1. Nelíbí se ti reklamy? Zaregistruj se a přihlaš se na fóru!

Creative svět na Majnu

Vlákno v 'Informace' založil Vergis 13. února 2013.

  1. Amunak

    Amunak Worldedit Trollmasta

    Offline
    Registrován:
    11. února 2011
    Ještě k Swoop - myslím si, že Technicraft je pro většinu běžných hráčů okrajová záležitost. Na server je podstatně náročnější, je těžký na naučení, od hráčů vyžaduje spoustu znalostí a investovaného herního času. Není moc lidí co ho hraje, a kdyby si ho měli platit odděleně, nemají šanci. Creative je trochu jiný případ, ale je to podobné.

    Co se vstupu na Creative týče, líbila by se mi provázanost, ale zároveň bych byl pro snadné přesuny mezi světy. Něco jako normální příkaz na skok do creative světa s tím, že stejným příkazem bych se pak zase vrátil na přesně stejné místo, z něhož jsem zmizel. Jen nevím jestli to nějaký plugin umí, a jestli by to v nějakých případech nemohlo hráče neférově zvýhodnit.
     
  2. weltar

    weltar Registered

    Offline
    Registrován:
    01. listopadu 2011
    Amunak
    Plugin, které umožňují takový přechod (zapamatování si místa), nemívaly dlouhého trvání. Aktuálně používám TeleportSuite, který to dokáže, přestože to nemá v popisu (/tpworld). Ale už nezvládá spárovat více světů dohromady pospolu, takže se dá "hackovat" třeba přechodem z netheru do normálu. Ale mělo by jít zakázat možnost přechodu pro nether a jiné světy krom overworld a creative (holt, v netheru tpworld nepůjde použít).

    Aktuální problémy: multiverse-portal na to není napojený, takže pokud by byl také portál pro skok tam a zpět, dá se podvádět skokem pomocí /tpworld směrem tam a zpět portálem a jsi na spawnu.
    Výhody:

    - na určitých světech se dají povolit (per user) vzájemně warp na sebe a podobně (/tpa, ...). To je v plošně rozsáhlejším creative celkem důležité. Pokud Ti chce kolega něco ukázat, vyvolá port na něj (musíš potvrdit pomocí /tpaccept) a rovnou Tě to k němu přenese.... Lépe, než XX minut letět na chvíli někomu pomoci - na to se většina vykašle, pokud je to jen krátká rada a není možnost portu. Creative by neměl házet klacky pod nohy v možnostech přesunu (na rozdíl od hard vanilla survival, kde se to předpokládá)

    - TeleportSuite nezasahuje do pluginů pro /home a /spawn, ty mohou být nezávislé (já používám HomeSpawnPlus). Mimochodem, také pro creative důležité, umožnit /home /spawn .... Důvody stejné jako pro (/tpa). Když hráč odskočí někomu pomoci, ať má šanci se rychle dostat domů, k jeho projektu.

    - Pokud se dobře zkonfiguruje, umožňuje /back (návrat na poslední místo). Ale pozor, bývá děravé a musí se pořádně ošéfovat, aby tím nebylo možno dostat se na jiné světy.

    ----

    EDIT: Nevím, jestli se mi to povedlo na tomto pluginu (obávám se, že zde ne), ale dalo se v permissionsEx povolit /tpo (žádost pro port jiné osoby k Tobě) i z overworldu směrem na creative. S tím, že návrat je /back či /tpworld. Přičemž zakázat skoky v rámci overworldu (zakázat v overworld /tpaccept - přijetí portu), Příjemné, když máš kolegu v overworldu (resp. kdekoli jinde) a potřebuješ pomoci a jsi v creative. Jen si ho přivoláš a on se pak rychle vrátí zpět až bude chtít (/back, ...).
    Hack to není /pro overworld/, rychlé odejití z overworld jde udělat i logoutem. Takže pro owerworld jako takový nepřidává žádnou novou výhodu.
     
  3. Swoop

    Swoop Registered

    Offline
    Registrován:
    31. října 2012
    Po příspěvku, který včera dwi na toto téma napsal je to už nepodstatné, ale rád bych se k tomu ještě vyjádřil.
    Přispívám na server, ne na projekt - viz stránka Příspěvky na server. To, že jsou všechny projekty hostovány na jednom serveru a ten není pronajímán uvedeno není. Z dostupných informací jsem zkrátka usoudil, že survival server Majncraft je jen jedním z na sobě nezávislých projektů - nemohl jsem tušit, že mají společný HW a náklady na provoz. Z toho jsem logicky usoudil, že příspěvek putuje jen na podporu survival serveru majncraft. Proto se mi nelíbila myšlenka z příspěvků na konkrétní server financovat jiný projekt.
    Opět jsme u toho co jsem uvedl výše, nebudu to znovu rozebírat. Myslím, že jsme si jen nerozuměli.
     
  4. Vergis

    Vergis Celebrita

    Offline
    Registrován:
    21. prosince 2010
    Swoop: Možná by stálo za to dodat, že ten server, na kterém hraješ, zaplatili celý v dobrovolné sbírce hráči - a mnoho z nich momentálně na Technicraftu hraje. :) A i ty jsi na Technicraftu kdykoli vítán, kdybys měl zájem. A dost offtopicu.

    Já jsem spíš proti portovacím příkazům - pokud by to bylo propojené s Majnem, mohlo by to nové hráče mást, navíc mi to přijde zbytečné. Do Pískovny se člověk dostane snadno a pohyb v Creative světě je pak mnohem rychlejší. Navíc, pokud by tam těch projektů nebylo moc, neměl by být problém udělat nějaký centrální hub a ke každému udělat port.
     
    • Souhlasím Souhlasím x 1
  5. Swoop

    Swoop Registered

    Offline
    Registrován:
    31. října 2012
    Já nevím jak to říci jasněji. Nemohl jsem vědět, že je financován provoz vlastněného serveru na kterém běží vše. To zkrátka není nikde uvedeno. Nemám nic proti Technicraftu, Creativu a dalším verzím a modům co si kdo navymýšlí, nikomu nic nezávidím a neupírám.. Pouze kdyby to bylo tak jak jsem uvedl:
    a
    Tak by se mi zdálo nefér, financovat z příspěvků na jeho chod jiné projekty - což by byl pouze a jen můj názor a stejně by to nemělo na nic vliv.
    Omlouvám se všem za offtopic a také těm, kterých jsem se nějak dotkl. Děkuji všem, kteří na server přispěli. I já jsem svou troškou přispěl a udělám to znovu, bez ohledu na to, kolik projektů server bude hostovat a jestli se mi líbí nebo ne. To je vše co jsem chtěl říct.

    A díky za pozvání na Technicraft, někdy se tam určitě mrknu ;)
     
    • Líbí Líbí x 1
  6. PandKer

    PandKer Král překlepů

    Offline
    Registrován:
    05. prosince 2012
    Obávám se že by něco takovéhleho udělali i ostatní dobří stavitelé a na survivalu už by nezůstali. Nejsem naprosto proti creative worldu ale bojím se tohodle. Určitě to má i spoustu výhod...
     
    • Souhlasím Souhlasím x 3
    • Nesouhlasím Nesouhlasím x 1
  7. Akord

    Akord The Lost One

    Offline
    Registrován:
    02. března 2012
    To bude jako s technicem, po prvnotnim boomu vetsina lidi casem odpadne ;)

    Brokarek mluvim o tom hodnoceni :) ozivovani mrtveho tematu
     
    • Souhlasím Souhlasím x 7
    • Líbí Líbí x 1
  8. Brokarek

    Brokarek Registered

    Offline
    Registrován:
    14. října 2011
    Co?


    // _CJ_ - Brokarek nedavej hodnoceni ozivovani mrtveho tema na par hodin stary post :) nedava to smysl

    What? :D Já dával nějaký hodnocení oživení mrtvéha téma?
     
  9. Tutifus

    Tutifus Vault Dweller

    Offline
    Registrován:
    19. dubna 2011
    Dva měsíce a ticho po pěšině, zajímalo by mě, jestli se bude něco dít a Creative světa/serveru se dočkáme či nikoliv.

    Jde mi o to, že vlastně nepadlo žádné stanovisko, hodně se o tom přemýšlelo a vlastně to nějak celé utichlo.

    Vím, že oživuji starý téma, ale zdá se mi lepší to napsat sem, než zakládat nový topic.
     
    • Souhlasím Souhlasím x 7
    • Děkuji! Děkuji! x 1
  10. dwi

    dwi God

    Offline
    Registrován:
    19. prosince 2010
    Já nevím, já jsem hlavnímu iniciátorovi @Vergisovi říkal, ať najde nějaký vhodný Terrain generátor, který by pro Creative world byl ideální (protože ten normální je nevyhovující a má hladinu oceánu zbytečně moc vysoko) a od té doby se nic neděje :)
     
    • Děkuji! Děkuji! x 1
  11. marmatcze

    marmatcze Registered

    Offline
    Registrován:
    26. října 2012
    Já si myslím že to je dobré. Stačil by normální worldgenerátor s large biomama, ale já tom ustejně nejspíše prd rozumím.
    Jen dwi, vím že je to vzhledem k tomuto vláknu (Se kterým souhlasím a rád ybch tento svět taktéž využíval.), ale jak vlastně mohu založit newarez server?
     
  12. dwi

    dwi God

    Offline
    Registrován:
    19. prosince 2010
    No normální právě že ne, rádi bysme, aby hladina moře byla níž, protože pro creative svět je podzemí víceméně zbytečné a jenom by tak zabíralo místo velikým a vysokým stavbám :/
     
  13. marmatcze

    marmatcze Registered

    Offline
    Registrován:
    26. října 2012
    No třeba, já si myslím že podzemí je také důležité. Já osobně mám podzemní projekty velmi rád (Glacialis Cohors) a nerad ybch byl ochuzen o možnost dělat obrovské epické a dle mně krásné podzemní projekty které by dokázaly konkurovat těm nadzemním vysokým.

    Není přece problém si givnout v creative pár tnt a v jasně vyznačené zóně zarovnat terén a o 50 bloků níže.
     
    • Souhlasím Souhlasím x 2
  14. vmprima

    vmprima Registered

    Offline
    Registrován:
    07. srpna 2012
    Nebo si givnout pár kousků hlíny a kamene a postavit si kopec;)
     
    • Souhlasím Souhlasím x 2
  15. matej773

    matej773 Registered

    Offline
    Registrován:
    17. června 2012
    No, jestli bude Creative world tak bude určitě TNT vypnuté.
    Chystá se přece WE pro hráče kteří by byli bezproblémoví.
     
    • Souhlasím Souhlasím x 1
  16. marmatcze

    marmatcze Registered

    Offline
    Registrován:
    26. října 2012
    To je taky pravda.
     
  17. Vergis

    Vergis Celebrita

    Offline
    Registrován:
    21. prosince 2010
    Za neaktivitu se omlouvám, mám teď jiné starosti a málo času. Kdyby někdo našel nějaký zajímavý generátor, sem s ním. Pokusím se taky po nějakém podívat.

    Opravdu rád bych creative rozjel, bylo by to minimálně příjemné rozptýlení od survivalu.
     
    • Líbí Líbí x 1
    • Souhlasím Souhlasím x 1
  18. Safoo

    Safoo Dr. John Zoidberg

    Offline
    Registrován:
    10. listopadu 2011
    Tak teoreticky ani netreba hľadať nový generátor, stačilo by vygenerovaný svet upraviť s WorldEditom nie? Posunúť celý svet o nejakých 40 metrov nižšie (more by potom bolo hlboké cca 22 kociek.) A na spodok potom dať bedrock.
    Ten posun sveta by asi bola dosť náročná operácia a chvíľu by to trvalo, ale stačilo by to použiť jediný raz. Prípadne ak by bol posun celého sveta pre WE príliš náročný, tak to spraviť po menších častiach.
     
  19. Akord

    Akord The Lost One

    Offline
    Registrován:
    02. března 2012
    Co takle pockat na 1.6, kde se asi bude menit generace terenu?
     
  20. Geretenk

    Geretenk Registered

    Offline
    Registrován:
    27. ledna 2011
    První co mě napadlo bylo: "Posunout CELÝ svět? Ví ten člověk, že svět v minecraftu je nekonečný???" a pak mi došlo, že na majncraftu je ten svět přece jenom omezen, ale i tak to bude muset být obrovská mapa (tipuju 50.000 na 50.000 kostek?) a ty bys to chtěl pomocí WE posunovat? Nevím sice, jak moc je WE náročný, ale neřekl bych, že je to proveditelné... Budu rád, když se budu mýlit...
     

Sdílej tuto stránku