1. Nelíbí se ti reklamy? Zaregistruj se a přihlaš se na fóru!

Darkest Dungeon

Vlákno v 'Indie hry' založil Vergis 13. března 2014.

  1. Vergis

    Vergis Celebrita

    Offline
    Registrován:
    21. prosince 2010
    [​IMG]
    Darkest Dungeon je roguelike RPG s tahovým bojem, které navíc pracuje i s psychologií hrdinů (můžou si pod tlakem vyvinout různé psychické poruchy). Je zasazená do temného goticko-viktoriánského světa, mezi postavami je například morový doktor, vykradač hrobů, křižák nebo malomocný.



    Zítra mu končí Kickstarter, takže pokud byste ho chtěli podpořit, udělejte to hned. Na 350 tisících dolarů je velký stretch goal, ve kterém přidají podporu modů ve Steam workshopu a animované cutscény. Hru dostanete za přispění alespoň 15 dolarů.
    https://www.kickstarter.com/projects/1460250988/darkest-dungeon-by-red-hook-studios
    • Líbí Líbí x 6
  2. utheraptor

    utheraptor Midnight Wanderer

    Offline
    Registrován:
    06. dubna 2012
    Do toho jdu, hra vypadá výborně, už se na ni moc těším. :)
  3. Vergis

    Vergis Celebrita

    Offline
    Registrován:
    21. prosince 2010
    Na Pax Prime bylo k dispozici hratelné demo a na internetu už jsou i nějaká videa, tak na ně mrkněte.



    Pro mě momentálně jedna z nejočekávanějších her.
    • Líbí Líbí x 2
  4. Vergis

    Vergis Celebrita

    Offline
    Registrován:
    21. prosince 2010
    Lidi s dostatečnou úrovní z kickstarteru mají od včerejška přístup k early access verzi. Od úterý by měla být dostupná ke koupení na steamu. Závidím.
    [DOUBLEPOST=1422722614,1422717069][/DOUBLEPOST]
    Northernlionův Let's Play.
    • Líbí Líbí x 1
  5. Vergis

    Vergis Celebrita

    Offline
    Registrován:
    21. prosince 2010
    A plná verze je venku z Early accessu....

    Čas navštívit Darkest Dungeon.
  6. weltar

    weltar Registered

    Offline
    Registrován:
    01. listopadu 2011
    Tuto hru mám v hledáčku už od začátku. Původně inzerovaná coby roguelike, to mi nesmělo uniknout. Nicméně mi připadá, že z roguelike stylu si asi vzali jen části. Byť neméně důležité (propracovanost dějů a postav), ale sále jen část.

    Hrál to tady někdo? Prosím o potvrzení (co jsem vypozoroval z recenzi a pár letsplay) či vyvrácení, že rezignovali na 2D (tile-)based styl. Připadá mi, že z pohybů po mapě zbylo akorát tak to, že je turnová (a ano, i v boji, to je plus). Ale pokud už se postava/skupina nějak pohybuje, tak vlastně jen 1D způsobem. Je to tak, nebo jsem si udělal špatnou představu?
  7. Vergis

    Vergis Celebrita

    Offline
    Registrován:
    21. prosince 2010
    Tak napůl. Na 2D mapě si vždycky vybereš, do které místnosti se chceš vydat, a pak se pohybuješ 1D chodbou, kde potkáváš nástrahy. Bylo to tak od začátku, jen mi v prvních konceptech přišly ty dungeony trochu rozmanitější.

    Nicméně hru stoprocentně doporučuju. Z rogueliků si vzali hlavně brutální obtížnost a permadeath. Ztráta vylevelované postavy, ke které máte nějaký vztah, sakra zabolí. Na druhou stranu nezkušené nováčky, co přijíždí každý týden do města, používáte stylem využít a odhodit, což mi přijde ještě zajímavější.

    Rozhodně to není klasický roguelike, za což jsem hodně rád. Ta hra má svůj styl a charakter a nic nenapodobuje.

    Někteří lidé si stěžují na grind a RNG. S tím prvním bych souhlasil, i když jsem se nedostal tak daleko, aby mi to vadilo. RNG je ale znát hlavně na nižších levelech, kdy jsou šance na zásahy nízké (může se stát, že 3x mineš a pak dostaneš critical hit za půl zdraví). To k tomu ale patří - důležité je vědět, kdy výpravu vzdát a utéct. Záleží taky na síle osvětlení (u criticalů), což si plno lidí neuvědomuje.
    • Informativní Informativní x 1

Sdílej tuto stránku