1. Nelíbí se ti reklamy? Zaregistruj se a přihlaš se na fóru!

Creative svět na Majnu

Vlákno v 'Informace' založil Vergis 13. února 2013.

  1. PremyslOre

    PremyslOre Moderátor

    Offline
    Registrován:
    06. listopadu 2011
    Máš velice špatný odhad jenom v 1 chunku je 65.536 bloků. Momentální počet bloků overworldu je "něco málo" přes 82.944.000.000 tedy skoro 83 miliard.

    /Pro štouraly: Je započítán i vzduch, protože i ten se oficiálně za blok považuje.

    /To Geretenk: 50k bloků je prostě málo ať počítám, jak počítam tak stejně je to čtverec o straně 223(4) bloků.
    Nechci, aby se to tu natahovalo. Jen jsem chtěl uvést informativní fakt jak je mapa překvapivě velká :).
     
    • Informativní Informativní x 2
  2. Geretenk

    Geretenk Registered

    Offline
    Registrován:
    27. ledna 2011
    Já jsem nemluvil o blocích jako takovích, nýbrž o velikosti mapy (x a y souřadnice)...
     
  3. Amunak

    Amunak Worldedit Trollmasta

    Offline
    Registrován:
    11. února 2011
    No, už se nám povedlo 4000*4000*64 oblast přeměnit na vodu, tak nevím, proč by nešlo jen posunout pár bloků :)

    Ale opravdu by to chtělo slušný generátor. Na creative něco, co má opravdu velké, spíš plošší (možná klidně i obdobně velké a tvarované) biomy, a hladinu jen pár bloků nad bedrockem.
     
    • Souhlasím Souhlasím x 1
    • Zábavné Zábavné x 1
    • Informativní Informativní x 1
  4. Vergis

    Vergis Celebrita

    Offline
    Registrován:
    21. prosince 2010
    Mně třeba u generátoru o ploché biomy nejde, naopak bych rád třeba pořádné hory, zajímavější lesy atd. O něco větší velikost by neuškodila, ale zas Large Biomes jsou podle mě hrozně nudné.

    Koukal jsem třeba na tenhle generátor:http://www.minecraftforum.net/topic...ypes-22-new-biomes-103-pre-release-available/
    Nepřidává žádné bloky ani itemy, je postavený na vanille, jen ji vylepšuje. Otázka je, jestli je svět po vygenerování přístupný bez modování klienta.

    A hloubku bych alespoň takových 30 bloků nechal, na nějaké základní sklepy. Stejně se do maximálního limitu staví jen velice zřídka, jde asi hlavně o létající objekty.
     
  5. Safoo

    Safoo Dr. John Zoidberg

    Offline
    Registrován:
    10. listopadu 2011
    Prípadne sa môže nechať obyčajný Vanilla terén, tak ako ho vygeneruje server bez pluginov. Od hladiny mora po výškový limit je skoro 200 blokov, verím, že pre väčšinu projektov je to dostačujúce. A pre tých pár projektov, ktoré potrebujú viac miesta by sa mohla pomocou WE pripraviť určitá oblasť.
    Takto ostane aj určitá rezerva pre vodné/podvodné projekty.
     
    • Souhlasím Souhlasím x 1
  6. Tutifus

    Tutifus Vault Dweller

    Offline
    Registrován:
    19. dubna 2011
    Hrál jsem si trochu s tím "Terrain Control" co máš v popisu v prvním postu a jde vcelku jednoduše (i když zdlouhavě) přenastavit hodně věcí... zkusil jsem přepsat tedy jen nastavení pár biomů na velikosti kolem 32 - vodní hladina a tohle je výsledek xD

    Pohled z "Vanilla" Taigy (klasická výška) na Forest s větším jezerem na výšce 32
    [​IMG]

    Jiný pohled, kde v dálce jde vidět tmavá linie určující, že jsem už vlastně pod originální hladinou moře xD
    [​IMG]
     
    • Líbí Líbí x 2
    • Souhlasím Souhlasím x 1
    • Informativní Informativní x 1
  7. Yubeh

    Yubeh VIP

    Offline
    Registrován:
    13. ledna 2012
    - Hladina mora podla mna nie je az taky big deal... Jednak musi byt minimalne vo vyske 15-20, aby oceany a pobrezna krajina vyzerali aspon trochu prirodzene. Na pevnine je tiez nutne mat urcity "buffer", niektore stavby mozu ist trochu do hlby, stavitel si moze v pokrocilej faze budovania uvedomit, ze potrebuje ist o 10m nizsie, atd...
    A rozdiel medzi 30m a default 60m nie je az taky vyznamny. Mozna to ani ziaden projekt nevyuzije.

    - Tym ale netvrdim, ze default generator je ok. Prave naopak, je absolutne nevhodny, stavat na default mape akykolvek trochu vacsi projekt je utrpenie. S teraformovanim by bolo viac prace, ako zacat na superflat, a aj tak to nebude z dynmapy pekne.

    - Je tu este radikalnejsia moznost, ktoru vyuzili viacere creative servery: vytvorit mapu manualne.



    Nie je to take narocne, ako sa zda - dokonca to ide prekvapivo rychlo. len z toho samozrejme vyplyvaju dalsie komplikacie, ktore treba zvazit.
     
    • Líbí Líbí x 1
    • Souhlasím Souhlasím x 1
  8. Lohakar

    Lohakar MonsterFotr

    Offline
    Registrován:
    27. dubna 2011
    Dvě myšlenky a budu zase mlčet ;) .

    1. Musí být ten Kreativní Svět nutně Vanilla? Forestry má už docela hodně druhů stromů a takový Legendary Oak je fakt "Pan Strom".

    2. No a co takhle udělat Kreativní Svět jinak, než je obvyklé? Co mu tak dát scénář?
    Co kdyby cílem bylo právě toto, co chceš, o čem "sníš"?
    Nemohl by být na začátku vygenerovaný jen nějaký "extrémní startovní terén" a cílem uživatelů tohoto světa by bylo vybudovat krajinu podle jejich představ.
    Jedna by stavěla zajímavé lesy, jiná podzemní komlexy s jejich vlastními biomy, další by se věnovali řekám, jezerům, vodopádům a někdo další by vytvářel složité létající ostrovy a biomy.

    Myšlenka creative serveru mě nejdřív vůbec nebrala, živě si dovedu představit nalevo Hradčana, napravo Disneyland a mezi nima bilbordy na Teleblbís .
     
    • Líbí Líbí x 2
    • Souhlasím Souhlasím x 1
  9. dwi

    dwi God

    Offline
    Registrován:
    19. prosince 2010
    1) Jako mít creative s Extra Biomes XL či Biomes o Plenty a pár dalšímá estetickejma modama by nemuselo být vůbec špatné :)
     
    • Souhlasím Souhlasím x 8
    • Líbí Líbí x 2
  10. Vergis

    Vergis Celebrita

    Offline
    Registrován:
    21. prosince 2010
    Aby se nemnožil offtopic ve vlákně o 1.8 survivalu, připomínám tohle vlákno.

    Současný stav je takový, že se čeká, až bude nový survival spuštěn, a pak se do toho snad konečně vrhneme.

    Pravděpodobně využijeme nějaký speciální generátor, jak bylo zmiňováno výše (Funnel jeden pěkný našel).

    Další návrhy vítám.
     
    • Líbí Líbí x 3
    • Informativní Informativní x 2
    • Děkuji! Děkuji! x 1
  11. scor78

    scor78 Registered

    Offline
    Registrován:
    18. března 2012
    Nevěřím moc na úspěch Crea světa, ale návrh na Biomes o Plenty (Extra Biomes XL má škaredé biomy) a k tomu např. Chisel mod (+microbloky?) nezní to vůbec špatně.
     
  12. Vergis

    Vergis Celebrita

    Offline
    Registrován:
    21. prosince 2010
    • Líbí Líbí x 1
    • Informativní Informativní x 1
  13. Lohakar

    Lohakar MonsterFotr

    Offline
    Registrován:
    27. dubna 2011
    Kdyby byly ty mikrobloky, může byt i nějaký nábytkový mod (Jammie Furniture třeba) a přitáhne to i holky..
     
    • Zábavné Zábavné x 6
    • Nesouhlasím Nesouhlasím x 2
  14. weltar

    weltar Registered

    Offline
    Registrován:
    01. listopadu 2011
    Ono už lze (via Bungeecord) mixovat vanilla a forge? Nebo chcete pro creative samostatnou vstupní login adresu?
     
  15. Fisa1

    Fisa1 Moderátor

    Offline
    Registrován:
    24. října 2013
    K těm mikroblokům, bacha na ně... na TC je to jeden z těch větších žroutů FPS (a to i při menším počtu bloků)

    Edit: Bože ( @dwi ), to jsi mi musel zneplatnit odpověď po 3 minutách? :D Teď je zcela zbytečná když bude crea vanilkový... :D
     
    Poslední úprava: 12. ledna 2015
    • Zábavné Zábavné x 1
    • Informativní Informativní x 1
  16. dwi

    dwi God

    Offline
    Registrován:
    19. prosince 2010
    Creative bude ofc vanilla :)
     
    • Líbí Líbí x 8
    • Děkuji! Děkuji! x 2

Sdílej tuto stránku