1. Nelíbí se ti reklamy? Zaregistruj se a přihlaš se na fóru!

Jak vidíte budoucnost Majncraftu?

Vlákno v 'Diskuze' založil Plenca 09. ledna 2016.

  1. NepsterCZ

    NepsterCZ Moderátor

    Online
    Registrován:
    16. března 2011
    Nejlepší je mít oboje. Někteří lidé nemají hodinu na to, aby někam běželi. Naopak těm co to dělat chtějí, aukce v ničem nebrání.


    EDIT: No, nesouhlasit si můžete jak chcete, ale systém do kterého musíte lidi nutit, už z principu není ideální. Lidé si vždy najdou cestu.
    Poslední úprava: 17. ledna 2016
    • Souhlasím Souhlasím x 6
    • Nesouhlasím Nesouhlasím x 4
    • Líbí Líbí x 1
  2. Zefram_Cochrane

    Zefram_Cochrane VIP

    Offline
    Registrován:
    18. ledna 2012
    To je otázka, jestli jednodušší je vždycky zábavnější. Já osobně třeba razím názor, že co je složitější (ale ne přespříliš), to trvá delší dobu, než omrzí. Webaukce posunuje hru pocitově blíž ke creative módu a mně to přijde škoda. Jako ideální řešení bych viděl nechat Novus co nejvíc survival a k tomu zprovoznit nový čistě creative svět - pro ty, co chtějí jen stavět a žití v survival světě je zdržuje.
    • Souhlasím Souhlasím x 4
    • Líbí Líbí x 2
  3. NepsterCZ

    NepsterCZ Moderátor

    Online
    Registrován:
    16. března 2011
    No, skončí to asi (jako vždy) u rozdílné vize získávání. Někdo vidí to čekání až si bude moci vysněný předmět koupit/až ho dostane, jako součást onoho zážitku. A někomu to potěšení začíná, až když onen předmět má.

    Z mého pohledu je nějaký barterový obchod vyložená ztráta času a radši budu dvě hodiny hrát, jak hodinu jít pro suroviny a hodinu stavět. Proto mám ale také rád onu mojí variantu. Na své si přijde každý, nejen ten kdo má rád aukci.

    Ohledně Webaukce a její relativnosti k creative módu, nevím. Já osobně Minecraft vidím jako platformu pro stavění a vyjádření mé kreativity. Pokud bych chtěl farmit, kopat, pěstovat zvěř nebo jiné podobné vylomeniny co se teď již v MC dají dělat, šel bych hrát hry které tyto věci dělají lépe. Tedy z mého hlediska je aukce naprosto úžasná věc. Ale jak říkám, ať si dělá každý co chce. Jestli někdo rád jede hodinu přes mapu, aby si udělal krumpáč, je to jeho čas a aukce mu v tom nijak nezabrání.
    • Líbí Líbí x 2
    • Souhlasím Souhlasím x 2
  4. scor78

    scor78 Registered

    Offline
    Registrován:
    18. března 2012
    Kdybych hledal jak vyjádřit Majncraft, tak touto větou. Snad bych jen přidal "v rámci pravidel".

    Je fakt, že můj pohled na Minecraft je spíše podobný Zeframovi, ale to co mám rád já, nenutím jiným. Minecraft je skvělý právě v té variabilitě jak tu hru hrát a vlastně i Majn jako server je také takový.
    • Líbí Líbí x 1
  5. weltar

    weltar Registered

    Online
    Registrován:
    01. listopadu 2011
    U mne takový pocit nastává jen v případě, že nejde o barterový obchod či jeho obdobu. Tedy, pokud lze prostředky pro nákup/výměnu získat (i) libovolně jinak, mimoherně, než vanilla ingame akcí, pak to cítím jako creative.

    Jinak, je-li splněno že není cizorodý vnější vliv, tak libovolný typ offline výměny/obchodování (rozuměno, že jeden z hráčů nemusí být přítomen) beru jako multiplayer pro hráče, kteří se prostě jen z časových důvodů nesešli najednou online.
  6. sladislav

    sladislav Registered

    Offline
    Registrován:
    11. srpna 2013
    Také mě nijak netěší, že Majn takhle upadá. Rád bych tam hrál pořád, ale co vám tu budu nalhávat, nejde to. Díky škole a ostatním povinnostem se tam dostanu jednou za uherský rok. Pro mě by bylo momentálně nejlepší, aby Mojang konečně zkloubil MCPE a PC verzi (mílovými kroky se přibližuje). Doufám, že se na Majn zase někdy dostanu, zatím se tu mějte...
  7. Vergis

    Vergis Celebrita

    Offline
    Registrován:
    21. prosince 2010
    MCPE a Java verze se určitě nespojí. Zato u Win 10 verze už to myslím funguje. Akorát ta je zas pro nás nepoužitelná kvůli pluginům.
    • Souhlasím Souhlasím x 1
  8. scor78

    scor78 Registered

    Offline
    Registrován:
    18. března 2012
    A co ten Sponge Project? Nějak ticho okolo nich. Přitom loni bylo okolo jejich projektu celkem živo a hodně lidí věřilo, že oni budou dobrou náhradou za Spigot. Na stránkách sic mají už betu 3, avšak netuším jak moc blízko jsou k cíli, tj. náhrada za Bukkit a Forge.

    Podle mne tohle sloučení by asi nejvíc pomohlo skomírajícím serverům. Protože od Vanila hry hráč odejde směrem k modům (pokud neskončí s MC úplně), avšak u modovaných serverů je zas problém s pomalostí aktualizací za Vanila hrou (spigot, pluginy).
    Poslední úprava: 18. ledna 2016
  9. Fisa1

    Fisa1 Moderátor

    Offline
    Registrován:
    24. října 2013
    U modovaných serverů není ani tak problém pomalejší aktualizace jako to že už to není o tom že mám staženého univerzálního klienta a je jedno jestli se připojím na Majncraft, nebo v podstatě kamkoliv jinam, ale už musím mít většinou konkrétní modpack apod.
    • Souhlasím Souhlasím x 2
  10. PowerOfFailing

    PowerOfFailing Registered

    Offline
    Registrován:
    09. srpna 2012
    Přispěji tu svým, subjektivním pohledem na věc.
    Dle mého názoru chyba není jen na 100% ve vývoji hry, ani na 100% v serveru, ale tak někde mezi, jak už to bývá. Jako první se zmíním o vývoji hry. Hru jsem začal hrát od verze Beta 1.5_01 (určitě si ještě někdo na tu verzi pamatuje). Musím zde podotknout, že se hrou to do verze Beta 1.8 vypadalo skvěle. Každý nový update přinesl něco, co si všichni zamilovali. Od 1.8 se však s přidáním nového combat systému začal Minecraft ubírat směrem, kterým se podle mě ubírat neměl. Ze hry, která stála na stavění, prozkoumávání jeskyní a krajiny, těžení (Mine) a vyrábění (Craft) se stala nějaká divná směs adventury a RPG. Mojang navíc tuhle betu tenkrát strašně nahypoval, a většinu lidí (v mém okolí, včetně mě) ta verze zklamala. Myslím, že kolem verzí B1.8 a 1.1 byl asi Minecraft na špici, co se týče oblíbenosti a popularity, od té doby popularita stále jen klesá a klesá. Proč? Jak říkám, Minecraft se začal pomalu ale jistě ubírat směrem, kterým se ubírat neměl. Hráči začali být přesycení, a do hry již žádné skvělé věci (s vyjímkou pár věcí) nepřibývaly. Dlouhodobí hráči své touhy stavět a kopat již vyčerpali. Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se ucho utrhne. To samé se stalo i tady. Jak řekl uther, hra umírá a server s ní.
    Teď se trochu vrhnu k našemu serveru. Jak je tedy možné, že bývala Eternie skoro celý den plná, a byl velký problém se na ni vůbec připojit? Jak je možné, že se sem každý tenkrát snažil dostat? No, jak jsem řekl, určitě to má něco společného s vývojem hry jako takovým. Přesycení hráči odcházeli, popularita klesala a nových hráčů bylo čím dál tím méně a méně. Nemyslím si, že by tady byla vyloženě chyba na straně admin týmu, ostatně, hru si dělají sami hráči a moderátor sem tam zasáhne, pokud je třeba. Samozřejmě, asi můžeme argumentovat tím, že kdyby bylo bývalo více eventů a dalších komunitních akcí, možná by se do dnešní doby udrželo více členů komunity, jestli je to však pravda, to je ve hvězdách. Hráči odpadávali, a pak přišel Novus. Ano, jistě, určitě se najdou tací, které čekání na server odrovnalo úplně totálně, co se však stalo, to se stalo. Novus je bezvadným příkladem, jak to teď s Minecraftem vlastně je. Spustil se, všichni byli nadšení, že je zase nový svět, a s ním i nové možnosti. Většinu hráčů však po pár týdnech hra odrovnala, protože hráči v ní nenašli to, co hledali.
    Pánové, obávám se, že tady je chyba převážně nahoře, a s tím my moc nenaděláme.
    Zlaté časy jsou nyní pryč, a my můžeme jen čekat, co bude dál. Obnoví hra svoji popularitu, nebo ne? Zrušíme kvůli tomu server? Co takhle přejít na jinou, oblíbenější hru? (souhlasím s Utherem, tohle asi opravdu není řešení) Co si takhle naprogramovat vlastní hru a server?

    Toť můj názor. Mě osobně se do MC již moc nechce, chybí mi motivace a vládne u mě přesycenost. Hra pro mě již nenabízí nic nového.
    Poslední úprava: 18. ledna 2016
    • Souhlasím Souhlasím x 4
    • Líbí Líbí x 3
  11. utheraptor

    utheraptor Midnight Wanderer

    Offline
    Registrován:
    06. dubna 2012
    Jiná hra by oživení serveru nepřinesla. MC bylo tak oblíbené proto, že je zcela univerzální, a to moc jiných her není. A jiná sandbox hra by prozměnu byla moc podobná, takže by také lidi nepřitáhla.
    • Souhlasím Souhlasím x 7
  12. Vergis

    Vergis Celebrita

    Offline
    Registrován:
    21. prosince 2010
    Asi si budeme muset počkat na Minecraft 2 od Microsoftu. Lidi si alespoň mezitím odpočinou. :D
    • Zábavné Zábavné x 7
  13. $kill

    $kill Registered

    Offline
    Registrován:
    26. července 2014
    Budoucnost serveru nevidím dobře už z důvodu, že ten server není skoro schopný utáhnout 20 lidí online aby se na tom dalo hrát a hlavně když vedení server zatěžuje pluginama které dělají věci jako: [​IMG]

    a pluginy typu cheathunter a jakési "rušitele" afk hráčů. Fakt to má význam...
    A to nemluvě o totální ignoraci pana dwi, kterého je třeba dokopat na fóru aby vůbec byl ochoten podat nějaké oznámení nebo s něčím hnul.
    A SkyBlock, který měl být spuštěn už taky nějakou dobu. :hungover:
    • Souhlasím Souhlasím x 7
    • Informativní Informativní x 1
  14. Tweety

    Tweety Registered

    Offline
    Registrován:
    01. února 2011
    když mi začala škola a milion brigád, měl jsem docela málu času na hraní a tak jsem v Hromové Hoře ani nekopl, za několik týdnů, když už se ten nový školní rok nějak ustálil, jsem si říkal, že bych si něco mohl jít nakopat

    potom jsem se ale zamyslel a říkal jsem si, strávím mnoho hodin farmením, kolikrát chcípnu s plným inventářem a budu stavět velice pomalu, to je prostě ztráta času a já nechci trávit čas u PC grindem a neúprosným odříkám
    jediné, co by mě přimělo stavět je creative svět, ale farmit milion vlny, ani náhodou

    tak jsem si našel jinou hru, jinou komunitu a po večerech na sebe vřískáme tam, smějeme se a nadávám enemákům za to, co bysme jim stejně udělali taky, kdybychom je překvapili 10vs2
    • Líbí Líbí x 6

Sdílej tuto stránku