1. Nelíbí se ti reklamy? Zaregistruj se a přihlaš se na fóru!

AFKování

Vlákno v 'O serveru' založil Termiter 08. prosince 2017.

  1. Termiter

    Termiter Modelátor

    Offline
    Registrován:
    10. dubna 2011
    Zdar,
    dovoluji si navázat na @dvi samostatným vláknem.

    Hraní na serveru už není co bývalo. Namyslím si, že je horší nebo lepší. Je zkrátka jiné. Vše plyne rozvážněji, v klidu. Hráči spolu nesoutěží, spíše si navzájem pomáhají. Peněz je dost a obchody na Promenádě jsou především výlohy prezentující hráče, než nástroje na vydělávání peněz. Těch má ostatně většina dostatek.
    Cena surovin je buď extrémně vysoká, nebo naopak extrémně nízká. Je to způsobeno tím, že málokdo nakupuje, takže ceny se nemohou ustálit na skutečné hodnotě.

    Když si člověk postaví automatickou farmu, tak ji vlastně nemůže moc používat. Leda by seděl u počítače a celou dobu koukal, jak pomalu pracuje.

    AFK pravidlo bylo zavedeno z důvodu zátěže serveru a kvůli rovné ekonomice.
    Server je myslím díky jeho správci ve velmi dobré kondici. A ekonomika? Ta už je dávno někde v pozadí.

    Za této situace se moc přimlouvám za zmírnění AFK pravidla.

    Osobně bych si představoval vykopnutí po 30 minutách. Farmy něco dají a zabrání se tím celonočnímu připojení.
     
    • Souhlasím Souhlasím x 7
  2.  
  3. Tobacc

    Tobacc Registered

    Offline
    Registrován:
    19. listopadu 2012
    Souhlasím s tím, co jsi napsal. Víceméně jsem to sám pocítil třikrát banem. Obzvlášť při pár lidech nevím, co dělat, aby farma mohla běžet a já byl zároveň IG.. to bych v okolí ní musel něco kopat, stavět nebo běhat pořád dokola, abych vykazoval aktivitu.. což mi přijde u automatický farmy naprosto zbytečný. V dnešní době toho mají hráči tolik, že ti movitější pomáhají těm méně movitým - ku příkladu JoshiBB mi nyní pomáhá právě s tou iron trapkou a množičkou vesničanů, za kterou jsem dostal ban. Takže i s tímto souhlasím, že už se dávno nesoutěží, kdo má čeho víc nebo lepší věci, protože každej hráč, co tu hraje nějakou dobu už, tak toho má plný dvojbedny a ne stacky (viz. jak jsem psal u své žádosti o unban).

    Myslím, že antiAFK systém, co je na serveru, tj. vykopnutí po 30 minutách je naprosto dostačující, přecijenom to zabrání hráči AFKovat u farmy přes noc (čemuž zabrání víceméně i restarty).
     
  4. Potkan8

    Potkan8 Registered

    Offline
    Registrován:
    04. září 2013
    Přikláním se spíše k souhlasu. U AFKování mám zapnutou hru na monitoru a dělám něco poblíž (uklízím, modelařím, hraji si na mobilu, ...). Člověk hru vidí, ale stane se, že v global-spamu přehlídne zprávu od moderátora (a to si často nechávám Tčkem zobrazený chat). Pak mě dost mrzí, když mám za to mít nějaký postih. Spíše, než aby se trestalo ,,šestiminutové" AFKování, bych se zaměřil na celonoční experty.
     
    • Líbí Líbí x 1
  5. Jajinek

    Jajinek Registered

    Offline
    Registrován:
    25. ledna 2015
    Trošku si protiřečíte, ale budiž.

    Já AFK hráče moc nemusím. Že si někdo odskočí na záchod chápu, ale když jako "návštěva" tančím deset minut kolem hráče, píšu mu a on si mi po čase odlogne bez odezvy, je to divné.

    Je tu spousta farem o naprosto šíleném "výkonu". Jak správně píšete, obchod skomírá, pokud ještě vůbec nějaký je. Proč teda potřebujete ty výkonné farmy, když už máte všeho dvojbedny? Většinou jsem si šmrdlal pár vesničanů a políček a stavěl si na pohodu a i to stačilo, abych měl po chvilce většinu věcí minimálně trojmo. NAkonec můžeme udělat rovnou creative server, protože už tak je spousta bloků téměř zadarmo.. Navíc, nejsou tu dungy, kde bych umíral, do netheru nelezu, je mending, takže stačí během práce mydlit zombíky a sekera se zase pomalu doplňuje. Když nejhůře, vlítnu do xp farmy a opravím během chvilky úplně všechno.

    Farmy se mi hodily, když jsem potřeboval spoustu zlata na báně v poušti, od té doby jejich smysl nevidím. A afkovat u nich, proč?

    Je to jen můj názor, raději budu mít na serveru pár pohybujících se hráčů, co odpoví, než hromadu AFKařů shromažďujících kdovíco kvůli bůhvíčemu. Popravdě, stačil by ten podzemní komplex pro celý server jen jeden. I tak bychom měli nástrojů, zlata, železa a všeho co se dá zautomatizovat víc, než kdy spotřebujeme.
     
    • Líbí Líbí x 4
    • Souhlasím Souhlasím x 3
  6. Termiter

    Termiter Modelátor

    Offline
    Registrován:
    10. dubna 2011
    Cílem hry může být cokoliv. Pro někoho i hromadění majetku. Vzpomeňte třeba na trpaslíky nebo na Ferengy. Ono až zaplníte truhly, tak už k AFKování důvod mít nebudete.

    V původní hře není žádné AFK omezení. Proto by pro toto omezení ve hře měl být rozumný důvod. "Já AFKaře nemusím..." je názor se kterým můžeme nesouhlasit, vést o tom spory, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeme dělat. :c) Ovšem není to důvod k jejich omezení.

    Jde o to, že když už si konečně udělám plně automatickou farmu, tak ji vlastně používat nemohu. A AFKovat je Vanilla normální.

    Existuje tedy nějaký rozumný důvod, proč AFKařům neposkytnout alespoň těch 30 minut, než je to vyhodí?
     
    • Líbí Líbí x 1
    • Souhlasím Souhlasím x 1
  7. Lohakar

    Lohakar MonsterFotr

    Offline
    Registrován:
    27. dubna 2011
    IMO farmy a velké inventáře jsou zhouba původní myšlenky MC.
    Ale hrajte si na Ferengy klidně dál...
     
    • Líbí Líbí x 1

Sdílej tuto stránku