1. Nelíbí se ti reklamy? Zaregistruj se a přihlaš se na fóru!

Návrh Elytra - Cestování po Overu

Vlákno v 'Diskuze' založil _Eazy_ 30. května 2016.

  1. _Eazy_

    _Eazy_ Moderátor

    Offline
    Registrován:
    31. května 2014
    Jelikož nám @dwi nahodil 1.9.4, za což mu děkuji, tak nám do hry přibylo hodně nových itemů, včetně křídel Elytra. Ve hře se také změnili hitboxy mobu a entit, díky kterým se dá postavit tenhle elytra launcher, díky kterému jdou pomocí křídel překonávat vcelku velké vzdálenosti. Sám jsem dneska jeden launcher postavil a výsledek byl velice dobrý. Pomocí křídel jsem překonal +- 1400 bloků za +- 42 sekund, což odpovídá zhruba tomuto, a letěl bych ještě dál, ale nechtěla se mi pak hledat cesta zpátky :D

    Myslím si, že by nebylo špatné, kdyby si další hráči postavili podobné launchery u svých osad, domovů atd., které by se mohli následně vyznačit na dynmapě jako další vrstva, aby ostatní hráči měli přehled, kde můžou použít křídla.

    Myslím. že tenhle styl dopravy by nemusel být špatný, a hráči by tak více objevovali krásy Overu a projektů na něm.
    • Kreativní příspěvek Kreativní příspěvek x 11
    • Líbí Líbí x 9
    • Souhlasím Souhlasím x 2
  2. Scarecrow_CZ

    Scarecrow_CZ Registered

    Offline
    Registrován:
    02. října 2013
    Určitě super návrh, taky jsem pro podporu cestování v overu... Jen se bojím, že to v Mojangu brzy opraví. Nespoléhal bych na to jako na způsob dopravy. Ale jestli s tím vedení nemá problém, tak proč ne. :)
    • Souhlasím Souhlasím x 2
  3. Pompeius

    Pompeius Ecthelion

    Offline
    Registrován:
    14. listopadu 2011
    No pokud to nebude lagovat server, tak není důvod být proti. :D
    • Souhlasím Souhlasím x 1
    • Informativní Informativní x 1
  4. sladislav

    sladislav Registered

    Offline
    Registrován:
    11. srpna 2013
    Ohohó! Myslím Cubehamster má jeden launcher s opatřením proti lagům, takže se těším na letiště a závody! A kromě toho se dá vzlítnout i pomocí luku z ranveje, tenhle způsob hodně využívá například Etho. Letu zdar!
  5. forby

    forby Registered

    Offline
    Registrován:
    30. ledna 2015
    A čo tak postaviť jeden taký launcher na spawne? Ľudia čo lietajú na promenádu by to ocenili asi najviac.
    • Souhlasím Souhlasím x 7
  6. Horinek

    Horinek Registered

    Offline
    Registrován:
    15. ledna 2012
    Co se Elytra týče... Poslední tři dny jsem cestoval po endu a hledal nevybrané lodě... dostal jsem se cca 8 tisic blocku daleko a po cestě narazil na 4 end city přičemž u tří byly lodě... Všechny vybrané... Je nějáká možnost přidání crafting recipe na ně? Máme crafting na packed ice z estetických důvodů (vykopání biomu) a půlka endu je zastavěná 1x1 mosty z cobblu z ostrova na ostrov... Navíc jakmile někdo získá křídla, nic mu nebrání v proletění endu a vybrání všeho co vidí... takže ano ano 8 tisíc blocků není dost daleko...
    • Souhlasím Souhlasím x 7
    • Nesouhlasím Nesouhlasím x 2
  7. Horinek

    Horinek Registered

    Offline
    Registrován:
    15. ledna 2012
    Ti co dávají nesouhlasím, rád bych věděl proč... Moje argumenty jsou celkem jasné:
    1. end plný 1x1 cobble mostů
    2. obtížnost (prakticky nemožnost) získat elytra
    3. rich get richer, poor get poorer - pokud už někdo měl to štěstí, že získal elytra když ještě nebyly vybrané lodě v 10K radiusu, neměl už takový problém (za použití luku) proletět obrovský prostor a vybrat další a další elytra.
  8. Webess

    Webess Nightmare

    Offline
    Registrován:
    15. března 2013
    Veľmi rád sa vyjadrím. Nič z toho, čo napíšem neber ofenzívne, aj keď to tak možno vyznie.

    1. Ako inak by sa chcel presúvať medzi ostrovmi? Či máš záujem vybudovať po celom ende mosty? Taktiež nie je možné, aby sa zakázali na základom ostrove stavať 1x1 vežičky. Prečo ti hádam nemusím vysvetľovať.

    End je predsa len "spotrebný" svet, ľudia tam chodia sporadicky, len keď potrebujú ťažiť end stone, obsidian, zabiť draka, nafarmiť ender perly a podobne, nechodia sa tam kochať krajinou a obdivovať stavby.

    2. Tu ti musím dať za pravdu je ťažké získať ju, ale nie nemožné. Ja osobne som ju hľadal dokopy asi 5 hodín. Okrem toho spôsob, že by sa dala vycrafiť je príliš jednoduchý a nebol by férový voči ostatným, ktorí hľadaním strávil hodiny a možno aj dni.

    ------------

    A aby si zas niekto nemyslel, že idem proti všetkým a všetkému, tak ponúkam jedno pekné riešenie (@HermitCraft, @MumboJumbo), ktoré by bolo možné realizovať, no najprv by sa musel dať server konečne dokopy, pretože tie bugy, čo sú tam sú strašné.

    Takže moje riešenie je, že by elytra s nejakou % pravdepodobnosťou padala pri zabití draka. Myslím si, že to by bolo dosť obtiažne na to, aby sa to aspoň čiastočne vyrovnalo hodinám stráveným v ende.

    Na spawnutie draka potrebujete 4 end kryštály, čo zahŕňa aj 4 kusy ghast tear, ktoré je najobtiažnejšie získať (hlavne teraz, keď je doka*aný spawn mobov). Po jeho spawnutí ho potrebujete zabiť, na čo potrebujete obstojné brnenie, meč a luk, čo zaberie tiež ďalší čas a námahu. A nakoniec je tu zabitie draka, ktoré tiež nie je najjednoduchšie. Na začiatok by som nastavil šancu dropu elytry asi na 10-15%. To je teda šanca, že z 1 alebo z 1,5 draka z desiatich padne jedna elytra. Čiže nie každému padne elytra hneď pri prvom drakovi, čo zase zväčšuje čas, ktorý bude musieť hráč stráviť v hre, aby získal elytru.
    • Kreativní příspěvek Kreativní příspěvek x 3
    • Souhlasím Souhlasím x 2
  9. Horinek

    Horinek Registered

    Offline
    Registrován:
    15. ledna 2012
    Neberu ofenzivně, zajímaly mě protiargumenty proto se ptám ;)

    1) mosty jsou samosebou hloupost, právě pro tyto přesuny jsou elytra dělaná, problém na serverech je počet hráčů a počet elytra... Podle mě je šílené, že jsem strávil posledních pár dní v endu chozením ze strany na stranu do koordinatu x -10K a x+10K a nenarazil na jedina elytra... Co se týká spotřebitelnosti světa, nejspíše je to pravda..

    2) Drop rate není špatný nápad, druhá možnost, co mě napadla, by bylo zakomponovat do receptu jiný (ale získatelný) rare item jako například nether star/beacon...
  10. Webess

    Webess Nightmare

    Offline
    Registrován:
    15. března 2013
    Tak neviem no... Radšej si postavím most, ako by som mal lietať nad voidom. Pri tom sa môže stať hocičo a potom sa môžme znovu pustiť do hľadania :D

    Ja by som ten recept úplne vylúčil. Aj keby tam bolo 9 nether star, beaconov, hocičoho tak je to stále jednoducho získateľné. Hlavy padajú jedna radosť a aspoň sa tak nepresýtia trhy.


    To bolo len upozornenie preto, lebo dosť ľudí moje správy berie strašne ofenzívne.
  11. lowridas

    lowridas Registered

    Offline
    Registrován:
    29. listopadu 2015
    Zdravim,
    rad bych se taktez vyjadril k teto tematice.
    Sam jsem elytra wings nefarmil a nepouzival, s nejnovejsimi patchi jsem seznamen jen okrajove, ale presto si myslim, ze ziskavani zde na serveru je/bude neprimerene. Oriskem je, ze toho itemu se tyka hned nekolik problemu a jakekoliv rozhodnuti do jiste miry muze ovlivnit veci na serveru.

    Sam za sebe si myslim, ze elytry by mely byt ziskatelnejsi, uvedomuji si, ze se ma jednat prakticky o endgame item, ale cela tahle zalezitost je posunuta dal kvuli tomu, ze specificky tyhlety zmeny jsou designovany na singleplayer hru. Pokud nemas server co refreshuje po nejakym case end, tak prosim, ale tady je to asi problematictejsi. Nejenze se teda udajne objevuji v endu jednoblokovy mosty na ty lode (i presto ze to neni klasickej overwold, ale taky to neni nether a v jakymkoliv svete jednoblokovy sloupy vypadaji neesteticky), ale ziskavani bude tezsi a tezsi, hraci na serveru se obmenujou atd.. uz ted Webess psal, ze svoje kridla hledal kolem 5h, soucasne ty kridla na serveru jiste vlastni jen pomerne malo lidi a uz tak je casove narocne je sehnat pro bezneho hrace. Ten challenge by tam mohl zustat ale toto bude brzo magorina.

    Navic se domnivam, ze zavedeni pohodli ve forme snazsiho ziskani by mohlo vest k dalsim zajimavym vecem. Vemte si jako priklad lode, jejich posledni upravy z nich udelaly pomerne zajimavej prostredek a objevujou se zavodni ledovy drahy kde se da soutezit nebo jen tak vyblbnout - neco podobneho bych si dokazal predstavit s leteckou drahou pro elytry.
    Zaroven, pokud ty decentni launchery fungujou, by se vyrazne vylepsilo efektivni cestovani po overworldu, coz by mimo jine mohlo prilakat lidi k cestovani k jinym stavbam, lehci spolupraci s ostatnima a podobne. Jasne ze kdo chce tak to zvladne i bez kridel ale jsou taky pripady kdy se lidi na neco vykaslou jen proto, ze jim za to nestoji ta dalka.

    Takze si dovolim maly shrnuti toho, co si myslim ze by prineslo pohodlnejsi ziskavani kridel:
    Pros:
    +lepsi cestovani
    +vic lidi si ty kridla muze zkusit (vsadim se ze brzo nastane to, ze lide co uz kridla maji se trochu snaze dostanou k kridlum dalsim a bude spousta lidi co bude mit smulu a ziskavani se bude jen zhorsovat) - jestli ted trva ziskat kridla 5h, jak to bude vypadat za pul roku
    +pripadne eventy, stavby pro zabavu s kridlama
    +casova uspornost ve vsech smerech
    +end se usetri zbytecnyho zohyzdeni
    +ferovejsi varianta pro nove prichozi

    Cons:
    -mensi challenge, vzacnost
    -pripadna snadna ziskatelnost endgame itemu (v mych ocich se teda nejedna o zadnej velkej zazrak, ale budiz)
    -trosku nefer vuci tem, co si s farmenim jiz dali praci (coz je temer nic proti tomu, co by museli podstoupit novi hraci za par mesicu, navic i ti co se s farmenim kridel dreli by je po pripadne zmene mohli farmit snaze takze no big deal)

    Ja sam za sebe jsem na tento server prisel stavet, ne farmit, takze za me bud bude ziskani lehci a nebo si proste nakaslu, to uz neni na mne.
    Kazdopadne si myslim ze sirsi pokryti elytra kridel by vedlo ke zlepseni cestovani a predevsim k vetsi zabave ve hre, a guess what - nachazime se ve hre kam se clovek vetsinou prijde zabavit (beru v potaz to, ze nekoho prave nejvic bavi ten challenge ziskavani obtiznych veci). Podle meho nazoru je klasicka cesta ziskavani kridel zde na serveru uplne mimo a obtiznost se bude strme navysovat s kazdymi odebranymi kridly v endu, nehlede na soucasne pustoseni toho sveta - ano, nejedna se o overworld, ale to taky neznamena ze by se za to mel ten svet bez milosti ztrestat, nikde devastace nevypada dobre, coz je take nejspise duvod zavedeni ostatnich receptu, bez kterych bychom meli mnohem vetsi problemy ziskat dane suroviny a zaroven bychom nicili krajinu, oba tyto fakty plati i pro end.

    Podle meho nazoru by bylo nejlepsi zavest klasickej recept, klidne leather do tvaru kridel. To by aktivne vyresilo vetsinu teto problematiky, ale probrali by se spoluhraci, ktere prave bavi prace a farmeni, takze by se hlasovalo pro zavedeni drasiho receptu obsahujici materialy jako dia->ghast teary-> nether star atd.
    Dalsi ale o poznani slabsi moznosti jsou drop z draka jak zminoval Webess - tato varianta je dostatecne obtizna, ale zvladnutelna, a zaroven dostatecne rewarding pro lidi co hledaji vyzvu. V tomto ohledu vsak nevim jak to s drakem presne funguje a jak se na to tvari server a pripadne lagy/bugy, v endu jsem zde jeste ani nebyl.
    A nebo - server disponuje krasnou a pomerne zajimavou a jedinecnou moznosti jak odmenit hrace ale zaroven jim nedat neco uplne zadarmo - minecaching - dalo by se v nejakych casovych intervalech dat do cachek kridla pro cestovatele. Tato varianta se ale potyka s tim problemem, ze by ty krabice raidovali hraci kteri presne vi, kde cache jsou a chteji hodne kridel pro sebe.

    Omlouvam se za long post ale myslim, ze tato problematika bude co nejdrive potreba resit, a zaroven jsem se snazil podat co nejobjektivnejsi pohled s klady a zapory. Budu rad kdyz se i ostatni vyjadri a pripadne vznesou svoje argumenty at uz pro, anebo proti.

    -Lowridas
    • Souhlasím Souhlasím x 4
    • Líbí Líbí x 2
    • Kreativní příspěvek Kreativní příspěvek x 1
  12. _CJ_

    _CJ_ while(true); ♾

    Offline
    Registrován:
    01. srpna 2011
    Jako pokud by fungoval spawn ghastu v netheru tak si myslim, ze by to klidne mohl byt zaruceny drop z draka jesli to teda naky plugin umi. Nevidim duvod proc by to muselo byt nahodne (nebo teda aby tam byla aspon 50% sance)

    Dalsi moznost je ze se jednou za cas bude uplne resetovat end jako driv. Akorat to by vedlo k raidum hracu kteri vedi a budou cekat na reset coz asi uplne nechceme.
    • Souhlasím Souhlasím x 2
    • Líbí Líbí x 1
  13. Webess

    Webess Nightmare

    Offline
    Registrován:
    15. března 2013
    @lowridas
    Ako som už písal súhlasím stým, že ju je obtiažne získať, ale Majncraft nebol nikdy o tom, aby si získal veci jednoducho a mohol stavať, preto si myslím, že moje riešenie je zlatý stred a bolo by ideálne.

    Ničenie endu
    Horinek nemal zrovna na mysli 1x1 stĺpy na lode, ale mosty medzi jednotlivými ostrovmi v ende. Ale znovu opakujem ako inak chcete riešiť pohyb po ende. Bude niekto budovať nádherné mosty? Elytra v tomto prípade nie je riešenie, ako som písal vyššie.

    Recepty
    Nesmieš porovnávať overworld s endom. Sú to dve rôzne časti a ako som už písal do endu ľudia chodia práve za farmením a nie kochaním sa prírodou. Taktiež je úplne scestné zavedenie dvoch receptov. Recepty sa vo veľkom riešili v téme o zrušení pluginu Egg catcher, kde sa prišlo k závaru, že sa nebude za každú blbosť pridávať ďalší recept. A nie to ešte dva... Koniec koncov, kto by ti používal ten zložitý recept, keby mal k dispozícií jednoduchý? Btw. to by sa rovno mohli zaviesť recepty na všetky bloky, aby sa náhodou niečo neničilo.

    Zaujímalo by ma prečo, by drop z draka mal byť o poznanie slabšia možnosť získania elytry? Pretože sa ti nechce strácať čas so zabíjaním draka? Vždy tu bude ešte možnosť kúpiť si elytru v shopoch... Minecaching je blbosť sama o sebe. Skadiaľ zoberieš krídla, ktoré tam dáš? Nezabúdaj na to, že je to survival aj pre vedenie.

    Dúfam, že som odpovedal na všetko, lebo si skákal od jednej veci k druhej.

    @_CJ_
    Ako som povedal, najprv sa musia opraviť tie neskutočné bugy na serveri a potom sa môže riešiť niečo nové. Tú % šancu som tam dal preto, aby sa hneď trh nepresýtil, aj keď tých mojich 10-15% je asi dosť málo, takže by som dal 25%, maximálne teda tých 50%, ale viac by som určite nedával.

    Áno, o reštarte endu som tiež uvažoval, ale vzhľadom na to, že ten auto-reset plugin má problém s iným pluginom (myslím, že so shopmi), tak sa musí resetovať ručne, čo je zas časovo náročné a keď sme sa o tom na serveri s vedením bavili, tak to bude asi tak raz za pol roka.
    • Líbí Líbí x 1
  14. Tarasicodissa

    Tarasicodissa Fyzikátor

    Offline
    Registrován:
    01. července 2012
    Osobně jsem novou verzi a křídla nezkoušel, ale měl bych k tomu pár poznámek:

    1) Prestiž
    Je přirozené, že hráči chtějí nějaký endgame cíl v podobě itemu, který není snadné získat a má určitou prestiž. Bylo by ovšem dost hloupé a nespravedlivé, aby získávání tohoto itemu bylo výrazně snazší pro nějakou skupinu hráčů než pro jinou (dokonce až na hranici nemožnosti). Pokud nebude možné zajistit, aby všichni měli rovnou šanci a veteráni nevybrali veškeré zásoby nováčkům, pak je podle mě lepší (minimálně pro server typu Majn), aby to všichni mohli získat snadno. Item, který 90% lidí nebude moct získat (a který je docela užitečný, nejen kosmetický), je k ničemu.

    2) RNG
    Osobně nesnáším koncept RNG a věřím, že spousta lidí to vidí, nebo brzy bude vidět, podobně. Je sice pravda, že většině lidí item s 10% šancí padne z cca 8-12 pokusů, ovšem najdou se i tací, kteří to získají hned napoprvé a naopak chudáci, kteří ani po 20 pokusech nebudou mít hledaný drop. Podle mého by bylo mnohem lepší každému po zabití draka dát garantovaný drop v podobě tokenu, který by pak bylo možné při odpovídajícím poměru (namísto šance 10% by to byl poměr 10:1) směnit za kýženou odměnu. Tak se vyhnete statistickým odchylkám, které by měly za následek jen závist a stěžování si na špatné RNG.

    Majn nikdy nepodporoval elitářství a exkluzivitu, proto věřím, že získávání veškerých itemů by mělo být fér a přístupné i nováčkům. Pár lidí, kteří hned pár minut po updatu jdou huntit nejnovější trofeje s tím samozřejmě bude nesouhlasit, ale pro dobro většiny se budou muset vzdát svých neexistujících nároků na prestiž.
    • Líbí Líbí x 5
  15. lowridas

    lowridas Registered

    Offline
    Registrován:
    29. listopadu 2015
    @Webess , diky za smysluplnou reakci. Minecraft mi tak uplne neprijde, ze by byl o tom, abys veci ziskaval obtizneji, jen se obtiznost zvysuje odpovidajicim zpusobem k pokroku ve hre. Co podle me vsak minecraft nikdy nechtel byt, tak nefer. A prave tim, ze nektere nove zmeny vykazuji to, ze jejich ziskavani je nadesignovano prave na singleplayer hru, tak by se na serverech mohla objevit prave ta druha cast - mensi ferovost.

    Co se tyce toho niceni endu, nevadi mi stavba 1x1 mostu - vzdyt je to jedna z nejefektivnejsich moznosti jak se na tu lod dostat, ale nikoho by nezabilo po sobe ty mosty zase rozbit. Ja chapu, ze overworld a end jsou diametralne odlisne svety, ale to neznamena ze na serveru, kde hraje vice hracu budu end povazovat za odpad a sobecky ho budu devastovat zejo. (tim na nikoho nenarazim a taky jen vyvozuju zavery na zaklade toho, co jsem tu cetl, sam jsem end na serveru nijak neprochazel)

    Ty recepty jsem vubec nemyslel tak, ze by byly dva ruzne, omlouvam se, jestli to tak vyznelo. Narazel jsem na to, ze ikdyby se vymyslel pomerne jednoduchej recept na craft, tak by cast hracu pomerne logicky chtela prosadit drazsi formu receptu aby se alespon zcasti udrzela exkluzivita. Ten argument se zavedenim vsech receptu mi prijde trosku salty, ne, podle toho jak koukam na recepty, tak temer vsechny maji za vysledek to, ze nektere biomy (pripadne generovane stavby) jsou vyrazne usetreny, a zaroven je zajistena stejna dostupnost ziskani pro vsechny hrace - tak vypada dobry model pro server jako je tento.

    Obe ty slabsi moznosti jsem tak oznacil proto, ze maji i pomerne vyrazny zapory. U toho dropu z draka, jestli se nove da nejak znovu vyvolat, tak prosim. Z toho, co pisete, to ale vypada, ze prave ty ghast teary jsou pomerne solidni orisek. Rozhodne to neni proto, ze se mi nechce zabijet draka :D ja ziskavani obtiznejsich veci mam docela rad, ale kazdej neni ja a snazil jsem se brat ohled i na nove prichozi kteri budou mit stale vetsi obtize ziskat kridla soucasnou formou. Cela ta druha cast co jsi nabizel (shop) jde prakticky kompletne mimo me, ten pluginovy obchod nemam rad, ale neresim ho, kdyz vidim, ze spousta hracu se na tradovani aktivne podili a navic to taky svym zpusobem propojuje hrace. K drakovi jsem puvodne chtel zminit i problem s rng, ale na to bych si zvykl, navic ten zminovany token by problem ladne vyresil, coz jsou plusove body pro moznost ziskavani z kridel prave z draka.
    To doplnovani cachi od vedeni jsem mel na mysli prave na zaklade creativu, jestli tohle vedeni nikdy nedela tak tato moznost zcela nepripada v uvahu. Stejne uz tam byl problem s tim, ze by po kazdym doplneni zasob cachky vyfarmili lidi co znaji polohy a tak.

    Jak uz jsem rikal, vsechny zmeny maji svoje klady a zapory a pokud se budeme divat na kridla striktne jako na endgame item, je vhodne aby se jich drzela nejaka exkluzivita a v tomto ohledu aby se k vzacnosti prihlizelo. (ikdyz podle meho nazoru se nejedna o zadny zazrak, oproti treba beaconu). Pokud chcete, aby zustal tento item jako vzacny, bylo by vhodne ucinit nejake zmeny pro to, aby bylo obtizne kridla ziskat, ale aby jejich ziskavani bylo co nejferovejsi vzhledem ke vsem hracum co na serveru jsou a prijdou. Podle me se teda jedna o drazsi crafting recept a nebo funkcni model dropu z draka ve forme zminovanych tokenu.
    A k te cene, nevim jak moc si cenite moznost (vetsinou) neumrit na fall dmg za cenu chest armor slotu a lip cestovat, ale mne se elytra teda tezce nezda podobna jinym endgame itemum (beacon), nejen v ohledu vsestrannosti, ale taky vydrze, elytra ikdyz jde spravovat (nevim jeslti donekonecna), tak se nici, beacon ma prumerny clovek navzdycky a muze ho presouvat podle potreby.. V tomto ohledu mi prijde cena typu 9x nether star uplne mimo :)
  16. Termiter

    Termiter Modelátor

    Offline
    Registrován:
    10. dubna 2011
    Trávit 5 a více hodin v Endu kvůli krovkám mi přijde spíš demotivační.
    Máte tady předmět, který je pro kohokoliv obtížně získatelný, a který každý chce. Myslím si, že moderátoři by měli mít možnost odměňovat aktivní hráče právě krovkami. Prostě každý, kdo se nějak zaslouží o zábavu hráčů a blaho serveru by jimi mohl být odměněn.
    Například za organizaci eventu, založení keše, stavbu veřejně přístupné farmy, zábavního centra, kusu CNC, zplavnění řeky, pomoc při likvidaci hnusů v krajině, ...
    Každý se může nějakou drobností podílet, takže získání krovek se stane snadno dostupné, a zároveň bude odznakem sounáležitosti se serverem.
    • Líbí Líbí x 11
    • Kreativní příspěvek Kreativní příspěvek x 3
    • Nesouhlasím Nesouhlasím x 1
  17. _Eazy_

    _Eazy_ Moderátor

    Offline
    Registrován:
    31. května 2014
    No, myslím že návrh na značení launcheru se celkem líbí, tak by nebylo špatné se značením začít. Myslím, že nejlepší bude žádat o značky přes modreqy. Co se týká ikony, tak bych nejspíše vybral "truck", "sign", to už je ale ta poslední věc. Loučím se.
    • Souhlasím Souhlasím x 1
  18. duvik

    duvik Registered

    Offline
    Registrován:
    19. prosince 2012
    Volil bych krovky jako drop z draka. S novým updatem je i zabití draka trochu challenge.
    • Líbí Líbí x 2
    • Souhlasím Souhlasím x 2
  19. Bylinkar_

    Bylinkar_ Registered

    Offline
    Registrován:
    11. dubna 2016
    Přemýšlím, pod který z postů odpovědět. Nakonec tedy získal přednost tento před http://forum.majncraft.cz/threads/elytra-airlines.10053/ .

    Měl bych připomínku k samétnému předpokladu proč vlastně křídla snadněji získávat. A to je cestování. Moje představa o pohlodlném cestování je někde začít (nasednout) a nejlépe s co nejmenší interakcí skončit (vystoupit) v kýženém cíli. To nesplňuje prase, kůň, pěšky ani na křídlech. A když už zavádět plugin "usnadňující cestování" (snadnější získání křídel do této kategorie spadá, byť plugin už na serveru může být) tak hledat něco k železnici, co by tento koncept pomohlo naplnit. Cestou vlakem nemusí cestující dávat pozor - může se kochat okolím z blízka, probírat inventář, chatovat s ostatními, brouzdat na webu nebo dokonce nemusí být ani u počítače. Přesto cíle dosáhne úplně přesně. Při správné aplikace může nastoupit kdekoli a dojet kamkoli, aniž by tam musela být nutně postavená hodně vysoká věž. Křídla se taky opotřebovávají dlouhými lety a spolu s obtížným získáním to není vhodný kandidát na masovou dopravu.

    Křídla jsou zřejmě fajn na zábavu, ale jako masový způsob cestování, kvůli kterému by se vyplatilo budovat masivní infrastrukturu, to nevidím.
    • Nesouhlasím Nesouhlasím x 2
  20. Webess

    Webess Nightmare

    Offline
    Registrován:
    15. března 2013
    Zlé vlákno. Tu sa rieši získanie a cestovanie pomocou elytra...

Sdílej tuto stránku