1. Nelíbí se ti reklamy? Zaregistruj se a přihlaš se na fóru!

Bana na Netherack prípadne ine nether materialy

Vlákno v 'Diskuze' založil Tyrael888 21. února 2016.

  1. Tyrael888

    Tyrael888 Registered

    Offline
    Registrován:
    20. září 2015
    Takže, všimol som si že na novej mape pribúda veľa stavieb na ktoré je použité veľké množstvo netherbrikov hlavne na strechy. Problémom je že hráči rozoberajú blízke pevnosti alebo vykopávajú obrovské plochy netherracku rôzne po mape. sám som narazil na pevnosť ktorú som ešte pred pár týždňami upravoval aby bol cez ňu ľahký prechod a včera som ju našiel úplne celu vykopanú.
    Preto ma napadlo spraviť v nethery baňu na netherrack kde by si hráči nakopali koľko potrebujú bez ničenia netheru. Tiež by dalo percentuálne do toho zamiešať aj malé množstvo netherquartz alebo glowstone.
    • Nesouhlasím Nesouhlasím x 5
    • Líbí Líbí x 2
  2. Haneses

    Haneses Registered

    Offline
    Registrován:
    29. října 2012
    Já si myslím, že vzhledem k tomu, že nether je v podstatě nekonečný, tak založení nějakých dolů na netherack, popřípadě na glowstone a quartz je blbost a moc velké ulehčení práce.
    • Souhlasím Souhlasím x 8
  3. marquecz

    marquecz Registered

    Offline
    Registrován:
    02. ledna 2013
    Myslím, že na serveru panuje tak nějak obecný konsensus o tom, že volný Nether by měl být nehostinný, divoký a dravý. Zatímco hráči postavené stavby jako CNC nebo Blaze farma určitě ochranu potřebují, u netherské krajiny alespoň podle mě nevadí, když bude poničená a na pohled ošklivá. Přeci jenom, je to Peklo. :)

    Na druhou stranu, pokud se objeví nějaký zajímavý útvar jako třeba ta tvoje Nether Fortess, nic nebrání tomu o její formální ochranu tady požádat. Pokud by v Netheru měly být nějaké regulace, v čemž máš nejspíš pravdu, měly by být formulovány negativně (tady na tomhle místě nesmíš těžit), spíše než pozitivně (můžeš těžit jen tady na tomhle místě).
    • Souhlasím Souhlasím x 1
  4. Webess

    Webess Nightmare

    Offline
    Registrován:
    15. března 2013
    V prvom rade, to malo byť riešené od začiatku a nie teraz, keď je nether v dezolátnom stave. A ak by bola zas nejaká baňa, kde by bol quartz aj glowstone, tak by to zas zle hýbalo ekonomikov a stratilo by to na cene.
  5. Vergis

    Vergis Celebrita

    Offline
    Registrován:
    21. prosince 2010
    V pravidlech jsme mívali odstavce ohledně chování v netheru, ale bylo v podstatě nemožné je kontrolovat a za tu práci to nestálo.
    Pokud vím, nemáme tu nikoho, kdo by tam bydlel a kochal se výhledem - nether slouží čistě k dopravě (většinou v uzavřených chodbách) a získávání surovin. Nemá cenu zbytečně věci komplikovat.
    • Souhlasím Souhlasím x 3
    • Líbí Líbí x 1
  6. scor78

    scor78 Registered

    Offline
    Registrován:
    18. března 2012
    Nether je na Majnu fakt peklo. :D Ale je fakt, že alespoň ty pevnosti by nemuseli hráči ničit, obzvlášť když je rozebírají kvůli lenosti nebo neznalosti. Pokud jde o glowstoine a quartz, tak toho nikdy není dostatek a není zdánlivě nekonečný, takže časem stejně se bude muset s peklem něco zrobit (wipe, zvětšit, částečnou obnovu chunků....). Ale tohle je nejspíš na dwi, takže to beru spíš jako "časem". :D
  7. Pompeius

    Pompeius Ecthelion

    Offline
    Registrován:
    14. listopadu 2011
    Já myslím, že něco takového by nebylo příliš přínosné, důvody už tu zazněly.

    Nicméně, pokud bys chtěl nějakou pevnost v Netheru uchovat v původním stavu, není problém ji označit jako chráněnou - na staré mapě takových bylo celkem dost a zůstaly víceméně neporušené.
  8. kody_p

    kody_p Registered

    Offline
    Registrován:
    01. března 2011
    No me osobne prijde jednodussi si natezit netherrack, a pak si ho vypalit, nez zdlouhave hledat pevnosti a rozebirat je. To nemluvim o pigmanach, pripadne ghastu, ktery me muzou kdykoliv schodit napriklad z mostu, kterej jsem zacal rozebirat.
    I jsem si za portem udelal dul, kde tezim dolu a dolu... Procital jsem pravidla nekolikrat behem delani whitelistu a zadnou zminku jsem nenasel, takze prestoze jsem vsude jinde dost ohleduplnej, tohle mi prislo OK, ani jsem nad tim nepremyslel. Pokud by nekdo tou oblasti vedl CNC, no problem a jdu si kopat vedle.
    V Netheru beztak nikdo trvale nebydli a (prestoze jsem tam nehral a kdyz pominu ruzne trapky a farmy) ani v Eternii mi podle dynky neprijde, ze by Nether byl nak limitovanej.

    Tak jako tak, nakej generovanej dul jako na sand a clay mi vazne prijde dost zbytecnej. To uz bychom pak mohli chtit dul i na dirt, cobblestone a pod... to uz nedava smysl. A jak uz tu nekdo zminil, nejni asi problem nejakou oblast oznacit za projekt a tim ji nejak ochranit...
    Na druhou stranku bych si i dokazal predstavit nakou obrovskou oblast (treba u spawnu), kde by se oznacil dul na netherrack. Ja sam bych tam urcite chodil pri vystavbe neceho vetsiho z tohoto materialu a mozna by se tam i pravidelne mohli pak swapnovat ghasti. :) Stve me pri jejich loveni, ze to kolikrat padne nekam dolu do lavy... :(
  9. Vergis

    Vergis Celebrita

    Offline
    Registrován:
    21. prosince 2010
    @Pompeius: Ochrana pevností a jiných generovaných staveb mi přijde s přibývajícím časem naprosto zbytečná. Všechny vypadají stejně a pokud si je chcete prohlížet, můžete to stejně tak dělat v singlu. To samé platí třeba o houboostrovech.
    • Souhlasím Souhlasím x 1
  10. Tyrael888

    Tyrael888 Registered

    Offline
    Registrován:
    20. září 2015
    Zasa som to nemyslel tak že by quartz a glov boli 1:1 z netherrackom
    To percentuálne bolo myslené 1-2%, čo vám pri 1000 vyťažených blokoch spraví 10-20 blokov glowstone a quartzu dohromady ale percentá idú aj na desatiny no myslím že 10 blokov z 1000 nieje číslo ktoré by na lopatky položilo ekonomiku servera. Viac je týchto blokov generovaných normálne v nethery. Takže som to bral hlavne ako bonus k tomu kopaniu v bani.
    Hlavne mi išlo o ten netherrack kvôli ktorému sa ničí nether hoci slúži len na dopravu.
  11. Pompeius

    Pompeius Ecthelion

    Offline
    Registrován:
    14. listopadu 2011
    Nesouhlasím - přece nejde o to si je prohlížet. Ochrana s konkrétním účelem smysl má. Najdou se pevnosti, přes které hráči pravidelně chodí, v jiných loví wither skeletony. Určitě existují další využití, díky čemuž bychom neměli všechny pevnosti ponechat napospas hráčům, kteří si jen chtějí nakopat materiál a nezajímá je, že někomu jinému komplikují život, natož že vytvářejí ohyzdnosti.
    • Souhlasím Souhlasím x 2
  12. scor78

    scor78 Registered

    Offline
    Registrován:
    18. března 2012
    Při stejné logice je zbytečná i pískovna. Nebo ne? ;)
  13. Vergis

    Vergis Celebrita

    Offline
    Registrován:
    21. prosince 2010
    Nemluvím o tom, že by se tolerovalo drancování krajiny (to je proti pravidlům), ale o tom, že si tam lidi klidně můžou normálně stavět. Nemusíme je udržovat netknuté.

Sdílej tuto stránku