bych rád upozornil, že za WeRo jsme vytěžili přes 12k claye a to máme sotva základ na jedné budově (máme vybetonovanou jednu podlahu... nejsou ještě ani stěny), a okolí TH je už dost ClayHungry....
     
    • Souhlasím Souhlasím x 7
    • Líbí Líbí x 1
  6. Welfare93

    Welfare93 Modder/Mod

    Offline
    Registrován:
    05. listopadu 2012
    Musíte za @dwi jestli máme vymyslet provizorní řešení než se vyřeší problémy s clayovnou a pískovnou na spawnu.
    + jestli už spustit clayovnu.
     
    • Děkuji! Děkuji! x 1
    • Informativní Informativní x 1
  7. Bedrych

    Bedrych Klingon

    Offline
    Registrován:
    03. srpna 2011
    Pískovna je snadná (náhradní řešení), nicméně s Clayovnou je to složitější... .
    • Spotřeba claye je (globálně) mnohem nižší.
    • Clay se těží obtížněji, než písek.
    • Jámy po clayi nejsou tak do očí bijící jako díry v poušti, či pláži.
    • Clay je mnohem dražší surovina.
    • Vzhledem k barevným možnostem je také mnohem univerzálnější.
    • A další důvody, pro které nechceme, aby se trh zaplavil obrovským množstvím univerzálního materiálu, který pak úplně ztratí hodnotu... .
    Proto z těchto důvodů zatím stále přemýšlíte o dobrém řešení, které uspokojí všechny a nezpůsobí ekonomickou kalamitu. S Clayovnou tedy prosím vyčkejte.
     
    • Souhlasím Souhlasím x 3
    • Nesouhlasím Nesouhlasím x 2
    • Líbí Líbí x 1
    • Informativní Informativní x 1
  8. Pompeius

    Pompeius Ecthelion

    Offline
    Registrován:
    14. listopadu 2011
    Já bych si dočasnou clayovnu dokázal představit - akorát za určitých podmínek:
    - omezená kapacita
    - ztížené podmínky těžení
    - plnění max. jednou denně, a to v takovou hodinu, aby clayovnu mohl využít každý (tj. odpoledne v tu dobu, kdy je online nejvíc lidí)
    - umístění uprostřed mapy (Majnov nejlépe)
     
    • Líbí Líbí x 4
    • Souhlasím Souhlasím x 2
  9. Wexom

    Wexom Registered

    Offline
    Registrován:
    31. prosince 2011
    Pro stížení bych to celé umístil nějak šikovně pod vodu, aby se člověk nevyhl tomu, že bude moct dýchat a těžit rychle.... a doplňoval bych alespoň dvakrát denně.. :D
     
    • Souhlasím Souhlasím x 2
  10. Welfare93

    Welfare93 Modder/Mod

    Offline
    Registrován:
    05. listopadu 2012
    Menší info:
    • Pískovna na spawnu: Až si dw najde čas tak se zprovozní, je tam ale ještě menší problém s fall sandu. (Možná to je jen díky flagu WG ale člověk nikdy neví)
    • Clayovna: Jdu přepsat plugin aby fungoval i na clayovnu co je na spawnu. Pak se uvidí.
    • Peněžní plugin: Jelikož původní Fe plugin má závažná memory leaky kdy si v pohodě zaplní x GB RAMek. Tak tvořím nový Wallet plugin jako náhradu. Z velké části už je hotový ale testování bude radši delšího rázu.
      • Nicméně přinese i historii transakcí takže uvidíte kde a kolik utrácíte. :D
     
    • Děkuji! Děkuji! x 9
    • Líbí Líbí x 8
  11. pivvvo

    pivvvo Registered

    Offline
    Registrován:
    31. prosince 2014
    @Welfare93 můžem nějak pomoci?

    Java znalý vývojář se hlásí do služby. Zkušenosti s Java SE, Jave EE, ale s MC vývojem nulové.
     
    • Líbí Líbí x 2
    • Informativní Informativní x 1
  12. Wexom

    Wexom Registered

    Offline
    Registrován:
    31. prosince 2011
    Tohle už jsem několikrát zkoušel... :D neúspěšně a to jsem vytvářel i pro MC jak Mod tak Plugin. ;-)
     
  13. Welfare93

    Welfare93 Modder/Mod

    Offline
    Registrován:
    05. listopadu 2012
    Ta clayovna je teď jen o tom zjistit jak v mc 1.8 značí mojang tekoucí vodu, dřív měla svoje ID (8 mám pocit) ale z neznámého důvodu to nebere.

    Co se týká wallet pluginu tak už jen testuju ( db connection je EbeanServer a JPA takže prakticky Java EE) a přidělávám další statistické příkazy.

    Hodil by se ale názor na tohle v VaultAPI:
    https://github.com/MilkBowl/VaultAP.../net/milkbowl/vault/economy/Economy.java#L278
    třeba řádek: withdrawPlayer(OfflinePlayer player, double amount);
    Teoreticky bych měl odeslat negative response pokud má hráč míň peněz ale pak mi hlava nebere proč návratová hodnota:
    https://github.com/MilkBowl/VaultAP...t/milkbowl/vault/economy/EconomyResponse.java
    má "Amount modified by calling method". To zní jako kdybych měl vracet positive response s maximální možnou částkou. Což u nákupů v chest-shopu,atd nedává smysl.

    Co se týká pomoci, tak tohle jsou malé pluginy kde mi přijde že by jsme dýl rozdělovali práci, rozjížděli společný github a ticket systém než by se dělalo. Hodila by se pomoct pokud by se někdy dělal jiný herochat, jelikož jak už někteří vědí pmka teď moc nefungují a jedou přes jiný plugin jelikož pm v herochatu pod bungee nejede.
     
    • Informativní Informativní x 1
  14. dwi

    dwi God

    Offline
    Registrován:
    19. prosince 2010
    Popřípadně můžeme poskytnout zdrojáky Herochatu, pokud byste měli skill na to rozchodit PMka přes Bungee v něm :)
     
  15. Wexom

    Wexom Registered

    Offline
    Registrován:
    31. prosince 2011
    @Welfare93, řekl sis to sám, vážně mi to hlava nebere... Ještě na to kouknu ráno. Teď jsem už nějaký přetažený. ;) Jediné co mě napadlo jako modified amount posílat původní nezměněné množství... to jediné mi dává smysl když se operace nepovedla, ale je to něco navíc, to přiznávám.
     
  16. Wexom

    Wexom Registered

    Offline
    Registrován:
    31. prosince 2011
    To stojí za pokus. ;) Někam dejte link, nebo třeba PM lidem co se přihlásí jako já ;-)
     
    • Souhlasím Souhlasím x 1
  17. dwi

    dwi God

    Offline
    Registrován:
    19. prosince 2010
    Poslední úprava: 12. září 2015
    • Líbí Líbí x 8
    • Informativní Informativní x 1
  18. Bedrych

    Bedrych Klingon

    Offline
    Registrován:
    03. srpna 2011
    Provizorní Pískovna zakonzervována (člověk nikdy neví, jestli se bude ještě potřebovat :cool:).
    3.jpg
    Prostě se zavezla vrstvou hlíny, včetně cedulek a zdí... .
     
    • Líbí Líbí x 4
    • Zábavné Zábavné x 4
    • Kreativní příspěvek Kreativní příspěvek x 1

Sdílej tuto stránku