1. Nelíbí se ti reklamy? Zaregistruj se a přihlaš se na fóru!

Doprava Cesta z města

Vlákno v 'Schválené' založil Bedrych 19. ledna 2012.

  1. Bedrych

    Bedrych Klingon

    Offline
    Registrován:
    03. srpna 2011
    Původně jsem chtěl postavit jen jednoduchou cestu z Kráteru do Nových zámků, tu jsem nedávno také dostavěl.
    Cesta vypadá solidně a pro mě je i velmi praktická, protože nerad cestuji Netherem a už vůbec ne metrem. Navíc je tato procházka opravdu nádherná, pokud se rádi kocháte krajinou a nemusíte se stále ohlížet zda jdete správně a kde je jaká propast či skákání = prostě pohoda, relax :).
    2012-01-19_12.50.34.jpg 2012-01-19_12.59.07.jpg 2012-01-19_12.59.19.jpg
    POPIS:
    1) Cesta nezasahuje příliš do rázu krajiny - snažím se jí vést podél pobřeží a řek, když už jde do vnitrozemí, tak kopíruje krajinu. Při větší nerovnosti je menší tunel, či zářez.

    2) Rozměry: Šířka dlažby je 3 kostky (stonebrick) a po stranách je po jedné kostce písku, na kterém je po 8 kostkách pochodeň = nic náročného a zároveň viditelného.

    3) Stávající trasa:
    a) Kráter (sever) - Nové zámky (jihovýchod)
    b) Nové zámky - Spawn,
    c) Spawn - Burza/Pískovna.
    d) Pískovna - Poruba II
    d) Spawn - Rapture - Východní Kráter
    e) Kráter jih - Federace - Ferenginar - Akademie - Loděnice
    f) Spawn - Iris - Winterhold
    g) Kráter západ - Výzkumák
    h) Kráter jih - Bylinkov - Sun Hill - Iris - Winterhold
    i) Kráter západ - British Countryside - Vernehill
    k) Kráter západ - Atomový výbuch - Výzkumák - Kolos
    l) Výzkumák - Diastone II
    m) Výzkumák - British Countryside
    n) Spawn - Summer Town - Ishtar - Project X

    5) Environment: trasy budou vždy v souladu s krajinou i již zasavěnýmy pozemky = snaha se jim vyhnout v dostatečné (nekolizní) vzdálenosti (viz plánek) + případná domluva.

    6) Přípojky: Pokud by se chtěl někdo přímo napojit, tak pošle jen zprávu s návrhem a pak už jen stavět ve stejném duchu.

    7) Úpravy: Pokud někdy v budoucnu bude někomu cesta překážet = domluvíme se na obchvatu, mostu, tunelu, či jinak.

    8) Značení: Samozřejmostí je plno informačních cedulí se směrovkami = kdokoli je může na cestu umístit, bez nutnosti nějakého extra schvalování.

    Cesty.jpg

    Směrnice o silniční síti na Majncraftu
    A. PRAVIDLA ŘSD (Sever = lohakar / Jih = Utheraptor):
    1) Na prvním místě je přání majitelů pozemků.
    2) Vyvlastňování jen dle platných zákonů, žádný MOD nesmí být proti.
    3) Oblast Sever a Jih je dělená přesně uprostřed Pískovny.
    4) Ředitel oblasti je jediným nejvyšším správcem a jednatelem.
    5) Ředitel si může vybrat svého zástupce a platit ho ze zdrojů ŘSD, dle odvedené práce.
    6) Ředitel si může najmout jakékoli množství dělníků a platit je ze zdrojů ŘSD, dle odvedené práce.
    7) Platy jsou vypláceny v Diamantech, po dohodě mohou být i formou Stone, nebo dřeva (Log).

    B. PRAVIDLA MINISTERSTVA (Bedrych):
    1) Provádí pravidelné audity a kontroly cest.
    2) Problémy nalezené při kontrolách sám odstraňuje (griefy), případně projedná s ŘSD (stavební nedostatky).
    3) Dodává Stone a Pochodně nutné ke stavbám cest v maximálním možném množství.
    4) Dodává prostředky na výplaty ŘSD, ředitelé je předávají pracovníkům.
    5) Vyplácí výplaty ředitelům, dle výsledků ze staveb.
    6) Spolupráce s plánováním nových staveb, pomoc se samotným stavěním.

    C. POVINNOSTI ŘSD:
    1) Plánovat a navrhovat nové silnice.
    2) Kontrolovat, upravovat a stále vylepšovat stávající síť cest.
    3) Vyjednávat s usedlostmi a městy o napojení na síť cest.
    4) Vyměřovat a stavět cesty. Najímat dělníky na stavby, dodávat materiál a adekvátně vyplácet mzdy.
    5) Dodržovat "globální" styl cest, vyjímky projednávat s druhým ředitelem a s ministerstvem.
    6) Řádně spravovat kancelář ŘSD, shánět se po názorech obyvatel. Starat se o materiál ve skladech.

    D. DESIGN CEST:
    1) 3x stonebrick vedle sebe
    2) 1x písek po krajnicích.
    3) Pochodeň po 7 blocích na obou stranách.
    4) Převýšení = schod 2 bloky dlouhý z polovičních stonebrick.
    5) Zatáčky 4 bloky stonebrick vedle sebe.
    6) Mosty dle situace = poloviční stonebrick, stonebrick, pilíře po cca 10. blocích.

    E. CÍLE A ÚKOLY ŘSD:
    1) Plánovat a stavět cesty po celém světě = 100% pokrytí všech známých míst.
    2) Promyslet síť občerstvení u cest, globální nebo lokální. Sami ředitelé, nebo poptat jiné podnikatele?
    3) Promyslet zlepšení osvětlení okolo cest. Není nutné, nebo jen lokální úpravy.
    4) Promyslet značení cest ve světě, barevné milníky? Jaké barvy a kde?
    5) Budovat turistické značky (co nejvíce a nejlépe popisovat směry a místa).
    6) Budovat odbočky na zajímavá místa, CHKO, vyhlídky atd.
    7) Promyslet styl tunelů skrz hory (pokud není jiná možnost) a podmořských tunelů.
    8) Vylepšovat staré cesty, dle stávajícího stylu.

    Oficiální vedení:
    ŘSD Sever = Lohakar, výkonný zástupce = _CJ_
    ŘSD Jih = Utheraptor, výkonný zástupce = Rick4103
     
    • Líbí Líbí x 3
  2.  
  3. Vergis

    Vergis Celebrita

    Offline
    Registrován:
    21. prosince 2010
    Jsem pro, chce to víc takovýchhle dálkových cest po povrchu. Hlavně ze spawnu na pískovnu je potřeba.
    Na takovýchhle cestách stálo celé římské impérium :)
     
  4. LordF

    LordF Registered

    Offline
    Registrován:
    12. ledna 2011
    Taktéž jsem pro a potom ti brnknu ve hře jestli by si něco takového nepostavil i z PII k Pískovně
     
  5. Sauge

    Sauge Demon

    Offline
    Registrován:
    07. března 2011
    taky se mi to libi
     
  6. Bedrych

    Bedrych Klingon

    Offline
    Registrován:
    03. srpna 2011
    Díky za ohlasy i nabídku materiálu.

    jj, možná jsem na to myslel podvědomě, protože to vypadá podobně :)

    - Vypálený kámen by se jistě hodil, ostatního mám dostatek (písek a pochodně).
    - Připojení k NZ bych dal to horní, bude více využívané, nejen Kráteráky.
    - Na Porubu to rád napojím, jen to chce trochu času, zatím to je pro mě práce tak na týden (a to budu muset jestě pěkně máknout).

    EDIT: říkám týden a za 3-4 bylo hotovo, na hodiny to bylo dost (cca 25).
     
    • Líbí Líbí x 1
  7. Bedrych

    Bedrych Klingon

    Offline
    Registrován:
    03. srpna 2011
    Prostudoval jsem mapku a to pujde dobře, je to celkem rovina na úrovni moře a vzdálenost zhruba taková jakou už sem postavil. Hodně hrubý odhad je spotřeba cca 35 stacků stonebrick. Jen se do toho pustím až po propojení Spawnu a pískovny od jihu.
    ps.: samozřejmě až po případném schválení projektu.
     
  8. Bedrych

    Bedrych Klingon

    Offline
    Registrován:
    03. srpna 2011
    Tak vše co bylo na původním plánu je postaveno. Tj. Kráter - Nové zámky - Spawn/Archanděl - Pískovna/Burza
    Nyní pracuji na cestě z Pískovny/Burzy na Porubu II a částečně New York.
    2012-01-20_11.03.00.jpg cesta je opravdu součástí přírody :)
    2012-01-21_01.08.53.jpg most přes řeku mezi Novými zámky a Archandělem, standardní odlehčená konstukce, která je i na jiných místech = snadné pro splavnost řek
    2012-01-21_01.11.44.jpg křižovatka Nové zámky - Kráter - Archanděl/Spawn
    Co nejdříve dodám satelitní snímky celé cesty...
     
    • Líbí Líbí x 1
  9. Bedrych

    Bedrych Klingon

    Offline
    Registrován:
    03. srpna 2011
    Mosty ještě upravím, dle požadavků vodních cest...

    Cesta od Archanděla/Spawnu do Pískovny/Burzy je hotová a plně funkční!

    Nyní pracuji na cestě z Pískovny do Poruby II, je to těžší práce, protože uprostřed jsou obrovské horské masívy.
    EDIT: hotovo vše, musel jsem prokopat jeden tunel skrz horu, jinak to nešlo.
    = cesta z PORUBY II do PÍSKOVNY/BURZY je hotová.
    Na druhou stranu cesta v soutěskách je nádherná, troufám si říci, že zde bude nejhezčí úsek = tak mě napadá, že vyhlásím soutěž (anketu) o nejhezčí přírodu v okolí cesty. Vyberu několik nejzajímavějších fotek a založím nové téma...

    SPECIÁLNÍ PODĚKOVÁNÍ:
    Spotřeboval jsem odhadem tak 100 stacků stonebrick a podobné množství písku. Toho uhlího co padlo, na druhou stranu té hlíny co mi zbylo :). Z toho jsem koupil na burze asi 20 stacků a část dostal (dodatečne podstatnou část) od sponzorů.

    Největší sponzoři staveb jsou:
    "KamilMucha" = věnoval 29 stacků stone.
    "jenik91" = věnoval minimálě 20 stacků stonebrick a 6 stacků písku.
    "LordF" = věnoval minimálně 6 stacků stonebrick + aktivní pomoc s krumpáčem (tunel skrz horu).
    "Amunak" = pomohl s úpravou křižovatky u Burzy/Pískovny a věnoval diamant (na lopatu :) ).
    Všem vřelé díky!

    Aktuální fota ze stavby na Porubu II:
    2012-01-22_21.54.38.jpg 2012-01-22_22.00.16.jpg 2012-01-22_22.01.02.jpg

    Mapka stará pár hodin, cesta na Porubu je částečně skrytá za horami, jinak značení není nutné, noční snímek ukáže vše:
    mapa-top-night.jpg
     
    • Líbí Líbí x 3
  10. Bedrych

    Bedrych Klingon

    Offline
    Registrován:
    03. srpna 2011
    Zaktualizoval jsem předchozí post s mapou + přidávám výřez z ISO pohledu:

    mapa-isometric-night.jpg
     
    • Líbí Líbí x 2
  11. Bedrych

    Bedrych Klingon

    Offline
    Registrován:
    03. srpna 2011
    Na křižovatce "U Archanděla" jsem postavil vyhlídkovou rozhlednu, nejen že se tam celkem hodí (ikdyž to je na posouzení jiných), tak je tam z důvodů viditelnosti od Spawnu.
    Mnoho lidí se ptá na cestu "někam", když se prvně objeví v našem světě = a často je navádím na tuto křižovatku, která je na dohled od Archanděla.
    Do teď tam byla jen malá branka = od nynějška každý nováček uvidí tuto rozhlednu a od ní již bude hračka (pomocí informačních cedulí) vyrazit do světa :).
    Samozřejmě není jen pro nováčky, každý se může podívat na místo "znovuzrození" trochu shora.

    2012-01-24_20.28.00.jpg

    ps.: hmm, talší námět na kešku, už jich mám nějak moc, budu se do toho muset pustit...
     
    • Líbí Líbí x 1
  12. Bedrych

    Bedrych Klingon

    Offline
    Registrován:
    03. srpna 2011
    Aktualizace prvního postu:
    1) Přidána nová trasa ze Spawnu na jih kolem budoucího podmořského města Rapture a ukončena ve východní bráně města Kráter.
    2) Aktualizována mapka a přidány plány do budoucna.

    Obrázek z nové trasy Spawn - Rapture - Kráter východ:
    2012-03-12_00.53.34.jpg

    Spotřebovaný materiál na novém úseku:
    61 stacků Stonebrick
    6 stacků stonebrick slab
    44 stacků písku
    6 stacků pochodní

    vyjádřeno v penězích jen za materiál: 550 + 50 + 350 + 190 = 1140 liber
     
    • Líbí Líbí x 3
  13. Bedrych

    Bedrych Klingon

    Offline
    Registrován:
    03. srpna 2011
    NOVÁ TRASA:
    Kráter jih - Federace, dnes byla dokončena delší (cca 1400 bloků) trasa. Zatím nemá zastávky a jen jednu křižovatku v poušti pod Kráterem (směr Bylinkov - Iris - Winterhold). Jinak jde o přímou trasu až k jižnímu okraji světa: Federace Ferenginar.
    8.jpg
    červeně: hotovo
    žlutě: ve výstavbě
     
    • Líbí Líbí x 1
  14. Kratos_CZ

    Kratos_CZ Registered

    Offline
    Registrován:
    20. února 2012
    přemejšlim o podvodnim tunelu. klasický lodičkový metro jako je u pískovny. nějakej prosklenej strop atd, aby to vypadalo trochu k světu.
     
    • Líbí Líbí x 1
  15. Bedrych

    Bedrych Klingon

    Offline
    Registrován:
    03. srpna 2011
    1) Pročistil jsem trochu téma od starých a nedůležitých poznámek.
    2) Aktualizace prvního postu + nová mapa, přibilo mnoho cest na jihozápadě světa.
    3) Oranžově jsou vyznačeny nové (i starší) plány, s některými osadami se ještě musím dohodnout na detailech.
    4) Cesty na severní polokrychly zanedbávám z důvodů velké náročnosti na práci/projektování/organizaci = viz následující bod:
    5) Hledám zájemce na post Hlavního cestáře, neboli Majncraft ŘSD (ředitel silnic a dálnic). Pokud by měl někdo zájem, tak by se se mnou podílel na celém tomto projektu.
    Šlo by o samotné práce v terénu (kopání a pokládání asfaltu), vyměřování nových cest, plánování, diplomacie s majiteli nových přípojek, shánění pracovníků na hrubé práce a další drobnosti s tím spojené.
    Pokud jde o mou práci tak bych zajišťoval neomezený přísun vypáleného kamene (dotace EU), vyplácení adekvátního platu v devizách (dia), vyplácení platů dělníkům (prostřednictvím nového ředitele) a samozřejmě spolupráce s plánováním a pracemi.

    Každý zájemce nechť napíše své vyjádření přímo zde:
    http://forum.majncraft.cz/threads/pracovní-místo-Ředitel-silnic-a-dálnic-Řsd.2996/
     
  16. _CJ_

    _CJ_ while(true); ♾

    Offline
    Registrován:
    01. srpna 2011
    nejak sem zjistil ze pulka mapy je plna cest a k nam vede jen zeleznice ktera asi neni hojne vyuzivana...proto sem se rozhodl navrhnout plan cest (zakladni, lze upravit!) jak bych si predstavoval mistni propojeni

    MC-cesta z mesta.png

    Cervena cesta znaci planovanou trasu (zelene je kousek u thasise ktery zahadne odpovida spravne ceste dle norem :) ). Cesta je rozdelena na logicke useky podle toho kde se co musi vyjednat. Potvrzene, ze cestu chteji je zatim od Shardizardu [L](s zadosti na jiny povrch pred brananamy) a Paradajs [ B ] (uz vim i kudy ji vest mestem). Ja jsem na casti E. Fialove krouzky znaci mista jez nemam v planu pridavat primo k ceste paklize si to nevyzadaji pri overeni zda jim cesta nevadi. Cesta se zamerne vyhyba vyse zminene trase zeleznice.

    S cestou samozrejme rad pomuzu a v ramci casovych moznosti muzu castecne koordinovat vystavbu, pripadne prenecham poverenym lidem. Pokud jsem na nekoho na mape zapomel a chce tam cestu necht se prihlasi (napr. do Miracle Hill je to kousek od paparickova sladkeho raje :)). Upozornuju ze to neni nutne postavit za dva dny.

    Zaroven bych tu vznesl otazku zda je mozna cesta od piskovny cili cast [A] teto cesty :) (podrobne vedeni cesty bych dojednal na miste)

    EDIT: Cestu si preji Miracle Hill, Sibir, Paradajs, Shardizard, Karlovy Vary, T&J, Jezeri

    Cesta M - dodelat jen po poust a pak rict Cepmanovi
     
    • Líbí Líbí x 2
  17. Bedrych

    Bedrych Klingon

    Offline
    Registrován:
    03. srpna 2011
    Trochu jsi mě předběhl = právě z těchto důvodů jsem vypsal žádost o ředitele cest. Chci postavit vlastně to samé co jsi právě nakreslil, jen na to sám nemám čas...

    Ředitele jsem již vybral (dva) a v pátek to oficiálně napíšu. Napřed založím soukromou konverzaci nejen s nimi, ale všemi, co mají a budou mít s cestami něco společného. Tam budeme probírat detaily a plány = sem budeme dávat výsledky.
     
  18. _CJ_

    _CJ_ while(true); ♾

    Offline
    Registrován:
    01. srpna 2011
    :) no tak ted uz tu mas i planek :D a tomu rediteli rad pomuzu + v paradajs uz mam domluvene co a jak :) jinak ja na to taky prave nemam uplne dost casu jen tak po troskach :)
     
  19. Monett

    Monett Moderátorka

    Offline
    Registrován:
    16. července 2011
    Do Miracle Hill ze Sladkova určitě chceme cestu :)
     
    • Líbí Líbí x 1
  20. _CJ_

    _CJ_ while(true); ♾

    Offline
    Registrován:
    01. srpna 2011
    jelikoz bedrych este neudelal knverzaci nebo neco nepsal tak zatim edituju svuj puvodni prispevek (tohle je hlavne pro lohakara kdyby rano hledal mapku co po me chtel :) )
     
  21. Lohakar

    Lohakar MonsterFotr

    Offline
    Registrován:
    27. dubna 2011
    Tady je navrh k rozjezdu stavebnich aktivit na SEVERU:
    [​IMG]
    Vychozim bodem navrhuju udelat Sibiř.
    1. Prvni trasou by melo byt napojeni na stavajici sit, tedy do Piskovny pres Mineperial City a Paradajs. Toto znacim jako jizni vetev dalnice D10.
    (Radost mi udelala ta vesnicka, co jste vcera s Vergisem (do)staveli. Ale pojmenujte ji.)
    2. Druha by se mela stavet trasa D11 ze Sibire do KenHenu, K. Varu a dal na vychod.
    3.Dalnice D8 do Akropolis, Sladkova a Miracle Hill.
    4. Severni vetev D10 do T&J a Pevnosti.

    Vedeni tras jsem vybral podle pohledu na mapu, kazdy breh, jezirko ci jine neprehlednutelne misto by melo cestu pritahout k sobe. Mista pro mosty jsem urcil tak, by mosty byly co nejkratsi. Na rozdil od jinych, bych rad vedl cestu podel dnes uz pustych a neobyvanych budov a sidel.
    V Sibiri navrhuju zridit sklad stavebniho materialu, priznam se, ze jsem si to tam moc podrobne neprohlizel, zda by to mohla byt samostatna budova anebo jeskynka, nevim.
    Co jsem zapomnel?
     

Sdílej tuto stránku