1. Nelíbí se ti reklamy? Zaregistruj se a přihlaš se na fóru!

Limit Theory

Vlákno v 'Indie hry' založil Tubusus 29. ledna 2015.

  1. Tubusus

    Tubusus Registered

    Offline
    Registrován:
    27. listopadu 2011
    Obyvatelé Staré kolonie věřili, že všechna omezení - fyzická, technologická, dokonce i kosmologická - se dají překonat pomocí mysli. "Ty jsi své jediné omezení," říkali. Bylo to nerealistické, snad dokonce dětinské. Ale fungovalo to.
    Tato takzvaná teorie limit vzkvétala v myslích lidí. Idealismus poháněl ohromující pokrok. Nereálné snahy se měnily v konkrétní realitu. Fantastické sny napájely průlomy ve všech oborech. Teorie limit převládla a vynesla civilizaci z povrchu jedné planety do nejvzdálenějších koutů vesmíru.



    Ty jsi součástí této velké linie idealistů. Ty, jako tví předkové, jsi zbaven všech omezení. Ty, stejně jako tví předkové, vidíš využitelný potenciál ve všem okolo sebe. Ty, jako tví předkové, jsi limitní teoretik a budeš vytesávat svůj vlastní příběh v tomto zářivém vesmíru.

    - relativně přesný, avšak zdaleka ne tak působivý překlad textu z oficiálních stránek.



    Tuhle hru sleduju už celkem dlouho, až nedávno mě ale napadlo, že tady na fóru o ní nic není a že by to chtělo napravit. :)
    Limit Theory je vesmírná open-world RPG/simulační hra vyvíjená již více než 2 roky jednočlenným týmem Joshe Parnella. Asi nejlepší shrnutí, co vlastně hra bude obsahovat, je přímo na oficiálních stránkách Limit Theory. Pro ty, co hůře ovládají angličtinu, jsem si dovolil toto shrnutí přeložit:

    Sluší se podotknout, že video výše je z počátku kickstarterové kampaně - tedy přes dva roky staré. Od té doby se Limit Theory dost změnila, a to jak po herní, tak po technologické stránce.
    (Technologicky: Většina hry je nyní ve formě skriptů v jazyku LTSL (Limt Theory Scripting Language), který Josh vytvořil pro zrychlení vývoje - Josh Parnell vytváří specializované testovací platformy (testbeds), které umožňují rychle zdokonalovat různé součásti hry (Něco se mi nelíbí? Přepíšu pár řádek kódu a zmáčknu F5. Během zlomku sekundy se hra reloadne a já vidím výsledek. Pořád to není ono? Opakuju. A opakuju. A...). LTSL také umožňuje snadnou modovatelnost. A díky procedurálnímu generování prakticky všeho obsahu má celá hra jen pár megabytů a dokáže se načíst - alespoň na Joshově počítači - během necelé sekundy. A to nemluvím o tom, že místo aby si vybral některý z existujících enginů, jak je zvykem, naprogramoval si od základu vlastní...:confused:)

    Do nedávna Josh dělal denní devlogy (ty si můžete přečíst zde, pokud chcete, a hlavně pokud máte čas pročítat příspěvky o průměrném počtu řádků kolem čísla 10 až 20, postované téměř každý den, po dva roky vývoje hry :)) a měsíční (kromě posledních dvou, ty byly spíše dvouměsíční) development update videa, které najdete zde a které silně doporučuji pěkně popořadě shlédnout.
    Právě kvůli zpoždění posledních dvou videí (třemi slovy: Josh je perfekcionista) Josh počátkem ledna najel na nový systém zvaný RTB - Road To Beta - denní devlogy na fóru byly nahrazeny týdenními kickstarterovými updaty a příležitostnými (a zatím neexistujícími) kratšími videi popisujícími nejvýznamnější novinky. Jak z názvu vyplývá, smyslem RTB by mělo být připravit hru (která je momentálně ve fázi alfa) pro vstup do bety.

    Odkazy:
    Oficiální stránky hry: http://ltheory.com/
    Stránka na Kickstarteru: https://www.kickstarter.com/projects/joshparnell/limit-theory-an-infinite-procedural-space-game
    Fórum projektu: http://forums.ltheory.com/
    Youtube kanál: https://www.youtube.com/channel/UC4mchQbkE7ssZYXIgaY4PHg
    • Líbí Líbí x 3
  2. dwi

    dwi God

    Offline
    Registrován:
    19. prosince 2010
    Sleduji také vývoj od kampaně na Kickstarteru. Moc se na to těším, škoda jen, že to nebude mít žádný multiplayer
    • Informativní Informativní x 1

Sdílej tuto stránku